Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Judith:

 

 

Ja dat las ik idd ook! Ik ben er zelf alleen zo bang voor. Om achter de spieren te laten snijden. Heb al een lage pijn grens. Krijg het er al Spaans benauwd van als ik er aan denk. Hahaha. Ik vind volume idd ook heel mooi, dus geef je echt groot gelijk! Misschien dat ik ook nog Naar faceland ga! 

Ja achter de borstspier is wel pijnlijker maar wel natuurlijker over het algemeen! Je moet inderdaad gewoon doen waar jij je het beste bij voelt en een extra consult kan nooit kwaad! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei nadia.i:

Ja achter de borstspier is wel pijnlijker maar wel natuurlijker over het algemeen! Je moet inderdaad gewoon doen waar jij je het beste bij voelt en een extra consult kan nooit kwaad! :) 

 

Ja dat doe ik ook wel! Ben wel echt benieuwd. Heb je nog een tweede consult? En al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Judith:

 

Ja dat doe ik ook wel! Ben wel echt benieuwd. Heb je nog een tweede consult? En al een datum?

 

Mijn eerste was Boerhaave en Faceland was mijn tweede. Mijn derde is eigenlijk dus Diana maar wil eigenlijk gewoon bij Faceland. Ik wil de eerste week van november dus daar moet ik over mailen want die planning is er nog niet! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei nadia.i:

 

Oh dat is wel een groot verschil ja.. Ik kreeg bij Boerhaave Van der Kar 390CC Anatomisch te horen. Ben nu net bij Faceland geweest en die chirurg zei 375 Rond full, dus dat is ongeveer hetzelfde, maar denk dat ik qua prijs toch voor Faceland gaan aangezien het gevoel bij beide super goed was. Ik ga denk ik ook niet meer naar Diana, hoor te veel negatieve reacties.. Misschien kun jij nog naar Faceland gaan en kijken wat ze daar zeggen? Misschien kom je dan wel op iets ertussen in want ik snap dat je nu geen keuze kunt maken.

Hoi

Ik wilde ook altijd graag anathomisch {druppel} maar heb nu al een paar keer gehoord dat deze makkelijk gaan draaien, dus scheef kunnen gaan zitten. 

Dr Nio kwam met een goede oplossing een prothese die voor 85% gevuld is  Eurosiliconen soft 350cc dual plane dus gedeeltelijk onder de spier.

Dit hebben ze helaas niet bij Faceland.

Tip: kijk even bij park medisch centrum rdam of in het ziekenhuis in A dam waar hij werkt.

Ik ben morgen ad beurt voor mijn operatie.

En Diana zou ik ook zeker afraden! 

 

succes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn consult gehad bij Faceland. Heel fijn gesprek gehad met Fien. Ik ga het doen!! In de 2de week van nov ga ik onder het mes en word geopereerd door dokter Klein. Hele aardige vent! Ik lees niet veel van hem hier op het forum maar vertrouw op zijn kundigheid. Rechts krijg ik 315 en links 355 cc vanwege ongelijke borsten (motiva, full, dual plane). Zin in!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Mirtje:

Hoi

Ik wilde ook altijd graag anathomisch {druppel} maar heb nu al een paar keer gehoord dat deze makkelijk gaan draaien, dus scheef kunnen gaan zitten. 

Dr Nio kwam met een goede oplossing een prothese die voor 85% gevuld is  Eurosiliconen soft 350cc dual plane dus gedeeltelijk onder de spier.

Dit hebben ze helaas niet bij Faceland.

Tip: kijk even bij park medisch centrum rdam of in het ziekenhuis in A dam waar hij werkt.

Ik ben morgen ad beurt voor mijn operatie.

En Diana zou ik ook zeker afraden! 

 

succes

 

 

 

Hoi!!

Ik wil juist liever niet anatomisch en bij faceland hebben ze mij rond aangeraden dus ik ben tevreden! :)

@Judith wil liever anatomisch dus dit bericht is handig voor haar!

 

Dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Jojo83:

Ik heb vandaag mijn consult gehad bij Faceland. Heel fijn gesprek gehad met Fien. Ik ga het doen!! In de 2de week van nov ga ik onder het mes en word geopereerd door dokter Klein. Hele aardige vent! Ik lees niet veel van hem hier op het forum maar vertrouw op zijn kundigheid. Rechts krijg ik 315 en links 355 cc vanwege ongelijke borsten (motiva, full, dual plane). Zin in!!! 

Ja ik heb ook een super gesprek gehad met Marieke en Dr Bauland!!

Ik wil zo graag bij Faceland nu. Ik wil de eerste week van november dus we kunnen elkaar lekker updaten haha!! Ik krijg 375 cc Full Dual Plane! Moet alleen nog even bevestigen dat ik wil want moet het een en ander met mijn moeder bespreken die zo lief is om mij te helpen met betalen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik zou diana doorstrepen. Als alles goed gaat is er niks aan de hand. Behalve dat operaties in eens dezelfde dag ineens geannuleerd kunnen worden waar je al maanden naar uitkijkt. En een consult vaak uitloopt. En genoeg nare verhalen hier tevinden. Ik zou er goed op doorzoeken voordat je echt de keus maakt bij haar tegaan. Mocht je complicaties hebben zijn ze niet thuis. En zij betaald mensen 50,- om een goede recentie teschrijven. 

 

Dus zou dan eerder naar boerhave of faceland gaan.

 

Ik zelf ben bij frans straten geweest heyendael kliniek. Geweldige arts en je koopt je garantie erbij. Erg fijn gevoel dat ik nu aankomende 3jr gewoon bij hem terecht kan. 

Foto s in mijn profiel ik ben even lang en 53kilo.

 

Xxx koko

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei KoKo:

Hey, ik zou diana doorstrepen. Als alles goed gaat is er niks aan de hand. Behalve dat operaties in eens dezelfde dag ineens geannuleerd kunnen worden waar je al maanden naar uitkijkt. En een consult vaak uitloopt. En genoeg nare verhalen hier tevinden. Ik zou er goed op doorzoeken voordat je echt de keus maakt bij haar tegaan. Mocht je complicaties hebben zijn ze niet thuis. En zij betaald mensen 50,- om een goede recentie teschrijven. 

 

Dus zou dan eerder naar boerhave of faceland gaan.

 

Ik zelf ben bij frans straten geweest heyendael kliniek. Geweldige arts en je koopt je garantie erbij. Erg fijn gevoel dat ik nu aankomende 3jr gewoon bij hem terecht kan. 

Foto s in mijn profiel ik ben even lang en 53kilo.

 

Xxx koko

 

Hi! 

 

Bedankt voor je reactie! Ik heb inderdaad te snel een afspraak bij haar gemaakt. Een collega van mij heeft het daar laten doen en was super blij (gelukkig). Maar pas nadat ik de afspraak had gepland, ging ik even researchen en kwam ik erachter dat er inderdaad veel negatieve reacties zijn. Over Boerhaave en Faceland was ik erg tevreden maar Faceland vervult qua resultaat toch het meest mijn wensen. Boerhaave is top maar nog een tikkeltje ouderwets in de zin dat ze eigenlijk altijd anatomische (druppelvormige) protheses aanraden omdat zij dat het mooist vinden. Ik had na veel research gedaan te hebben een voorkeur voor rond en vandaag hoorde ik dat ik daar waarschijnlijk ook het meest blij van gaan worden omdat mijn bovenkant leeg is geworden na afvallen. Maar ben na vandaag eigenlijk al overtuigd dat ik daar wil dus ga Diana afzeggen! ;)

Ik ga even een kijkje nemen bij jou nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei KoKo:

Hey, ik zou diana doorstrepen. Als alles goed gaat is er niks aan de hand. Behalve dat operaties in eens dezelfde dag ineens geannuleerd kunnen worden waar je al maanden naar uitkijkt. En een consult vaak uitloopt. En genoeg nare verhalen hier tevinden. Ik zou er goed op doorzoeken voordat je echt de keus maakt bij haar tegaan. Mocht je complicaties hebben zijn ze niet thuis. En zij betaald mensen 50,- om een goede recentie teschrijven. 

 

Dus zou dan eerder naar boerhave of faceland gaan.

 

Ik zelf ben bij frans straten geweest heyendael kliniek. Geweldige arts en je koopt je garantie erbij. Erg fijn gevoel dat ik nu aankomende 3jr gewoon bij hem terecht kan. 

Foto s in mijn profiel ik ben even lang en 53kilo.

 

Xxx koko

 

Super mooi die van jou!! Prachtig resultaat. Heb hierboven gereageerd op je verhaal over Diana! ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Judith:

 

 

Ja dat las ik idd ook! Ik ben er zelf alleen zo bang voor. Om achter de spieren te laten snijden. Heb al een lage pijn grens. Krijg het er al Spaans benauwd van als ik er aan denk. Hahaha. Ik vind volume idd ook heel mooi, dus geef je echt groot gelijk! Misschien dat ik ook nog Naar faceland ga! 

Sorry @nadia.i als ik inbreek in jouw topic;)

@Judith 

 

Hier een link http://faceland.nl/motiva-implantaten/ met duidelijke uitleg wat het verschil is tussen anatomisch en ronde prothese.

Maar alleen een PC kan jouw het juiste advies geven.

Succes xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Mijn keuze is gemaakt!! Ik ga mijn borstvergroting bij Faceland laten doen!! Heb vandaag gemaild dat ik in eerste week van november geopereerd wil worden! Ze hebben alleen nog geen planning van november dus ik word gebeld zodra die er wel is. SPANNEND!! Ik ga of door Dr. Bauland of door Dokter Fresow geopereerd worden. Het gaat nu echt gebeuren!! Bizar maar vooral erg fijn. :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal,

 

Ik zal me nogmaals kort voorstellen. Mijn naam is Nadia, ik ben 24 jaar, 1,68 en 59 kilo.

Na veel te zijn afgevallen zijn mijn borsten niet meer hetzelfde en heb ik de knoop doorgehakt om hier iets aan te laten doen.

Gister is de datum voor mijn borstvergroting vastgelegd. 6 november word ik geopereerd door Dr Fresow!!! :D 

Hier zal ik na mijn operatie verslag blijven doen over mijn herstel.

Ik krijg ronde Motiva Full protheses en 375CC.

 

Ik kan niet meer wachten!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wow wat is de tijd snel gegaan. Volgende week maandag ben ik al aan de beurt na twee maanden wachten. Ik begin nu wel nerveus te worden hoor. Vooral het onder narcose gaan vind ik eng, ik heb dat nog nooit meegemaakt.. Maar naast dat ik nerveus ben, heb ik er ook heel veel zin in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geopereerd door Roel Fresow bij Faceland. Ik ben nu 1 week p.o had een lege b cup en ben 1,70 en 60 kg. 

Ik ga even ondekken hoe ik fotos toe kan voegen dan voeg ik je toe en dan kan je het resultaat zien want ik ben het met je eens dat er weinig resultaat fotos zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.