Ga naar inhoud

Linkerborst extreem gezwollen, prothese mogelijk gedraaid?


Nisa28

Aanbevolen berichten

Hallo ladies!

 

Voor een goede vriendin wil ik jullie laten kijken naar een foto van haar zojuist geplaatste protheses (maandag 18 september geplaatst. 

 

Inmiddels is er contact geweest met Boerhaave kliniek en ze moet morgen meteen langs komen. Ze is nu alleen ontzettend verdrietig en zenuwachtig en maakt zich heel erg zorgen. 

 

Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nisa28 Hoi en jeetje wat een stress allemaal voor je vriendin. Meestal als de borsten warm zijn, verhoging optreedt en de borst enorm opzwelt zijn dit tekenen op een infectie. Soms kan het ook dat het vocht geen kant op kan en zwelling optreedt. Het is echt aan de PC om dit te onderzoeken en te kijken wat er aan de hand is. Haar litteken geeft nog geen tekenen van vochtverlies of dat ie open is? Sportbh aan blijven houden en proberen in de rust te blijven totdat je morgen zekerheid hebt.

 

Sterkte en succes morgen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nisa28:

Heel erg bedankt @Annette1975

 

Was helemaal vergeten om @best_boobie te taggen! Zou je een kijkje willen nemen? Alvast bedankt! 

Hoi hoi

Ik denk dat het 2 dingen kunnen zijn: 
1. een nabloeding (die ook vanzelf weer kan stoppen)
2. gewoon een borst die veel vocht vasthoudt, zo vlak na de operatie

Het zijn twee aparte wonden en ze genezen apart van elkaar. Het is wel heel vervelend als 1 borst zo flink opzwelt. 
Zo kort po is er zeker geen sprake van een infectie, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. 

Rustig aan, en morgen dan maar ff op controle. Neem aan dat er niks gedaan wordt... maar is misschien wel ff goed om ernaar te laten kijken :)

Laat je even weten hoe het gegaan is en tag je me ff? Anders mis ik je antwoord misschien

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.