Nisa28 Geplaatst september 20, 2017 Geplaatst september 20, 2017 Hallo ladies! Voor een goede vriendin wil ik jullie laten kijken naar een foto van haar zojuist geplaatste protheses (maandag 18 september geplaatst. Inmiddels is er contact geweest met Boerhaave kliniek en ze moet morgen meteen langs komen. Ze is nu alleen ontzettend verdrietig en zenuwachtig en maakt zich heel erg zorgen. Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn? Foto's alleen zichtbaar voor leden. Word nu lid.
Annette1975 Geplaatst september 20, 2017 Geplaatst september 20, 2017 Jeetje...dat is echt een enorme zwelling. Ik heb geen idee wat dit is maar wil je vriendin veel sterkte wensen voor morgen xx
Nisa28 Geplaatst september 20, 2017 Auteur Geplaatst september 20, 2017 Heel erg bedankt @Annette1975! Was helemaal vergeten om @best_boobie te taggen! Zou je een kijkje willen nemen? Alvast bedankt!
BrownieG Geplaatst september 20, 2017 Geplaatst september 20, 2017 @Nisa28 Hoi en jeetje wat een stress allemaal voor je vriendin. Meestal als de borsten warm zijn, verhoging optreedt en de borst enorm opzwelt zijn dit tekenen op een infectie. Soms kan het ook dat het vocht geen kant op kan en zwelling optreedt. Het is echt aan de PC om dit te onderzoeken en te kijken wat er aan de hand is. Haar litteken geeft nog geen tekenen van vochtverlies of dat ie open is? Sportbh aan blijven houden en proberen in de rust te blijven totdat je morgen zekerheid hebt. Sterkte en succes morgen xx
best_boobie Geplaatst september 20, 2017 Geplaatst september 20, 2017 1 uur geleden zei Nisa28: Heel erg bedankt @Annette1975! Was helemaal vergeten om @best_boobie te taggen! Zou je een kijkje willen nemen? Alvast bedankt! Hoi hoi Ik denk dat het 2 dingen kunnen zijn: 1. een nabloeding (die ook vanzelf weer kan stoppen) 2. gewoon een borst die veel vocht vasthoudt, zo vlak na de operatie Het zijn twee aparte wonden en ze genezen apart van elkaar. Het is wel heel vervelend als 1 borst zo flink opzwelt. Zo kort po is er zeker geen sprake van een infectie, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Rustig aan, en morgen dan maar ff op controle. Neem aan dat er niks gedaan wordt... maar is misschien wel ff goed om ernaar te laten kijken Laat je even weten hoe het gegaan is en tag je me ff? Anders mis ik je antwoord misschien xxx BB
Jgj Geplaatst september 24, 2017 Geplaatst september 24, 2017 Hee, ik lees nu dit bericht, wat verschrikkelijk voor je vriendin! Wat is er uit gekomen ?
Kietje Geplaatst september 24, 2017 Geplaatst september 24, 2017 Ik ben ook erg benieuwd wat het ziekenhuis er van vond.
Annette1975 Geplaatst september 24, 2017 Geplaatst september 24, 2017 Ben ook benieuwd hoe het nu gaat.
Judith Geplaatst september 26, 2017 Geplaatst september 26, 2017 Toch ook benieuwd hoe het nu gaat en wat het uiteindelijk was. Door wie was ze geopereerd?
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.