nadia.i

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek

Recommended Posts

9 dagen po alweer. Gister voor het eerst even mee naar de supermarkt geweest. Koste me wel veel inspanning maar wil vanaf nu elke dag wel even naar buiten als het kan. Moet volgende week woensdag weer werken, hoop dat ik me dan wat beter voel. Heb niet echt veel pijn meer, in de ochtend wel nog, maar zou mezelf op dit moment nog niet aan het werk kunnen zien. Hoop dus dat ik daar volgende week anders over denk! Verder voel ik bij bepaalde bewegingen wel wat trekken of af en toe pijn maar t valt mee! Ik heb wel dat er bij mijn rechter borst boven de tepel een stuk gevoelloos is.. weet dat gevoelloze tepels en het gedeelte daaronder normaal is maar dit heb ik nooit echt gelezen nog. Hoop dat dat gevoel snel terug komt. Over de vorm van mijn borsten kan ik (helaas) niks nieuws vertellen. Nu de borstband iets strakker gedaan en hopelijk gaan de protheses dan snel beginnen met zakken! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei nadia.i:

@Wens2017 oh ja dat was t.. super naar. Wanneer mag je nu weer?

Ik hoor ik december wanneer ik in januari geopereerd kan worden. Heb aangegeven dat ik graag de 1e week geopereerd wil worden dus hoop dat ze me er tussen kunnen schuiven!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Wens2017:

Ik hoor ik december wanneer ik in januari geopereerd kan worden. Heb aangegeven dat ik graag de 1e week geopereerd wil worden dus hoop dat ze me er tussen kunnen schuiven!

Ohhh dat is al bijna! Fijn voor je zeg. Jammer dat t zo is gegaan maar fijn dat t wordt opgelost!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden