Ga naar inhoud

RL36 : datum nader te bepalen : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Huh???????? Wat lees ik nu?  Laat je de operatie niet doorgaan aanstaande maandag,  @RL36? Ik wilde je net in je topic komen vragen of je al nerveus was. Hoe komt het meis? 

 

:53: Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Jaydee:

Huh???????? Wat lees ik nu?  Laat je de operatie niet doorgaan aanstaande maandag,  @RL36? Ik wilde je net in je topic komen vragen of je al nerveus was. Hoe komt het meis? 

 

:53: Jaydee 

Hi @Jaydee,

Ja heb het helaas uitgesteld, bleef maar twijfelen en sliep er slecht van. Vooral vanwege de littekens na een lift, maar loop ook met de vraag: wil ik echt implantaten in mijn lijf en wordt het wel mooier dan hoe het nu is? En het is natuurlijk een hoop geld en er zijn best wat risico’s en een lang herstelproces. Het is (gelukkig) ook niet zo dat ik super hangborsten heb, heb inmiddels veel voor en na foto’s gezien en mijne vallen nog best mee haha.

Ik wil het nog steeds graag, maar durf het gewoon nog niet denk ik :unsure:

 

Lfs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RL36, ach, lieverd toch. Je hebt wel gelijk. Als je er zelf niet achter staat, dan moet je het niet doen. Misschien heb je gewoon wat meer tijd nodig. Laat het allemaal maar eens lekker bezinken en denk er dan later nog eens over na. Later kan altijd nog hè? Maar als je ze hebt laten plaatsen en je wil eigenlijk toch niet, dan heb je een groter probleem. Heb je nu weer lekker rust in je hoofd?

Je blijft toch af en toe wel koekeloeren hier op het BF?

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem maar lekker de tijd, meis. Als je het echt graag wil, dan komt jouw tijd nog wel. En aan de andere kant geef ik je ook wel een beetje gelijk. Het is dat ik gewoon enorm veel last heb van die double bubble, want anders zou ik het ook wel best vinden. Mijn man boeit het niet en in kleding zie je er ook niks van. Maar omdat ik er last van heb en omdat mijn huid helemaal kapot gaat als er een bh-band of bh-beugel op die bult onder mijn borst zit, heb ik gewoon weinig keuze. 

Gezellig dat je nog wel blijft hier,  @RL36:35:

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Neem maar lekker de tijd, meis. Als je het echt graag wil, dan komt jouw tijd nog wel. En aan de andere kant geef ik je ook wel een beetje gelijk. Het is dat ik gewoon enorm veel last heb van die double bubble, want anders zou ik het ook wel best vinden. Mijn man boeit het niet en in kleding zie je er ook niks van. Maar omdat ik er last van heb en omdat mijn huid helemaal kapot gaat als er een bh-band of bh-beugel op die bult onder mijn borst zit, heb ik gewoon weinig keuze. 

Gezellig dat je nog wel blijft hier,  @RL36:35:

 

Veel liefs, Jaydee 

Wat naar dat je dagelijks pijn hebt @Jaydee! Hoop echt dat Nio dat voor je op kan lossen.

In kleren ziet het er bij mij ook prima uit, ik denk dat ik binnenkort een keer een push up bh ga kopen (voor het eerst sinds m'n pubertijd haha) dan lijkt het nog wat meer. En hopelijk ben ik binnenlort uitgetwijfeld en ga ik er wel voor, of juist helemaal niet. De tijd gaat het leren...

:53: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RL36, in een push-up bh ziet het er ook altijd gelijk een stuk "beter" uit hè?  Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat beslissen. Hou me maar op de hoogte :38:.

En die pijn... ach, daar ben ik zo langzamerhand wel aan gewend. Dus het zal een hele verademing zijn straks als ik weer gewoon bh's aan kan en niet hele constructies moet bedenken om geen kapotte huid te krijgen. Meestal haal ik gelijk de beugels uit een nieuwe bh en doe ik een hemdje onder de bh.... dat gaat nog het beste. Maar het gaat vast goedkomen. 

 

:53:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RL36 jeetje meid, wat een beslissing. Maar het is goed dat je er goed over nadenkt en daarom de datum geannuleerd hebt. 
Denk er goed over na, je hebt nu in ieder geval research gedaan en als je dan straks een knoop doorhakt, weet je tenminste dat je de goede keuze maakt :)

Ik heb je titel ff aangepast. Laat maar weten tzt hoe en wat!

Veel wijsheid gewenst! Kies waar jij je goed bij voelt!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RL36 jeetje nou wel goed van je dat je bij twijfel het toch even uitgesteld hebt. Ja klopt heeft bij mij heel lang geduurd om meerdere redenen hoor.. maar ik snap je angsten/twijfels had ik ook altijd. En dan vooral wat als t niet goed gaat, ik zal vast net diegene zijn waarbij t mis gaat en t lichaam de boel gaat afstoten en ik alsnog weer niet blij ben. Ik heb al veel research gedaan en dit jaar werd de knoop gewoon doorgehakt hoppa ik wil t al zolang zo graag. Als ik t niet probeer dan weet ik t ook niet ;) dus toen voor mezelf gezegd mocht t dan verkeerd gaan dan is t zo en is t niets voor mij.. maar dan heb ik t wel geprobeerd en loop ik niet mijn hele leven met de gedachte ja maar wat als ik ze nu wel had genomen etc..

 

beetje rare gedachtegang maar goed haha ik ben echt ZOOOO Blij dat ik t gedaan heb :43:ik voel me er helemaal happy bij eindelijk!!! En nu denk ik soms zelfs mmm ze hadden nog wel groter gekund Whahah erg hè.. maar dat komt denk ik ook omdat ik nooit gevraagd heb wat er maximaa in kon maar echt gekeken heb wat past bij me. 

 

Zo heel verhaal :wacko:.. ik hoop voor je dat je voor jezelf in ieder geval tzt een keuze kunt maken wat je nu echt wilt..voor nu even rust en geen angsten!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RL36,

 

Hey meis, moest net aan je denken. Want eigenlijk zou ik je nu succes moeten wensen voor morgen, maar dat is dus niet nodig. Maar ik kan me zo voorstellen dat je op het moment gemengde gevoelens hebt; aan de ene kant een opluchting, dat er een last van je schouders is gevallen en aan de andere kant een gevoel van: "Dit zou de avond zijn geweest vóór mijn operatie".... toch een beetje dubbel. Dus ik wilde je ff laten weten dat ik toch aan je denk meis, of je nu voor een bv gaat, ja of nee. 

 

Dikke knuffel, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@RL36,

 

Hey meis, moest net aan je denken. Want eigenlijk zou ik je nu succes moeten wensen voor morgen, maar dat is dus niet nodig. Maar ik kan me zo voorstellen dat je op het moment gemengde gevoelens hebt; aan de ene kant een opluchting, dat er een last van je schouders is gevallen en aan de andere kant een gevoel van: "Dit zou de avond zijn geweest vóór mijn operatie".... toch een beetje dubbel. Dus ik wilde je ff laten weten dat ik toch aan je denk meis, of je nu voor een bv gaat, ja of nee. 

 

Dikke knuffel, Jaydee :53:

Super lief van je @Jaydee, en dat dubbele gevoel heb ik idd. Zal morgen ook nog wel zo zijn...

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei RL36:

Super lief van je @Jaydee, en dat dubbele gevoel heb ik idd. Zal morgen ook nog wel zo zijn...

:53:

 

Ja, dat denk ik ook wel. 6 November zou ten slotte toch jouw dag zijn. Ik had dat zelf afgelopen 10 juli ook heel sterk. Want toen zou mijn hersteloperatie bij Nio zijn, maar deze ging toen niet door vanwege het erfelijkheidsonderzoek waar ik toen middenin zat. Maar heb er wel verschillende keren aan gedacht, die dag. Dus dat zul jij morgen ook idd wel hebben. Maar je hebt de juiste beslissing genomen hoor meis. Want een borstoperatie, daar moet je wel voor 100% achter staan. En als je er niet volledig achter staat, dan is de operatie cancelen de beste optie, zodat je rustig de tijd kunt nemen om alle voors en tegens nog eens op je gemak tegen elkaar af te kunnen wegen :35:

 

Veel liefs, Jaydee :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jaydee:

Ja, dat denk ik ook wel. 6 November zou ten slotte toch jouw dag zijn. Ik had dat zelf afgelopen 10 juli ook heel sterk. Want toen zou mijn hersteloperatie bij Nio zijn, maar deze ging toen niet door vanwege het erfelijkheidsonderzoek waar ik toen middenin zat. Maar heb er wel verschillende keren aan gedacht, die dag. Dus dat zul jij morgen ook idd wel hebben. Maar je hebt de juiste beslissing genomen hoor meis. Want een borstoperatie, daar moet je wel voor 100% achter staan. En als je er niet volledig achter staat, dan is de operatie cancelen de beste optie, zodat je rustig de tijd kunt nemen om alle voors en tegens nog eens op je gemak tegen elkaar af te kunnen wegen :35:

 

Veel liefs, Jaydee :54:

Precies @Jaydee, ik moet er gewoon wat meer tijd voor nemen. Ben er nog steeds best veel mee bezig.

Wat een leuke die :54:

Lfs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jaydee:

@RL36, Hey meis, de dag vandaag een beetje doorgekomen? Heb verschillende malen aan je gedacht. 

 

Knuffel van mij :53:

Wat lief van je!

Viel gelukkig heel erg mee, eigenlijk wel een beetje opgelucht dat ik niet nu die pijn van na de operatie heb.

Slaap lekker vast :lazy2:

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2 minuten geleden zei RL36:

Wat lief van je!

Viel gelukkig heel erg mee, eigenlijk wel een beetje opgelucht dat ik niet nu die pijn van na de operatie heb.

Slaap lekker vast :lazy2:

:53:

Jij ook lekker slapen zo. Gewoon lekker op je buik of je zij...... heerlijk toch? :38:

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.