Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei nadia.i:

Ik heb je toegevoegd. T zag er eerst niet zo uit. En je zult in mn album zien dat de voorkant foto van gister al heel anders is dan de voorkant foto van hierboven. 

Dank je!

Ik zie idd het verschil met gisteren. Hoop voor je dat het er morgen beter uit ziet en je snel een reactie krijgt van faceland 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Nini28:

Nadia, ik.kan nu niet uit de foto's opmaken dat er verschil tussen zit maar lees wel.vaker dat die er kan zijn in de eerste weken na de OP.

Hopelijk trekt het nog gelijk.

Ja t verschil in grootte maak ik me geen zorgen over. Meer dat sinds vandaag de vorm heel anders is geworden zoals je kunt zien in de foto's die ik heb gepost in dit verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Ik heb niet echt een nieuwe update. Alles ziet er hetzelfde uit als gister. Wel merk ik dat mn bh niet lekker zit op mn hechtingen voelt af en toe een beetje vervelend aan, dus wilde een grotere. Ik had de carefix Anna besteld in maat L maar die was te krap en drukte mn boobs helemaal tegen elkaar. Ik heb zelf de bh die je via Bauland Kliniek krijgt in maar Small, dus dan weten jullie dat dat totaal niet te vergelijken is met de carefix anna maten. Nu de XL van mijn collega proberen over een paar dagen, hopen dat die wel past. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei nadia.i:

Hallo allemaal,

 

Ik heb niet echt een nieuwe update. Alles ziet er hetzelfde uit als gister. Wel merk ik dat mn bh niet lekker zit op mn hechtingen voelt af en toe een beetje vervelend aan, dus wilde een grotere. Ik had de carefix Anna besteld in maat L maar die was te krap en drukte mn boobs helemaal tegen elkaar. Ik heb zelf de bh die je via Bauland Kliniek krijgt in maar Small, dus dan weten jullie dat dat totaal niet te vergelijken is met de carefix anna maten. Nu de XL van mijn collega proberen over een paar dagen, hopen dat die wel past. 

Balen zeg dat er geen verschil is met gisteren.

Kan je die bh niet retourzenden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nadia.i Ik dacht ik kom even kijken hoe het herstel bij jou gaat...Niet zo goed, lees ik..

Wat vervelend voor je zeg. Als ik op de foto afga die je hier in het topic hebt geplaatst lijkt het alsof het implantaat nog moet zakken. Heb je een borstband gekregen?

Mag ik anders even in je album kijken hoe het eerst was?

Wel fijn dat je in ieder geval geen Tramadol meer nodig hebt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Noisy:

@nadia.i Ik dacht ik kom even kijken hoe het herstel bij jou gaat...Niet zo goed, lees ik..

Wat vervelend voor je zeg. Als ik op de foto afga die je hier in het topic hebt geplaatst lijkt het alsof het implantaat nog moet zakken. Heb je een borstband gekregen?

Mag ik anders even in je album kijken hoe het eerst was?

Wel fijn dat je in ieder geval geen Tramadol meer nodig hebt.

 

@Noisy ik heb je toegevoegd! Hoop inderdaad dat het een kwestie van zakken is. Had vandaag ff een moment dat ik er doorheen zat. Niet per se door de pijn maar vooral emotioneel.. Ik dacht waar doe ik t eigenlijk voor als t straks niet mooi is.. De pijn gaat wel goed maar voel me vooral nog een slap. Kan niet goed tegen warmte ook, dus alles werd even teveel. En ja ik heb een borstband!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks!

Ik blijf erbij dat ik denk dat ze nog netjes op de plaats moeten zakken. Het lijkt wel of ze iets omhoog zijn gegaan ipv naar beneden. Misschien de borstband iets hoger dragen? Ik probeer alleen mee te denken hè :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Noisy:

Thanks!

