Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei nadia.i:

Hoe is je controle gegaan?? Ben benieuwd wat ze hebben gezegd!

 

Controle was goed. Ze hebben precies hetzelfde gezegd als bij jou: protheses moeten nog indalen, tepels zullen wat hoger komen en het heeft tijd nodig (tot 1 jaar po), maar Het komt allemaal goed! Geduld is het toverwoord. Dus daar gaan we maar voor! 

Grappig, ik ben ook uitgekomen op een 75E en slaap ook nog met sportbh. 

 

Hoe zit het met jou gevoel in borsten en tepels? Bij mij voelt het allemaal nog erg dood aan.. ook dat moet goedkomen zegt Faceland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 14-1-2018 om 18:04 zei Jojo83:

 

Controle was goed. Ze hebben precies hetzelfde gezegd als bij jou: protheses moeten nog indalen, tepels zullen wat hoger komen en het heeft tijd nodig (tot 1 jaar po), maar Het komt allemaal goed! Geduld is het toverwoord. Dus daar gaan we maar voor! 

Grappig, ik ben ook uitgekomen op een 75E en slaap ook nog met sportbh. 

 

Hoe zit het met jou gevoel in borsten en tepels? Bij mij voelt het allemaal nog erg dood aan.. ook dat moet goedkomen zegt Faceland. 

Ja bij mij hetzelfde. Tepels en onderkant borsten zijn nog gevoelloos. Ik slaap inmiddels zonder bh nu. Is af en toe nog wel wat gevoellig als ik op mijn zij slaap, maar dat komt wel goed denk ik. Zou je mij eens aan jouw album kunnen toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei nadia.i:

Ja bij mij hetzelfde. Tepels en onderkant borsten zijn nog gevoelloos. Ik slaap inmiddels zonder bh nu. Is af en toe nog wel wat gevoellig als ik op mijn zij slaap, maar dat komt wel goed denk ik. Zou je mij eens aan jouw album kunnen toevoegen?

Ik heb je toegevoegd! Ook meteen een nieuwe foto geplaatst.. zie nu dat het verschil in borsten ook kleiner is geworden.. godzijdank! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.