Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Jojo83:

 

Mennn.. dat word door de zure appel heen bijten :21:! Wie mooi wilt zijn he...

 

Ik krijg vrijdag 315 rechts en 355 links motiva Full. Zenuwen gaan nu wel komen.

Mag ik vragen hoe groot en zwaar je bent? Ik wil pok voor de Motiva gaan.

Spannend, voor jou heeft het wachten bijnaaaa een eind. Heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minuten geleden zei Jojo83:

 

Mennn.. dat word door de zure appel heen bijten :21:! Wie mooi wilt zijn he...

 

Ik krijg vrijdag 315 rechts en 355 links motiva Full. Zenuwen gaan nu wel komen.

Ja heb nu toch maar tramadol genomen en dat begint nu te werken! We doen t voor het resultaat inderdaad haha! Zo maar even proberen naar de wc te gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei nadia.i:

Ja heb nu toch maar tramadol genomen en dat begint nu te werken! We doen t voor het resultaat inderdaad haha! Zo maar even proberen naar de wc te gaan!

 

Je hebt gelijk hoor.. beter misselijkheid dan pijn lijden. Heb je een beetje geslapen vannacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Nini28:

Mag ik vragen hoe groot en zwaar je bent? Ik wil pok voor de Motiva gaan.

Spannend, voor jou heeft het wachten bijnaaaa een eind. Heerlijk!

 

Ik ben 1.73cm en weeg 64 kilo. Mijn voorsituatie is 75B.

 

Pfff de zenuwen gieren door mijn lijf.. nu al en ik moet nog 3 dagen wachten!

 

@nadia.i: wanneer ben jij gebeld door de anesthesist? Ik heb nog niets gehoord...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jojo83:

 

Je hebt gelijk hoor.. beter misselijkheid dan pijn lijden. Heb je een beetje geslapen vannacht?

Ik heb 6 uurtjes geslapen dus dat was meer dan ik dacht! Ik werd echt al een maand daarvoor gebeld, daar had ik een telefonischd afpraak voor. Ik zou zelf even bellen als ik jou was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei nadia.i:

Ik heb 6 uurtjes geslapen dus dat was meer dan ik dacht! Ik werd echt al een maand daarvoor gebeld, daar had ik een telefonischd afpraak voor. Ik zou zelf even bellen als ik jou was. 

 

Een maand?? telefonische afspraak :o??

 

Ik heb afgelopen vrijdag gebeld naar Faceland om het na te vragen en ze vertelde mij dat ik nog voor mijn operatie gebeld word door een anesthesist. Ik heb net een mailtje gestuurd. Word er een beetje nerveus van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jojo83:

 

Een maand?? telefonische afspraak :o??

 

Ik heb afgelopen vrijdag gebeld naar Faceland om het na te vragen en ze vertelde mij dat ik nog voor mijn operatie gebeld word door een anesthesist. Ik heb net een mailtje gestuurd. Word er een beetje nerveus van...

Ja de tijd van de operatie krijg je wel pas een dag van te voren trouwens. Dat grek met de anesthesist stelt op zich niet veel voor als er geen bijzonderheden zijn maar wel fijn om even te hebben denk ik. Alles word wel nog met hem of haar doorgenomen de dag zelf. Dus komt allemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mee:

@nadia.i gelukkig heb je toch 6 uur kunnen slapen ondanks de pijn. Kon je niet naar de wc door de pijn of omdat je zo misselijk was? Kan je zelfstandig opstaan? 

Mijn vriend helpt me omhoog als ik lig, werd ook wel aangeraden opstaan en lopen lukt zelf maar doet wel zeer.. Ben net naar de wc geweest maar werd duizelig en misselijk. Durfde vannochtend niet op te staan vanwege de pijn dus heb tramadol genomen, helpt een beetje maar nog steeds wel last. Is natuurlijk ook wel logisch.. pas 1 dag po! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2 po!

Gister toch maar begonnen met tramadol omdat de pijn vrij heftig werd. Toen die ging werken ging het wel oke. Gister ook gedoucht met hulp van mijn vriend en wel op een krukje gezeten omdat ik merk dat ik snel duizelig en misselijk word als ik te lang sta. Ik vond ze voor 1 dag po al erg mooi en ben er super blij mee! Ik zal vanmiddag even een album aanmaken voor de voor en na foto! Vanmorgen wel weer wakker geworden met veel pijn, heb ook met de borstband om geslapen. Medicatie net weer genomen dus nu aan t wachten tot die inwerkt voordat ik ga opstaan haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Jojo83:

 

Ik ben 1.73cm en weeg 64 kilo. Mijn voorsituatie is 75B.

 

Pfff de zenuwen gieren door mijn lijf.. nu al en ik moet nog 3 dagen wachten!

 

@nadia.i: wanneer ben jij gebeld door de anesthesist? Ik heb nog niets gehoord...

Ik werd bij Bauland twee dagen van te voren gebeld, er werd mij verteld dat dat de normale gang van zaken is, dus dat telefoontje komt ook waarschijnlijk vandaag bij jou :)

 

Ik ben trouwens 1.73cm, 57 kg, voorsituatie 70B en heb 335 cc Motiva Full. Ben 27 oktober geopereerd bij dr. Klein Faceland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @nadia.i bij mij ging het vanaf dag drie een klein stukje beter, want ik herken je verhaal precies bij mij. Nu zit ik op dag 5 en het rondlopen enzo gaat prima. Alleen je kan gewoon niet veel doen. Alleen al een Koelkast open krijgen pfff Haha. Wil je mij toevoegen aan je album ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei nadia.i:

Mijn eerste foto (voorsituatie + 1 dag PO) staat in mijn album! Wel prive dus als je een kijkje wilt nemen laat het dan weten! :)

Ze zijn vast prachtig geworden!

Zou ik bij je mogen spieken?

Hoe gaat het met de pijn?

Rustig aan doen!:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jbtje:

Gefeliciteerd!!

 

Iedere dag gaat het een stukje beter worden.

fijn dat je ze nu al zo mooi vind, ik schrok mij kapot van de mijne haha.

Ik wens je een voorspoedig herstel!

Wil je mij ook toevoegen?

xxx

Ja ik had me al helemaal voorbereid op dat het er niet mooi uit zou zien, maar vond t super erg meevallen zo 1 dag PO! Ik heb je toegevoegd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei KK-love:

Ze zijn vast prachtig geworden!

Zou ik bij je mogen spieken?

Hoe gaat het met de pijn?

Rustig aan doen!:119:

Ik heb je toegevoegd! Pijn is na een pijnstiller goed te verdragen, als ik wakker word is het nog wel heftig maar dan ben je ook helemaal stijf natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Pienn:

He @nadia.i bij mij ging het vanaf dag drie een klein stukje beter, want ik herken je verhaal precies bij mij. Nu zit ik op dag 5 en het rondlopen enzo gaat prima. Alleen je kan gewoon niet veel doen. Alleen al een Koelkast open krijgen pfff Haha. Wil je mij toevoegen aan je album ben benieuwd.

Ik heb je toegevoegd! Ja gelukkig ben ik de komende dagen niet alleen, weet niet hoe ik dat had moeten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Pienn:

@Jbtje vond jij ze eerst niet mooi? Na hoe lang begon je blij te zijn met het resultaat? Bij mij zitten ze nog tot onder m’n kin ongeveer:lol:

Nee, vond het echt erg. Was bang dat dit het zou zijn.

Ik had meteen een ontzettend verschil, links was net of zat er niet een prothese in haha.

En nu 5 weken later is het een wereld van verschil, bij jou gaat het dus ook echt goed komen:D:71:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.