Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal,

 

alles is goed gegaan en lig nu lekker in bed! Was na de operatie helemaal niet misselijk en kon gelijk eten en drinken, maar in de auto werd ik dat wel. Toen gelijk een pilletje genomen die ik had meegekregen en nu voel ik me prima. Ik heb spierpijn maar die is zeker niet ondragelijk! Over het personeel ben ik erg te spreken! Super lieve mensen allemaal. Ik was zelf erg bang omdat ik nog nooit geopereerd was, maar ik voelde me helemaal op mijn gemak bij het personeel en Dr Fresow. Al met al heb ik er absoluut geen spijt van en vond mn boobs ook al mooi toen ik ze voor het eerst zag! Nu lekker wat eten en ik ga jullie op de hoogte houden van mijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Pienn:

Hoi @nadia.i gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! Heb je ook dual plane? Valt de pijn mee? Lekker uitrusten!

 

Hi @Pienn ,

 

ja ik heb dual plane! T valt nu nog heel erg mee. Vooral een vervelend gevoel maar zeker geen ondragelijke pijn. T is echt te vergelijken met spierpiin na te heftig sporten vind ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2017 om 19:01 zei Jojo83:

Ik heb vandaag mijn consult gehad bij Faceland. Heel fijn gesprek gehad met Fien. Ik ga het doen!! In de 2de week van nov ga ik onder het mes en word geopereerd door dokter Klein. Hele aardige vent! Ik lees niet veel van hem hier op het forum maar vertrouw op zijn kundigheid. Rechts krijg ik 315 en links 355 cc vanwege ongelijke borsten (motiva, full, dual plane). Zin in!!! 

Hallo Jojo, als het goed is krijg ik hetzelfde merk en hoeveelheden implantaten. 

Zou ik een foto van het resultaat mogen zien? 

Ben benieuwd hoe jij het hebt ervaren, ik ga je volgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei nadia.i:

 

Hi @Pienn ,

 

ja ik heb dual plane! T valt nu nog heel erg mee. Vooral een vervelend gevoel maar zeker geen ondragelijke pijn. T is echt te vergelijken met spierpiin na te heftig sporten vind ik!

Gelukkig, op tijd je pijn medicatie innemen dan blijft de pijn fijn weg.

Goed herstel gewenst en hopelijk ben je tevreden met het resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nini28:

Hallo Jojo, als het goed is krijg ik hetzelfde merk en hoeveelheden implantaten. 

Zou ik een foto van het resultaat mogen zien? 

Ben benieuwd hoe jij het hebt ervaren, ik ga je volgen :)

Hoi @Nini28, Ik ga je einde van de week alles vertellen en hopelijk ook foto’s laten zien van het eindresultaat, want ik word vrijdag pas geopereerd :). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Wens2017:

Wat fijn dat je operatie goed is gegaan! Die verkeerde bewegingen worden snel afgestraft he ;-). Rustig aan doen, ook al voel je je goed;-). Geniet van je weekje netflix op de bank haha. 

Ja word gelijk afgestraft inderdaad. Komt nu bij da ik aan beide handen ben gestoken door een mug en dat jeukte zo intens erg!!! Ik heb twee weken vrij genomen om even goed bij te komen trouwens! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei nadia.i:

Ja word gelijk afgestraft inderdaad. Komt nu bij da ik aan beide handen ben gestoken door een mug en dat jeukte zo intens erg!!! Ik heb twee weken vrij genomen om even goed bij te komen trouwens! :)

Kun je wel zelfstandig lopen of is dat ook.nog lastig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nadia.i, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Pak nu lekker je rust, neem op tijd je medicijnen, drink lekker veel om je vocht en je narcose weg te spoelen en laat je maar lekker in de watten leggen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. :71:

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nadia.iFijn dat alles goed is gegaan en dat je je goed voelt! Succes met het herstellen. Benieuwd naar het resultaat als je die gaat delen tenminste :) Ik ga je in ieder geval volgen om over je herstel mee te lezen.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nadia.i:

Ja word gelijk afgestraft inderdaad. Komt nu bij da ik aan beide handen ben gestoken door een mug en dat jeukte zo intens erg!!! Ik heb twee weken vrij genomen om even goed bij te komen trouwens! :)

Da's niet fijn idd! 2 weken netflixen is ook prima toch haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Jojo83:

Goed herstel @nadia.i! En erg benieuwd naar het eindresultaat :).

 

Vraagje: heb jij een BH bij Bauland Kliniek aangeschaft of heb jij er zelf eentje meegenomen? 

Ja ik heb die van Bauland zelf! Hij zit heel fijn en ik had zelf nooit geweten welke maat ik anders moest bestellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 dag po update:

 

Qua pijn ging het gister eigenlijk de hele dag wel goed. In de avond begon het steeds meer pijn te doen. Toen ik gisteravond voor het slapen naar de wc ging werd ik duizelig van de pijn. Nu ben ik een uurtje wakker, alles voelt stijf en is pijnlijk en durf nog niet op te staan. Heb mn medicatie genomen en twijfel of ik tramadol zal nemen, maar ik las dat daar erg misselijk van kan worden dus ik wacht t nog even af! Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nadia.i:

1 dag po update:

 

Qua pijn ging het gister eigenlijk de hele dag wel goed. In de avond begon het steeds meer pijn te doen. Toen ik gisteravond voor het slapen naar de wc ging werd ik duizelig van de pijn. Nu ben ik een uurtje wakker, alles voelt stijf en is pijnlijk en durf nog niet op te staan. Heb mn medicatie genomen en twijfel of ik tramadol zal nemen, maar ik las dat daar erg misselijk van kan worden dus ik wacht t nog even af! Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

 

Mennn.. dat word door de zure appel heen bijten :21:! Wie mooi wilt zijn he...

 

Ik krijg vrijdag 315 rechts en 355 links motiva Full. Zenuwen gaan nu wel komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.