Ik blijf erbij dat ik denk dat ze nog netjes op de plaats moeten zakken. Het lijkt wel of ze iets omhoog zijn gegaan ipv naar beneden. Misschien de borstband iets hoger dragen? Ik probeer alleen mee te denken hè :141:

Heb een foto van hoe ik de band draag naar best boobie gestuurd en die zat qua hoogte goed moest alleen de onderkant meer naar benden trekken. Ik vind t lijken alsof mijn borsten zijn gezakt maar de implantaten nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,  dat idee had ik ook maar ja, je borsten kunnen niet ineens zakken maar de implantaten omhoog natuurlijk wel.

Ik denk dat de arts gaat zeggen dat je gewoon nog wat geduld moet hebben maar ik zou net als jij ook ongerust zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Noisy:

Ja,  dat idee had ik ook maar ja, je borsten kunnen niet ineens zakken maar de implantaten omhoog natuurlijk wel.

Ik denk dat de arts gaat zeggen dat je gewoon nog wat geduld moet hebben maar ik zou net als jij ook ongerust zijn. 

Ja ik heb niet t idee dat ze hoger zitten eigenlijk, dan dus eerder dat de strakke huid nu losser is geworden en meer is gaan ontspannen ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zou inderdaad ook kunnen. Vanwege de zwelling die je eerst had.

Ik hoop in ieder geval dat je snel bericht terug hebt, en anders gewoon zelf bellen en aandringen hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 6 dagen po en zit er even helemaal doorheen..

De pijn gaat wel, maar alles voelt strak en ongemakkelijk. Voel een enorme druk met de bh en borstband aan, alsof ik niet goed kan ademen en zie t gewoon even niet meer zitten.. T helpt ook niet dat ik mijn borsten op dit moment gewoon echt niet mooi vind.. Na de operatie en 1 dag po vond ik ze wel mooi, maar nu niet meer. Hoop dat t allemaal nog veranderd. Doordat ik ze niet mooi vind valt alles nog zwaarder denk ik.. Een beetje dat 'waar doe ik het dan allemaal voor' gevoel.. Het gedeelte op en rondom mijn hechtinngen is nog wel gevoellig dus hoop dat ik morgen een andere bh kan scoren en dat minder wordt. Sorry voor mijn geklaag maar ik heb even geen leuke update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei nadia.i:

Vandaag 6 dagen po en zit er even helemaal doorheen..

De pijn gaat wel, maar alles voelt strak en ongemakkelijk. Voel een enorme druk met de bh en borstband aan, alsof ik niet goed kan ademen en zie t gewoon even niet meer zitten.. T helpt ook niet dat ik mijn borsten op dit moment gewoon echt niet mooi vind.. Na de operatie en 1 dag po vond ik ze wel mooi, maar nu niet meer. Hoop dat t allemaal nog veranderd. Doordat ik ze niet mooi vind valt alles nog zwaarder denk ik.. Een beetje dat 'waar doe ik het dan allemaal voor' gevoel.. Het gedeelte op en rondom mijn hechtinngen is nog wel gevoellig dus hoop dat ik morgen een andere bh kan scoren en dat minder wordt. Sorry voor mijn geklaag maar ik heb even geen leuke update.

@nadia.i  komaan meid. Natuurlijk weten we waarvoor we het doen. Voor mooiere boobies. Je moet ze alleen tijd geven om te herstellen. Ik ben ook pas vrijdag geopereerd. Pijn valt ook wel mee, is zoals je zegt ongemakkellijk. En soms zo kort van adem heb ik ook. Alsof je soms naar lucht moet happen.

Komt goed. Geef je lichaam wat tijd.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Miss tt:

@nadia.i  komaan meid. Natuurlijk weten we waarvoor we het doen. Voor mooiere boobies. Je moet ze alleen tijd geven om te herstellen. Ik ben ook pas vrijdag geopereerd. Pijn valt ook wel mee, is zoals je zegt ongemakkellijk. En soms zo kort van adem heb ik ook. Alsof je soms naar lucht moet happen.

Komt goed. Geef je lichaam wat tijd.

X

Ja maar mijn borsten (vooral links) hebben een hele rare vorm aangenomen sinds een paar dagen, dus ik ben bang dat ze helemaal niet mooi gaan worden. Heb een paar blz terug een foto geplaatst. Krijg morgen hopelijk bericht van Fresow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.