Vanneh

Vanneh : 23 november 2017 : Dr Nolens : Kortrijk

Recommended Posts

3 uur geleden zei Vanneh:

Net even op controle geweest. Ze vindt het er toch goed uitzien, mooi rozig vanbinnen waardoor ze het idee heeft dat er nieuwe cellen aangemaakt worden. Dus verder doen zoals we bezig zijn, behalve niet meer douchen zodat het echt volledig droog kan blijven. Woensdag moet ik dan opnieuw op controle.

ik mag wel op mijn zij weer slapen en overschakelen naar een gewone beha, als dat geen lichtpunten zijn :D

Nou, dat vond ik op jouw laatste foto ook, maar goed, in het echt is het altijd beter te zien. Dus wel een opluchting he!!!
Lekker zo verder gaan dan, maar vanaf nu droog. Goed advies trouwens.. Als de wond gelig is, is spoelen een goed idee, maar is ie rood, dan is spoelen vaak niet handig. Dus ben benieuwd! Je hebt kans, nu het droog blijft, dat het ietsje sneller gaat dichtgroeien.
Hoop het voor je.. Ik houd mijn 'fingers crossed'

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Doe ik het of niet? In deze topic kun je foto’s terugvinden van hoe het bij mij was. Het huidige kan ik je niet tonen daar ik er geen foto’s van heb. Ik trek de pleister nooit af die de thuisverpleegster legt... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden