Ga naar inhoud

Vanneh : 23 november 2017 : Dr Nolens : Kortrijk


Aanbevolen berichten

Hallo,

hierbij stel ik me ook graag even voor. Ik ben een mama van 3 kinderen. Mijn borsten zijn nooit mijn grote vrienden geweest en bezorgden me reeds veel stof tot nadenken. Voor de zwangerschappen was er nog iets mee te doen, maar na 3 zwangerschappen zien ze er totaal niet meer uit. na de derde zwangerschap ben ik overgegaan op het spiraaltje. Alles was precies weeg uit de borst. Voordien waren ze al niet stevig, maar nu zijn het echte hangborsten geworden waar niks meer in zit. Na veel nadenken, heb ik mijn eerste afspraak staan bij Dr. Nolens. 

Hoe weet je toch in godsnaam naar welke chirurg je best gaat... hopelijk vanaf de eerste keer een goed gevoel daar.

Ondertussen lees ik hier nog wat rond. Bedankt voor alle tips en troostende verhalen! 

Gr

Vanneh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey welkom,

 

Ik ben bij mijn chirurg gekomen via dit forum en heeeel veel lezen hier.

Er staat hier zoveel info.

 

Ik keek vaak tv zoals lelijke eendjes, of progamma's op rtl 4 waar mensen dan geopereerd werden en kwam ik vaak Bergman clinics tegen en Velthuis.

Dus dacht als ik 'ooit' voor een bv ga dan ga ik bij hun. Want als ze zelfs bij rtl  komen moet het toch wel goed zijn.

 

En zo ben ik op consult gegaan bij Bergman, ik kreeg veel info maar de beste man was gewoon een beetje gek en had haast want ik was als laatste en hij ging met vakantie.

Voor mij geen goed gevoel terwijl het vast geen slechte chirurg zou zijn geweest.

 

Iedereen had het hier over Frans straten geen slecht woord over de man te vinden.

En zo ben ik bij hem op consult gegaan en wist ik eigenlijk gelijk dit is hem!

Door de resultaten en het gevoel wat hij me gaf. Erg meelevend en wist me nog zoveel extra info te geven.

Hij ging ook gelijk meten wat zou kunnen en wat niet en dit deden ze bij bergman niet.

 

En Velthuis trok me altijd door dr mooijen maar emaal na wat research hier en daar kwam ik er achter dat zij meer anatomische plaats iets wat ik dus absoluut niet wilde dus viel zij af.

 

Weet je zelf al een beetje wat je wil? Wil je het natuurlijk? Of wil je rond zodat je iets meer decolleté krijgt?

Want sommige pc hebben zelf vaak de voorkeur voor een bepaalde protheses. Terwijl jij er mee moet lopen dus dat is ook wel een dingetje op je pc op uit te kiezen.

 

En zowiezo veel foto's kijken hier met wat je mooi vind en wat juist niet. :D

Liefs koko

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ben door de reclames naar Velthuis geweest, maar vond het daar verschrikkelijk. Via dit forum kwam ik bij dr Straten en daar had ik een heel goed gevoel bij. Maar ik wilde graag naar een arts die met Motiva werkt en zo kwam ik via hier bij dr. Verdonck uit. Klikte meteen en ik had een heel vertrouwd gevoel waardoor ik bij hem een operatie heb gepland. 

 

Ik kan je aanraden om goed in te lezen over een chirurg en kliniek en dan op basis van ervaringen en foto's te kijken beslissen wat je wilt. Is ook erg op gevoel vind ik. Het is jouw lichaam dus jij moet je op je gemak voelen bij een chirurg en vertrouwen hebben in wat hij jouw adviseert. Heb je dat niet of voelt het niet goed dan niet doen en verder zoeken. Het is veel geld dus je moet er wel zeker van zijn. 

 

Succes!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo dames,

ondertussen ben ik langsgegaan bij Dr.Nolens in Kortrijk. Wat stelt die vrouw je op je gemak. Ze windt er geen doekjes om en legt alles goed uit. Een heel aangenaam eerste gesprek. Deed al de eerste metingen en gaf de nodige mogelijkheden, voorbeelden met fotomateriaal enz. 

Toch wou ik hier nog even over nadenken. Vanuit mijn job en gezin zal de eerste periode na de operatie niet evident zijn. Na 2 weken na te denken, heb ik beslist om er toch voor te gaan. Op 23/11 is het zover, lift + kleine vergroting. De nodige spanning is er wel. Morgen mag ik gaan om mijn dossier te vervolledigen. Spannend! Mochten er nog dames bij dr nolens een afspraak hebben, altijd fijn om samen af te tellen. 

Heb wat schrik voor de pijn en de ongemakken. Mijn man staat achter mijn keuze maar als zelfstandige kan je niet veel afwezigheid permitteren... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vanneh

 

hoi hoi.

 

Ik heb eventjes je topics samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Qua pijn is het belangrijk dat je dadelijk op gezette tijden je pijnstilling inneemt. daardoor bouw je een spiegel op en ben je steeds een beetje de pijn voor.

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar je moet  zeker de nodige rust pakken, want dit is alleen maar bevorderlijk voor je herstel, want je moet het niet onderschatten, het is toch een operatie.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Vanneh

 

Ik kom ook uit dezelfde regio en word geopereerd in het UZ Gent op 03/11, spannend he!? Welke implantaten stelde dr Nolens voor?

Net zoals jij had ik weinig borst over na 2 zwangerschappen en borstvoeding. Ik hoop dat ik weer zonder schaamte in bikini zal kunnen rondlopen :)

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 27-9-2017 om 21:58 zei LaurenT:

Dag Vanneh

 

Ik kom ook uit dezelfde regio en word geopereerd in het UZ Gent op 03/11, spannend he!? Welke implantaten stelde dr Nolens voor?

Net zoals jij had ik weinig borst over na 2 zwangerschappen en borstvoeding. Ik hoop dat ik weer zonder schaamte in bikini zal kunnen rondlopen :)

 

Groetjes

Mag ik vragen door wie je geopereerd zal worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

 

over 2 weken ben ik aan de beurt bij Dr Nolens. Bij mijn laatste consult kon ze me nog niet zeggen welke prothese ze juist ging gebruiken. Daar het om een lift gaat en ze dan ter plaatse bij de operatie zal kijken wat het best gaat. Door mijn beperkt huidoverschot en de lift - ook tepelverkleining - kon ze me dit niet met zekerheid zeggen. 

Zijn er nog die niet op voorhand wisten welke prothese de pc zou gebruiken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
25 minuten geleden zei Vanneh:

Daar gaan we dan! Zo spannend dames. Wel een goede nacht achter de rug. Tegen 10u moet ik in het ziekenhuis zijn :) 

 

Heel veel succes!! Rommelt je buik al van de honger? :P

En moet je ver rijden? Hoe gaat het met de spanning, nog te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Heel veel succes!! Rommelt je buik al van de honger? :P

En moet je ver rijden? Hoe gaat het met de spanning, nog te doen?

Awel ja ik moet toch opletten dat ik niks in mijn mond steek :) de kindjes hadden hun schoentje gezet met hun brief voor de Sint en nu moet ik van dat lekkers afblijven :)

het is een halfuurtje rijden, dus valt goed mee. De spanning is te voelen in de buik :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Vanneh:

Awel ja ik moet toch opletten dat ik niks in mijn mond steek :) de kindjes hadden hun schoentje gezet met hun brief voor de Sint en nu moet ik van dat lekkers afblijven :)

het is een halfuurtje rijden, dus valt goed mee. De spanning is te voelen in de buik :) 

 

De sint heeft het je nog even extra moeilijk gemaakt dus haha. Maar denk maar zo, jij hebt straks een nog veel mooier en leuker kadootje dan al dat lekkers in je schoen! (of nou ja, bij wijze van spreken dan :45:

Een half uurtje valt inderdaad goed mee, en je zit net na de spits, dat is ook alweer iets fijner :) Geloof meteen dat de spanning goed aanwezig is, kan je een beetje afleiding vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

De sint heeft het je nog even extra moeilijk gemaakt dus haha. Maar denk maar zo, jij hebt straks een nog veel mooier en leuker kadootje dan al dat lekkers in je schoen! (of nou ja, bij wijze van spreken dan :45:

Een half uurtje valt inderdaad goed mee, en je zit net na de spits, dat is ook alweer iets fijner :) Geloof meteen dat de spanning goed aanwezig is, kan je een beetje afleiding vinden?

Haha ja ik ben flink geweest dit jaar dus ik krijg een prachtig cadeau :) 

ja inderdaad, het is een mooi uur om te rijden alleen hoop ik dan dat ik niet te lang moet wachten in het ziekenhuis want tegen dan ga ik al reuzehonger hebben :) 

Ik heb nu nog de ochtendspits met de kindjes die naar school moeten dus die zorgen nog wat voor afleiding. En straks maak ik nog mijn bed klaar in de logeerkamer want we hebben een waterbed en dat zal lastig zijn om te draaien en uit te komen. Dus neem ik tijdelijk mijn intrek in de logeerkamer :) het zal wel snel 9u15 zijn dan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Vanneh:

Haha ja ik ben flink geweest dit jaar dus ik krijg een prachtig cadeau :) 

ja inderdaad, het is een mooi uur om te rijden alleen hoop ik dan dat ik niet te lang moet wachten in het ziekenhuis want tegen dan ga ik al reuzehonger hebben :) 

Ik heb nu nog de ochtendspits met de kindjes die naar school moeten dus die zorgen nog wat voor afleiding. En straks maak ik nog mijn bed klaar in de logeerkamer want we hebben een waterbed en dat zal lastig zijn om te draaien en uit te komen. Dus neem ik tijdelijk mijn intrek in de logeerkamer :) het zal wel snel 9u15 zijn dan :) 

 

Ja, denk dat je bovenaan staat in het boek van de sint! :D 

Als het goed is ga je zomenteen de operatie in, ik hoor graag van je hoe het is gegaan!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Ja, denk dat je bovenaan staat in het boek van de sint! :D 

Als het goed is ga je zomenteen de operatie in, ik hoor graag van je hoe het is gegaan!! 

Ik ben pas 11u45 aan de beurt blijkbaar. Maar geen probleem, we liggen al te chillen op de kamer. Ik kreeg al een kalmeringspilletje dus dat doet ook wel zijn werk :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Vanneh:

Ik ben pas 11u45 aan de beurt blijkbaar. Maar geen probleem, we liggen al te chillen op de kamer. Ik kreeg al een kalmeringspilletje dus dat doet ook wel zijn werk :D

 

 

Zie je nu roze olifantjes? :45: Kan je even genieten van de omgeving :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.