Ga naar inhoud

Deevoted1981 : 30 oktober 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Deevoted1981

Aanbevolen berichten

Gast Deevoted1981

Hi ,

 

Hierbij stel ik mezelf even voor, 35 jaar waarvan ik de laatste 10 jaar een borstvergroting al in mijn hoofd spookt. Ik ben nooit heel tevreden geweest over het volume echter wel over de vorm, hoogte etc. Ik heb mijn gedachten dus vaak gesust daarmee. Nu ik de 35 ben gepasseerd merk ik dat ik steeds meer volume begin kwijt te raken en ook de mooie vorm, ik heb dus de stap gezet om ervoor te gaan. Ik vind het mega spannend, ik heb een pas sessie en een gesprek gehad bij de praktijk van Diana Gabriels en Pieter Hupkens, maar ik vond dit ontzettend tegenvallen. Vond de praktijk erg onprofessioneel ogen en de arts geen fijn persoon. Ik heb nu een consult gepland op 5 oktober bij Mediconsult, dokter Gabriel Jansen. Ik vind het ontzettend lastig omdat de meningen zo uiteen lopen en ik vind het echt wel heel spannend allemaal.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Deevoted1981:

Hi ,

 

Hierbij stel ik mezelf even voor, 35 jaar waarvan ik de laatste 10 jaar een borstvergroting al in mijn hoofd spookt. Ik ben nooit heel tevreden geweest over het volume echter wel over de vorm, hoogte etc. Ik heb mijn gedachten dus vaak gesust daarmee. Nu ik de 35 ben gepasseerd merk ik dat ik steeds meer volume begin kwijt te raken en ook de mooie vorm, ik heb dus de stap gezet om ervoor te gaan. Ik vind het mega spannend, ik heb een pas sessie en een gesprek gehad bij de praktijk van Diana Gabriels en Pieter Hupkens, maar ik vond dit ontzettend tegenvallen. Vond de praktijk erg onprofessioneel ogen en de arts geen fijn persoon. Ik heb nu een consult gepland op 5 oktober bij Mediconsult, dokter Gabriel Jansen. Ik vind het ontzettend lastig omdat de meningen zo uiteen lopen en ik vind het echt wel heel spannend allemaal.

 

 

 

Welkom

Dat je consult bij Diana Gabriels niet fijn is verlopen verbaast mij niks , hier op het forum lees je ook veel klachten over haar.

Ik hoop dat je consult bij Mediconsult voorspoediger gaat verlopen en neem voorbeeld foto's mee en kijk dan met je PC of dit gerealiseerd kan worden;)

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast Deevoted1981

Hi ladies, hierbij mijn verslag en wat foto's. Ik zal de komende tijd  meer foto's maken en plaatsten omdat ik hier zelf ook veel aan gehad heb. 

 

Gisteren was het eindelijk zover, mijn borstvergroting... de operatie zelf werd uitgevoerd bij kliniek Bosch en Duin in Zeist, niets meer dan lof over deze locatie en het team. 

De planning liep iets uit en het aanprikken van het infuus was even lastig (moeilijke aderen) maar het OK team is echt top. Frans kwam voor de operatie nog even langs om af te tekenen en wat laatste vragen te beantwoorden en nam mij meteen mee de OK op. De narcose deed heerlijk zijn werk en na een klein uurtje kon ik de uitslaapkamer al op. Mijn vriend mocht er al heel snel bij, ik mocht lekker eten (ik heb altijd mega honger van zo lang 'nuchter' zijn) en dat heb ik ook gedaan. De eerste keer dat ik ze zag was gewoon *magisch* volgens mij zei ik 'holy shit, ze zijn huge'! :152:Na de check door Frans is het infuus verwijderd en mocht ik naar huis, het werd vanwege de uitloop en de file alles bij elkaar een hele lange dag maar het was het allemaal waard. Dit had ik echt jaren geleden al moeten doen, ik ben zo blij met het resultaat (nu al). De pijn is te doen mits je je koest houd en je goed op je rug kunt slapen. Ikzelf heb daar moeite mee vanwege mijn rug, dus ik zit een beetje rechtop met een  berg kussens. Ik ben nu 2 weken vrij en ik denk dat dat ook echt nodig is om voldoende te herstellen. Bij mij zijn ronde Mentor protheses geplaatst dual plane, high profile, cohesive II, bide kanten 450CC. Mocht iemand iets willen weten stuur me dan een berichtje.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Deevoted1981:

Hi ladies, hierbij mijn verslag en wat foto's. Ik zal de komende tijd  meer foto's maken en plaatsten omdat ik hier zelf ook veel aan gehad heb. 

