nadia.i

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Zo, morgen is het dan zo ver. om 09:30 word ik geopereerd.

Nu heb ik wel een beetje last van mijn keel, verder geen koorts en voel me prima, maar zou een beetje keelpijn als slechte weerstand gezien kunnen worden en reden zijn om niet te opereren? @best_boobie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Mee:

@nadia.i veel succes morgen! :) ben je al een beetje zenuwachtig voor morgen? 

Dankjewel! Begint nu wel te komen ja. Baal vooral omdat ik last van mn keel heb, hoop dat t morgen voorbij is! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@nadia.i, heel veel succes morgen, meis. Tegen de keelpijn zou ik als ik jou was gorgelen met zout water en de keel lekker smeren door af en toe en theelepeltje honing te nemen. Honing door de thee werkt ook vaak goed. En even de zuivelproducten laten staan. Die zorgen voor te veel slijmproductie in de keel. Komt vast goed met jou. 

Good luck morgen. :71:

Xxx Jaydee 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Jaydee:

@nadia.i, heel veel succes morgen, meis. Tegen de keelpijn zou ik als ik jou was gorgelen met zout water en de keel lekker smeren door af en toe en theelepeltje honing te nemen. Honing door de thee werkt ook vaak goed. En even de zuivelproducten laten staan. Die zorgen voor te veel slijmproductie in de keel. Komt vast goed met jou. 

Good luck morgen. :71:

Xxx Jaydee 

Ja ben ik aan t doen! Gaat nu al iets beter! Gelukkig geen koorts. :) dankjewel!!! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@nadia.i opletten dat je niets neemt dat niet mag ivm bloedverdunning. Weet niet zeker hoe het zit met paracetamol...

Geen stress voor de rest! Ik wens je een goede nachtrust en superveel moed voor morgen, de operatie valt echt goed mee hoor!

Succes en alvast proficiat!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Eecc15il:

@nadia.i opletten dat je niets neemt dat niet mag ivm bloedverdunning. Weet niet zeker hoe het zit met paracetamol...

Geen stress voor de rest! Ik wens je een goede nachtrust en superveel moed voor morgen, de operatie valt echt goed mee hoor!

Succes en alvast proficiat!

Dankjewel!! :) Er werd aangeraden om twee uur voor de operatie morgen ook al paracetamol te nemen, dus ga ervan uit dat t geen probleem is. 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey

Lees het nu pas @nadia.i
Keelpijn op zich is meestal geen probleem. Je mag alleen geen koorts hebben, omdat dat invloed kan hebben op je operatie (je kunt er ook een longontsteking van krijgen, dus daar altijd eerlijk over zijn!)
Wel even aangeven voor je operatie!

De paracetamol morgenvroeg innemen met een heel klein slokje water he, anders gaan ze om die reden niet opereren hihi. 
Soms wordt er te veel water bij gedronken, om wat voor reden dan ook.. Vandaar dat ik het even aangeef

Heel veel succes morgen!

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei best_boobie:

Hey

Lees het nu pas @nadia.i
Keelpijn op zich is meestal geen probleem. Je mag alleen geen koorts hebben, omdat dat invloed kan hebben op je operatie (je kunt er ook een longontsteking van krijgen, dus daar altijd eerlijk over zijn!)
Wel even aangeven voor je operatie!

De paracetamol morgenvroeg innemen met een heel klein slokje water he, anders gaan ze om die reden niet opereren hihi. 
Soms wordt er te veel water bij gedronken, om wat voor reden dan ook.. Vandaar dat ik het even aangeef

Heel veel succes morgen!

xxx

Thanks voor je reactie @best_boobie ! Ja ik neem alleen water voor de paracetamol en thats it. Ze zei inderdaad dat ik wel water mocht drinken maar niet te veel, maar ik hou t sowieso gewoon bij de paracetamol. Raad je aan om er een of twee te nemen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei nadia.i:

Thanks voor je reactie @best_boobie ! Ja ik neem alleen water voor de paracetamol en thats it. Ze zei inderdaad dat ik wel water mocht drinken maar niet te veel, maar ik hou t sowieso gewoon bij de paracetamol. Raad je aan om er een of twee te nemen? 

altijd 1000 mg per keer. 500 gram is namelijk zoiets als 'kinderdosering' ;) 

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden