Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

@nadia.i, heel veel succes morgen, meis. Tegen de keelpijn zou ik als ik jou was gorgelen met zout water en de keel lekker smeren door af en toe en theelepeltje honing te nemen. Honing door de thee werkt ook vaak goed. En even de zuivelproducten laten staan. Die zorgen voor te veel slijmproductie in de keel. Komt vast goed met jou. 

 

Good luck morgen. :71:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei Jaydee:

@nadia.i, heel veel succes morgen, meis. Tegen de keelpijn zou ik als ik jou was gorgelen met zout water en de keel lekker smeren door af en toe en theelepeltje honing te nemen. Honing door de thee werkt ook vaak goed. En even de zuivelproducten laten staan. Die zorgen voor te veel slijmproductie in de keel. Komt vast goed met jou. 

 

Good luck morgen. :71:

 

Xxx Jaydee 

Ja ben ik aan t doen! Gaat nu al iets beter! Gelukkig geen koorts. :) dankjewel!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Eecc15il:

@nadia.i opletten dat je niets neemt dat niet mag ivm bloedverdunning. Weet niet zeker hoe het zit met paracetamol...

 

Geen stress voor de rest! Ik wens je een goede nachtrust en superveel moed voor morgen, de operatie valt echt goed mee hoor!

 

Succes en alvast proficiat!

Dankjewel!! :) Er werd aangeraden om twee uur voor de operatie morgen ook al paracetamol te nemen, dus ga ervan uit dat t geen probleem is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Lees het nu pas @nadia.i
Keelpijn op zich is meestal geen probleem. Je mag alleen geen koorts hebben, omdat dat invloed kan hebben op je operatie (je kunt er ook een longontsteking van krijgen, dus daar altijd eerlijk over zijn!)
Wel even aangeven voor je operatie!

De paracetamol morgenvroeg innemen met een heel klein slokje water he, anders gaan ze om die reden niet opereren hihi. 
Soms wordt er te veel water bij gedronken, om wat voor reden dan ook.. Vandaar dat ik het even aangeef

Heel veel succes morgen!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei best_boobie:

Hey

Lees het nu pas @nadia.i
Keelpijn op zich is meestal geen probleem. Je mag alleen geen koorts hebben, omdat dat invloed kan hebben op je operatie (je kunt er ook een longontsteking van krijgen, dus daar altijd eerlijk over zijn!)
Wel even aangeven voor je operatie!

De paracetamol morgenvroeg innemen met een heel klein slokje water he, anders gaan ze om die reden niet opereren hihi. 
Soms wordt er te veel water bij gedronken, om wat voor reden dan ook.. Vandaar dat ik het even aangeef

Heel veel succes morgen!

 

xxx

Thanks voor je reactie @best_boobie ! Ja ik neem alleen water voor de paracetamol en thats it. Ze zei inderdaad dat ik wel water mocht drinken maar niet te veel, maar ik hou t sowieso gewoon bij de paracetamol. Raad je aan om er een of twee te nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei nadia.i:

Thanks voor je reactie @best_boobie ! Ja ik neem alleen water voor de paracetamol en thats it. Ze zei inderdaad dat ik wel water mocht drinken maar niet te veel, maar ik hou t sowieso gewoon bij de paracetamol. Raad je aan om er een of twee te nemen? 

altijd 1000 mg per keer. 500 gram is namelijk zoiets als 'kinderdosering' ;) 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suc6 morgen!

Ik moest paracetamol 1000 mg zetpil vlak voor de operatie, misschien ook nog een optie?

Verkopen ze gewoon bij de kruidvat.

Bij mij werkte de zetpillen ook beter pijnstillend tijdens mijn herstel als de tablet variant, maar dat kan bij iedereen verschillend zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Manueeltje:

Suc6 morgen!

Ik moest paracetamol 1000 mg zetpil vlak voor de operatie, misschien ook nog een optie?

Verkopen ze gewoon bij de kruidvat.

Bij mij werkte de zetpillen ook beter pijnstillend tijdens mijn herstel als de tablet variant, maar dat kan bij iedereen verschillend zijn.

Dankjewel! En bedankt voor de tip! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.