 

Gisteren was het eindelijk zover, mijn borstvergroting... de operatie zelf werd uitgevoerd bij kliniek Bosch en Duin in Zeist, niets meer dan lof over deze locatie en het team. 

De planning liep iets uit en het aanprikken van het infuus was even lastig (moeilijke aderen) maar het OK team is echt top. Frans kwam voor de operatie nog even langs om af te tekenen en wat laatste vragen te beantwoorden en nam mij meteen mee de OK op. De narcose deed heerlijk zijn werk en na een klein uurtje kon ik de uitslaapkamer al op. Mijn vriend mocht er al heel snel bij, ik mocht lekker eten (ik heb altijd mega honger van zo lang 'nuchter' zijn) en dat heb ik ook gedaan. De eerste keer dat ik ze zag was gewoon *magisch* volgens mij zei ik 'holy shit, ze zijn huge'! :152:Na de check door Frans is het infuus verwijderd en mocht ik naar huis, het werd vanwege de uitloop en de file alles bij elkaar een hele lange dag maar het was het allemaal waard. Dit had ik echt jaren geleden al moeten doen, ik ben zo blij met het resultaat (nu al). De pijn is te doen mits je je koest houd en je goed op je rug kunt slapen. Ikzelf heb daar moeite mee vanwege mijn rug, dus ik zit een beetje rechtop met een  berg kussens. Ik ben nu 2 weken vrij en ik denk dat dat ook echt nodig is om voldoende te herstellen. Bij mij zijn ronde Mentor protheses geplaatst dual plane, high profile, cohesive II, bide kanten 450CC. Mocht iemand iets willen weten stuur me dan een berichtje.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw ze zien er al goed uit! Gefeliciteerd met je boobies! Leuk om je verslagje te lezen en dat je alles positief hebt ervaren. Ik moet nog even wachten tot 18 december, maar dan krijg ik ook 400/450 cc bij Frans!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, Met je nieuwe boobs @Deevoted1981 Zier er al heel mooi uit, Leuk je verslagje te lezen. fijn om te lezen dat je het positief hebt ervaren.. Ik ben benieuwd naar je verdere herstel en hoe ze er over een paar weken uit zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

Bedankt @MissBeauty! Ik plaats regelmatig een update. @Noisy ik ook! Ik ga regelmatig een foto’s maken, dat vond ik zelf ook tof. @Aloysa je bent echt in goede handen bij Frans en zijn team. Frans is een kunstenaar. Ik heb nu vooral rugpijn vanwege het op de rug slapen maar wanneer je dit goed kan dan is het wel te dragen. Aftellen meis, maar het is echt een avontuur. Net nog even de bh uitgehad om te spieken, sta met open mond naar m’n eigen borsten te kijken. Dit is het mooiste en liefste wat ik ooit voor mezelf gedaan heb. Als je dingen weten wil; stuur me maar een berichtje en anders heel veel succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deevoted1981, hoi meis, ten eerste van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Ze zijn prachtig! Nu al zo'n verschil met je voorsituatie en ze worden de eerste maanden alleen maar mooier en mooier. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken (water, brandnetelthee of guldenroedethee) om je overtollige vocht en de narcose weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe, meis. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Astrid de Does

He toevallig...ik was daar gisteren ook...De  planning liep idd erg uit. Maar het was het wachten zeker waard. Ben blij dat alles goed is gegaan en bij jou ook zie ik...mooi hoor. Gefeliciteerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981
1 uur geleden zei Mista:

WoW wat een tieten jong!

22/12 Ist aan mij dus ik volg je verslagen met veel plezier mee!

Hahaha JA dat zei ik dus ook de eerste keer dat ik naar beneden keek! Het lijkt hier heul heul veel maar het is wel goed in verhouding. Boel moet ook nog op z'n plaats komen, ze zitten nu echt nog onder m'n kin ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.