Ga naar inhoud

nadia.i : 6 november 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik zal mezelf even voorstellen!

Ik ben Nadia en ik ben 24 jaar. Ik ben in het verleden altijd wat voller geweest en twee keer enorm afgevallen. Ik ben 1.68 en nu 58 kilo en daar ben ik blij mee. Alleen hebben mijn borsten enorm geleden onder het afvallen en zijn niet meer wat ze waren. Ze zijn een stuk 'leger' en ben nu tot het besluit gekomen dat ik daar iets aan wil doen omdat het mij ontzettend ongelukkig maakt. Nu heb ik 3 consulten staan bij Boerhaave (Dokter van der Kar), Faceland en Diana Gabriels. 

 

Ik wil gewoon weer mooie volle borsten. Nu lees ik bijvoorbeeld over Boerhaave hele goede verhalen maar wel dat ze daar wat 'zuinig' zijn als het om CC's gaat. Ook heb ik positieve verhalen gelezen over Faceland maar daar kan ik niet echt foto's van terugvinden en over Diana Gabriels heb ik meiden face to face gesproken die tevreden waren maar lees ik op internet verschillende verhalen.

 

Ik ben benieuwd wat jullie van deze 3 klinieken vinden!

 

Liefs,

 

Nadia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 277
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Deprinsesopdeerwt

@nadia.i Welkom! Spannend dat je voor een borstvergroting gaat. Wat is je huidige situatie?

 

Ik ben geopereerd bij Faceland. Mocht je de foto's willen zien, laat maar weten, dan voeg ik je toe aan m'n album. 

 

Wat zijn je wensen wat betreft de borstvergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deprinsesopdeerwt

 

Oh dat zou heel fijn zijn! Ik wil gewoon dat de leegte weer opgevuld wordt. Ik heb nu nog steeds een C maar de bovenkant van mijn bh's sluit nooit helemaal aan en ik vind ze ontzettend lelijk nu.. Ik denk dat ik het liefst een volle D wil, ik weet alleen niet hoeveel CC er dan in moet bij mij en ik hoop van harte dat t kan zonder lift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@nadia.i Ik voeg je toe. Morgen plaats ik nieuwe foto's van 3 weken po, maar je kan nu wel van de afgelopen tijd zien. Ik heb wel een hele andere voorsituatie (1,71m, 52kg, cup AA/A), heb nu 355cc. 

 

Wanneer heb je je eerste consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @nadia.i, ik ben ook geopereerd bij Faceland, door dr Fresow en heel tevreden!

Voor en nasituatie staan in mijn fotoalbum, ik zal je even toevoegen zodat je ze kunt zien!

 

Ik ben naar faceland gegaan omdat ik maar 1 week had waarin ik geopereerd kon worden en dat was mogelijk bij hen. Tijdens het consult kennisgemaakt met de pc en een goede indruk gekregen. Het prijskaartje is natuurlijk ook niet verkeerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei nadia.i:

@Evah

 

Super lief, dankjewel!! Ja ik lees dus meer goede verhalen over Faceland en de prijs is zeker niet verkeerd! Ik kon dus alleen niet echt foto's vinden dus echt super fijn dat je me wilt toevoegen!

De meesten hebben hun foto's niet openbaar staan. Als je bij operatieverslagen zoekt op faceland, kun je mensen vragen om je toe te voegen aan hun album. 

Wel slim om meerdere consulten te doen trouwens!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@nadia.i Spannend! Mijn tip: neem foto's, want voordat je buiten staat ben je vergeten hoe het eruit zag tijdens de passessie ;) 

 

Ik heb geen idee. Ik ben gestopt met de bovenwijdte meten, want daar werd ik heel verdrietig van (volgens de cijfertjes zou ik nu een cup A hebben. Nou, zo vind ik het er niet uitzien. Maar het werkt ook anders met nepborsten, qua maten). Ik zou niet weten waar het nu op lijkt wat betreft maat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei nadia.i:

@Evah Ja dan kan ik een beetje vergelijken. Ik heb je foto's bekeken en t ziet er zo goed uit! Jouw voorsituatie is ook echt te vergelijken met hoe het er bij mij uitziet alleen heb ik dan een 'slappe C'. Bij jou hebben ze dit dus voor elkaar gekregen zonder lift? 

Zeker! Ik heb 350 cc corsé gekregen.

Heb gelezen dat als je tepel tot onder je borstplooi valt, je in aanmerking zou komen voor een lift. In veel gevallen kunnen ze al een hoop doen met implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Evah:

Zeker! Ik heb 350 cc corsé gekregen.

Heb gelezen dat als je tepel tot onder je borstplooi valt, je in aanmerking zou komen voor een lift. In veel gevallen kunnen ze al een hoop doen met implantaten.

Ohh dat is zo fijn om te horen!! Geeft me goeie hoop, dankjewel!! Ik geloof dat de meeste op dit forum die naar Faceland zijn geweest, Door Dokter Fresow geholpen zijn he? Krijg wel een goed gevoel bij hem als ik dit allemaal zo hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

 

Eerste consult is achter de rug. Ben net bij Boerhaave geweest. Daar adviseerde Dokter Van Der Kar 390CC & anatomische protheses. Had een goed gevoel bij deze chirurg en hij nam uitgebreid de tijd voor mij! :) Aankomende vrijdag ga ik naar Faceland, ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Aniak:

@nadia.i Mijn vriendin is bij Diana op consult geweest. Zij heeft echt slechte ervaring daar me. Zij is in Amstelveen geweest en had afspraak niet eens met PC maar net verpleegkundige. De consultatie ruimte en inplanten waren vies en zij was niet goed geïnformeerd 

 

Oh dat is wel een groot verschil ja.. Ik kreeg bij Boerhaave Van der Kar 390CC Anatomisch te horen. Ben nu net bij Faceland geweest en die chirurg zei 375 Rond full, dus dat is ongeveer hetzelfde, maar denk dat ik qua prijs toch voor Faceland gaan aangezien het gevoel bij beide super goed was. Ik ga denk ik ook niet meer naar Diana, hoor te veel negatieve reacties.. Misschien kun jij nog naar Faceland gaan en kijken wat ze daar zeggen? Misschien kom je dan wel op iets ertussen in want ik snap dat je nu geen keuze kunt maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 28.08.2017 om 15:22 zei nadia.i:

Update:

 

Eerste consult is achter de rug. Ben net bij Boerhaave geweest. Daar adviseerde Dokter Van Der Kar 390CC & anatomische protheses. Had een goed gevoel bij deze chirurg en hij nam uitgebreid de tijd voor mij! :) Aankomende vrijdag ga ik naar Faceland, ben benieuwd!

Ik voelde mij ook relaxed and goed geïnformeerd bij Drs. Van de Kar. Ik heb vandaag besloten om mijn operatie bij Hem te doen. 27 sept is mijn grote dag! Kan niet wachten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai Nadia!

 

ik ben zelf ook 24 maar ik heb een a-cup. Ben zelf bij boerhaave geweest bij dr van der weij. En was erg tevreden met mijn consult.ik ben ook bij Diana geweest, had haar ook voor mijn eerste consult. Het is wel waar, ze zijn erg "agressief" in het maken van planningen en facturen op sturen. Je tweede gesprek heb je pas met je pc. En die zal waarschijnlijk iets heel anders zeggen dan de consulente. Ik ben er zelf ook Nog niet zeker van of ik daar naar toe ga voor de bv. Tot nu toe boerhaave bij mij. Hoe was je gesprek bij faceland gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Judith:

Haai Nadia!

 

ik ben zelf ook 24 maar ik heb een a-cup. Ben zelf bij boerhaave geweest bij dr van der weij. En was erg tevreden met mijn consult.ik ben ook bij Diana geweest, had haar ook voor mijn eerste consult. Het is wel waar, ze zijn erg "agressief" in het maken van planningen en facturen op sturen. Je tweede gesprek heb je pas met je pc. En die zal waarschijnlijk iets heel anders zeggen dan de consulente. Ik ben er zelf ook Nog niet zeker van of ik daar naar toe ga voor de bv. Tot nu toe boerhaave bij mij. Hoe was je gesprek bij faceland gegaan? 

 

Hi Judith,

 

Ja ik krijg geen lekker gevoel bij de dingen die ik lees inderdaad.. Boerhaave vond ik heel fijn en Faceland eigenlijk net zo fijn. Die nemen ook echt de tijd voor je en de chirurg komt aan het eind bij het gesprek om te kijken of hij het eens is met de consulente en dat was in mijn geval zo! Hele fijne chirurg ook (Dr. Bauland). Aangezien ik bij zowel Boerhaave als Faceland een goed gevoel had en Faceland mij ronde protheses aanraadde ipv anatomisch, denk ik toch dat ik qua kosten voor Faceland gaan want die zijn echt aanzienlijk minder en ik wil dus liever ronde protheses. Ik kan je zeker aanraden om daar nog op consult te gaan als je nog niet helemaal zeker bent. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei nadia.i:

 

Hi Judith,

 

Ja ik krijg geen lekker gevoel bij de dingen die ik lees inderdaad.. Boerhaave vond ik heel fijn en Faceland eigenlijk net zo fijn. Die nemen ook echt de tijd voor je en de chirurg komt aan het eind bij het gesprek om te kijken of hij het eens is met de consulente en dat was in mijn geval zo! Hele fijne chirurg ook (Dr. Bauland). Aangezien ik bij zowel Boerhaave als Faceland een goed gevoel had en Faceland mij ronde protheses aanraadde ipv anatomisch, denk ik toch dat ik qua kosten voor Faceland gaan want die zijn echt aanzienlijk minder en ik wil dus liever ronde protheses. Ik kan je zeker aanraden om daar nog op consult te gaan als je nog niet helemaal zeker bent. :) 

 

Ja dat las ik ook idd! Maar ik vind anatomische toch wat natuurlijker dan de ronde. En aangezien ik zelf best plat ben is de anatomische voor mij denk ik toch wel een betere keuze. En ik bespaar liever niet met me boobs :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Judith:

 

Ja dat las ik ook idd! Maar ik vind anatomische toch wat natuurlijker dan de ronde. En aangezien ik zelf best plat ben is de anatomische voor mij denk ik toch wel een betere keuze. En ik bespaar liever niet met me boobs :7:

 

Nee het is bij mij ook geen besparing hoor, Ik had bij faceland ook anatomisch kunnen nemen, maar zij raadde rond aan bij mij omdat zij achter de borstspier plaatsen en het effect van rond toch natuurlijk word, maar je wel volume hebt aan de bovenkant. Dat is voor mij zeer belangrijk omdat ik daar veel volume ben verloren na afvallen en dat sprak mij dus het meeste aan. Als ze allebei dezelfde prijs waren, was ik ook voor faceland gegaan omdat ik daar op dit forum de meeste positieve reacties over heb gelezen! :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei nadia.i:

 

Nee het is bij mij ook geen besparing hoor, Ik had bij faceland ook anatomisch kunnen nemen, maar zij raadde rond aan bij mij omdat zij achter de borstspier plaatsen en het effect van rond toch natuurlijk word, maar je wel volume hebt aan de bovenkant. Dat is voor mij zeer belangrijk omdat ik daar veel volume ben verloren na afvallen en dat sprak mij dus het meeste aan. Als ze allebei dezelfde prijs waren, was ik ook voor faceland gegaan omdat ik daar op dit forum de meeste positieve reacties over heb gelezen! :)  

 

 

Ja dat las ik idd ook! Ik ben er zelf alleen zo bang voor. Om achter de spieren te laten snijden. Heb al een lage pijn grens. Krijg het er al Spaans benauwd van als ik er aan denk. Hahaha. Ik vind volume idd ook heel mooi, dus geef je echt groot gelijk! Misschien dat ik ook nog Naar faceland ga! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.