Ga naar inhoud

RL36 : datum nader te bepalen : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Ik heb al wat meegelezen op het forum (heel fijn al die ervaringen en tips!) en wilde me ook even voorstellen.

 

Ik ben 36 en moeder van 2 kindjes van 8 en 6. Na de zwangerschappen en borstvoeding heb ik nu de bekende "theezakjes". Ik ben 176 en 71 kilo, heb bh maat 80 C/D. In kleding ziet het er prima uit maar ik wil gewoon graag weer volle borsten. Ik twijfel heel erg of ik een borstvergroting zal doen omdat ik het ook spannend vind om 'in een gezond lichaam' te laten snijden. Mijn man vindt het helemaal niet nodig, maar steunt me gelukkig wel.

 

Na lang twijfelen toch maar een consult ingepland en 31 aug ben ik bij Faceland geweest (dr. Fresow). Het was een heel fijn gesprek, alleen ik schrok toch wel toen dr. Fresow zei dat hij mij niet alleen een vergroting maar ook een borstlift aanraadde. Door de littekens die je dan krijgt, en dan met name het streepje van de tepel naar beneden, ben ik nog meer gaan twijfelen over de ingreep. Zijn er dames die ook een borstlift gehad hebben en kunnen vertellen hoe storend de littekens zijn?

 

Aanstaande donderdag (21 sept) ga ik voor een consult naar dr. Fabré van Kliniek Esthetiek in Nijmegen om te horen wat hij mij aanraadt. Ben heel benieuwd.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meis, hoe is je consult vorige week donderdag gegaan?

Als je heel erg opziet tegen de littekens van een borstlift, dan moet je misschien eens langs dokter Nio gaan; want vaak als andere artsen zeggen dat een borstlift nodig is, kan Nio het oplossen met grotere protheses, maar dan zonder borstlift. 

Maar de littekens vallen best mee hoor.... ja, tot het eerste jaar of anderhalf zul je de littekens wel wat zien. Maar geleidelijk aan nemen ze meer je huidskleur aan, waardoor de littekens steeds minder op zullen vallen. Een mooi voorbeeld zijn de borsten van Elvira123. Haar littekens zie je bijna helemaal niet meer en zij heeft prachtige borsten. Zij heeft alleen haar album niet open staan geloof ik en ze is niet vaak meer online. Maar misschien kun je eens in het fotoalbum bladeren bij "borstlift". Daar staan ook hele mooie voorbeelden tussen. Ik ben benieuwd wat dr. Fabré vorige week heeft aangeraden... 'n borstlift, ja of nee. Ben benieuwd. 

 

Veel liefs, Jaydee  :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Jaydee,

 

Ik zie net jouw reactie pas, wat erg :blush:. Moet even m’n eigen topic gaan volgen haha.

Ik denk wel dat ik echt een lift nodig heb, wil ook graag wat kleinere tepelhoven.

Consult bij dr. Fabré was goed, hele vriendelijke en rustige man, maar hij blijkt voorstander te zijn van lipofilling (begon over kapselvorming bij implantaten enzo) dus raadde me een ankerlift aan met lipofilling, kosten € 6.500!!

Toen dacht ik even, miss moet ik alleen een lift doen want het is allemaal zo duur en spannend met die risico’s enzo. Vervolgens ben ik bij dr. Van der Weij (Boerhaave) geweest. Die zei dat hij een Benellilift (kleine lift met alleen litteken om tepels) kon doen met ronde prothese 300cc mentor voor de spier. Ik vond het een prettige man/gesprek dus heb gelijk een operatie gepland. Maar daarna bedacht ik me dat ik ook nog bij dr. Straten op consult wilde, omdat ik daar veel positieve verhalen over gelezen heb op dit forum. Dus daar ben ik vandaag geweest en die zei dat een Benellilift na een jaar gewoon weer gezakt is dus hij wil een ankerlift doen met ronde 350cc mentor implantaten dual plane. 

Ik twijfelde al heel veel omdat ik het gewoon heel spannend vind, maar als ze me allemaal iets anders adviseren wordt het alleen maar moeilijker :unsure:

Maar miss moet ik idd ook nog maar bij dr. Nio op consult gaan haha

 

Lfs RL 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RL36

Hey meis, hè, wat vervelend dat je allemaal verschillende adviezen krijgt. Als ik jou was zou ik het echt ook nog ff bij Nio proberen. Hij schijnt echt heel goed te zijn en vaak is een borstlift bij hem helemaal niet nodig. En je betaalt daar zeker geen €6800,-. Als je via het OLVG gaat, heb je wel een verwijsbrief nodig van je huisarts. Via Parkkliniek niet, maar daar is het een stuk duurder.

Ben benieuwd wat het bij je gaat worden. Hou me maar op de hoogte. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jaydee,

 

Na veel twijfelen toch maar besloten een lift met vergroting te laten doen door dr. Straten. Het was een prettig consult, de arts kwam zeer deskundig over en heb heel veel positieve verhalen over hem gelezen op dit forum. Ben er al weken mee bezig en moest echt een keer de knoop doorhakken, anders ben ik over een jaar nog bezig met consulten bij verschillende artsen :blush:.

Heb een operatiedatum gepland! Het wordt 6 november, hopelijk hoef ik dan met de feestdagen geen sportbh meer aan en kan ik lekker showen met m'n nieuwe boobies in een mooi jurkje :D.

 

Jij hebt je operatie in december toch?

 

Lfs RL

 

@Desert-Rose, zou je mijn topic willen verplaatsen en mijn titel willen veranderen? Het wordt een lift met prothesen bij dr. Straten, Kliniek Heyendael op 6 november 2017. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RL36,

Hey meis, fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en dat je nu ook je operatiedatum al hebt. Dat is snel, 6 november. Maandag over drie weken al. Spannend hoor. Ik lees hier idd ook veel goede dingen over Straten..... ik denk dat je daar in goede handen bent. Hoeveel cc ga je krijgen? Ben benieuwd hoor. En klopt..... dan ben jij lekker van de sportbh af, als de feestdagen starten. 

Ik word 8 december geopereerd, dus ik zit gewoon met mijn sportbh aan het kerstdiner :3:.

Nou meis... jij kunt langzaamaan gaan beginnen met aftellen. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jaydee

 

Hm ik had nog niet beseft dat het al zo snel was, maandag over 3 weken! Alleen maar beter, want blijf waarschijnlijk tot de operatie twijfelen.

Het worden ronde prothesen van mentor, 350cc, coh l (twijfel nog of ik coh ll wil alleen zou niet weten waarom ik voor de l of de ll moet kiezen en de arts zei dat l prima was dus miss moet ik dat maar gewoon van hem aannemen haha). Ik weet alleen de projectie niet uit m’n hoofd. Denk dat ik voor de operatie nog een keer ga passen, het klinkt zo groot...

Al weet ik dat jij veel groter gaat, wat me ook prachtig lijkt :-)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RL36,

 

Hey meis, je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt. En ik weet niet hoe je eruit ziet, maar ik denk dat 350cc heel mooi zal staan. 

Bij mij is die 825cc noodzakelijk, om de double bubble eruit te kunnen krijgen. En ik ben behoorlijk fors (ik vind dik zo'n akelig woord :38:), dus ik kan dat aantal cc's goed hebben. 

En je hoort hier van iedereen dat het zo snel went en dat meiden er vaak spijt van hebben dat ze niet groter gegaan zijn. Dus als je uit verschillende cc's  mag kiezen, zou ik voor het grootste aantal gaan. 

En het is idd fijn dat je zo snel aan de beurt bent. Je kunt het maar achter de rug hebben toch? 

Aan de andere kant vond ik het vorig jaar ook een leuke tijd om naartoe te leven. Lekker een beetje informatie opdoen hier op het forum en verhalen delen.... gezellig hoor! Het komt allemaal goed. Wij gaan 2018 eens starten met mooie boobs!

Fijn weekend gewenst meis. Het wordt heerlijk weer. Onze kleindochter van drie komt vanavond hier logeren. Dus morgen maken we er een gezellige dag van; eerst met z'n drietjes naar de dierentuin en daarna uit eten en zij mag kiezen..... zal denk ik de pizzeria worden, want ze is helemaal dol op pizza :3:.

Geniet van het mooie weer. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee

dank je wel voor je lieve berichtje, bij twijfel zal ik idd voor de grootste gaan! Wil het wel graag achter de rug hebben, vind het heel spannend. En 2018 gaan we zeker starten met mooie boobs!!

Jullie ook een fijn weekend met jullie kleindochter, 3 is echt een leuke leeftijd :wub:

lfs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2017 om 22:28 zei RL36:

Hoi @Jaydee,

 

Na veel twijfelen toch maar besloten een lift met vergroting te laten doen door dr. Straten. Het was een prettig consult, de arts kwam zeer deskundig over en heb heel veel positieve verhalen over hem gelezen op dit forum. Ben er al weken mee bezig en moest echt een keer de knoop doorhakken, anders ben ik over een jaar nog bezig met consulten bij verschillende artsen :blush:.

Heb een operatiedatum gepland! Het wordt 6 november, hopelijk hoef ik dan met de feestdagen geen sportbh meer aan en kan ik lekker showen met m'n nieuwe boobies in een mooi jurkje :D.

 

Jij hebt je operatie in december toch?

 

Lfs RL

 

@Desert-Rose, zou je mijn topic willen verplaatsen en mijn titel willen veranderen? Het wordt een lift met prothesen bij dr. Straten, Kliniek Heyendael op 6 november 2017. Alvast bedankt!

@RL36 heej dan worden we dezelfde dag geopereerd bij Straten :lol: leuk!

Ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Fraukje:

@RL36 heej dan worden we dezelfde dag geopereerd bij Straten :lol: leuk!

Ik ga je volgen!

@Fraukje Gezellig ;-)

Ik ga jou ook volgen! Ik kon zo snel niet zien wat je precies krijgt. Heb je nog geen topic in operatieverslagen? Of heb ik niet goed gekeken? 

Ik krijg ronde dual plane (350cc) en een borstlift (2 zwangerschappen met borstvoeding hebben m’n borsten niet mooier gemaakt :blush:). Maar ik twijfel een beetje tussen dual plane en voor de spier dus ga miss toch nog een keertje bij dr. Straten op consult als dat kan.

Over 3 weken op dit tijdstip zijn we hopelijk thuis met onze nieuwe boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei RL36:

@Fraukje Gezellig ;-)

Ik ga jou ook volgen! Ik kon zo snel niet zien wat je precies krijgt. Heb je nog geen topic in operatieverslagen? Of heb ik niet goed gekeken? 

Ik krijg ronde dual plane (350cc) en een borstlift (2 zwangerschappen met borstvoeding hebben m’n borsten niet mooier gemaakt :blush:). Maar ik twijfel een beetje tussen dual plane en voor de spier dus ga miss toch nog een keertje bij dr. Straten op consult als dat kan.

Over 3 weken op dit tijdstip zijn we hopelijk thuis met onze nieuwe boobies :D

@RL36 ja raar idee hè,zat er indd net ook aan te denken,spannend!

Nee sta nog niet bij operatie verslagen want heb geen idee hoe ik dat moet doen,,

Zie dat jij  @Desert-Rose hebt 'getagd' Dan bij deze:Ik mag ook verplaatst worden :D!

 

 

Maar ik zit zelf nog te twijfelen om 345cc of 395cc te nemen,,

Krijg anatomisch en dual plane omdat ik een dunne huid heb,wel een hoog profiel want wil wel graag wat bolling bovenin.. 

 

Heb zelf,na 3kids gekregen te hebben echt een lege aa-cup over,en mijn omtrek 72cm..

Zou graag een volle c willen,bij de 345cc ziet het er precies hetzelfde uit als ik nu mijn push-up (maxemizer) aan heb,en bij de 395cc vindt ik het in een strak truitje echt wel te groot bij me,maar in een wijder shirtje/blousje denk ik weer dat 't beter is dan de 345 :wacko: gelukkig hebben we nog een paar weken haha..

 

Als dual plane niet perse nodig is bij je dan zou ik ze voor de spier nemen,fijner met 't herstel denk ik..

Maar dan vallen ze denk ik wel wat 'ronder' bovenin...

Wat adviseerde Frans?

 

Maar veel voorbeeld fotos bekijken hier opt forum,en het liefst een beetje dezelfde voor situatie als jezelf,dan ist nog een beetje vergelijkbaar ;) 

En een extra consult kan natuurlijk ook altijd nog!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fraukje

Ik heb hier gehoord en gelezen, bij twijfel het grootste formaat nemen want schijnt vaak kleiner te worden dan verwacht... Maar twijfel zelf ook hoor. Ik denk dat ik tot de operatie over álles blijf twijfelen haha.

Mag ik vragen waarom je anatomisch neemt als je juist wel bolling bovenop wil? Ik dacht dat anatomisch druppelvorm is en je dan het meeste folume onderin krijgt.

Dr. Straten adviseerde dual plane vanwege hang in de toekomst, maar een arts waar ik eerder geweest ben wilde juist voor de spier bij me doen en zei dat dat niet meer of minder zou gaan hangen. Ik wil wel graag wat ronder bovenin.

Ik krijg ook een lift (met ankerlitteken) dus de foto’s van dames met alleen vergroting zijn voor mij helaas geen goed beeld van wat mogelijk is. Zo mooi zullen ze nooit worden, maar ben al blij als ze gewoon weer wat voller zijn van boven haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei RL36:

@Fraukje

Ik heb hier gehoord en gelezen, bij twijfel het grootste formaat nemen want schijnt vaak kleiner te worden dan verwacht... Maar twijfel zelf ook hoor. Ik denk dat ik tot de operatie over álles blijf twijfelen haha.

Mag ik vragen waarom je anatomisch neemt als je juist wel bolling bovenop wil? Ik dacht dat anatomisch druppelvorm is en je dan het meeste folume onderin krijgt.

Dr. Straten adviseerde dual plane vanwege hang in de toekomst, maar een arts waar ik eerder geweest ben wilde juist voor de spier bij me doen en zei dat dat niet meer of minder zou gaan hangen. Ik wil wel graag wat ronder bovenin.

Ik krijg ook een lift (met ankerlitteken) dus de foto’s van dames met alleen vergroting zijn voor mij helaas geen goed beeld van wat mogelijk is. Zo mooi zullen ze nooit worden, maar ben al blij als ze gewoon weer wat voller zijn van boven haha

 

Ja ik heb te dun vel,dus om rimpelvorming tegen te gaan en evt randen die te zien kunnen zijn,was rond eigelijk geen optie.

Maar heb wel met hoog profiel,dus zit nog vrij veel volume bovenin dan gelukkig.. 

 

Ja met een lift hou je helaas wel meer litteken over,als je je daar echt aan stoort zou je eens bij een huidtherapeut kunnen kijken.

Er zijn behandelingen waar ze de  littekens een heel stuk mee kunnen vervagen of zelfs wegwerken..

 

Ik heb zelf door mijn eerste zwangerschap striae op de heupen en bovenkant billen gekregen en ben toen 2 winters onder behandeling geweest (micro needling) en nu ist echt al zoveel mooier eigelijk haast verdwenen..

En mijn huidtherapeut weet ook van mijn borstvergroting en zei toevallig laatst dat ze die littekens ook evt kan behandelen als ze te duidelijk aanwezig zijn ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Fraukje:

Ja ik heb te dun vel,dus om rimpelvorming tegen te gaan en evt randen die te zien kunnen zijn,was rond eigelijk geen optie.

Maar heb wel met hoog profiel,dus zit nog vrij veel volume bovenin dan gelukkig.. 

 

Ja met een lift hou je helaas wel meer litteken over,als je je daar echt aan stoort zou je eens bij een huidtherapeut kunnen kijken.

Er zijn behandelingen waar ze de  littekens een heel stuk mee kunnen vervagen of zelfs wegwerken..

 

Ik heb zelf door mijn eerste zwangerschap striae op de heupen en bovenkant billen gekregen en ben toen 2 winters onder behandeling geweest (micro needling) en nu ist echt al zoveel mooier eigelijk haast verdwenen..

En mijn huidtherapeut weet ook van mijn borstvergroting en zei toevallig laatst dat ze die littekens ook evt kan behandelen als ze te duidelijk aanwezig zijn ;)

 

Goed idee micro needling! Heb ook wat striae aan de zwangerschappen overgehouden. Ga ik me na de operatie even in verdiepen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RL36:

 

@Jaydee leuk weekend gehad met jullie kleindochtertje?

Jaaaaaaaaaa.... was superleuk! Heerlijk weer en een dag samen met twee van mijn "grootste liefdes"; mijn hubbie en mijn kleindochter". Na de dierentuin nog lekker uit wezen eten met z'n drietjes.... écht een topdag! Lief dat je ernaar vraagt :wub:

 

Xxx Jaydee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jaydee:

Jaaaaaaaaaa.... was superleuk! Heerlijk weer en een dag samen met twee van mijn "grootste liefdes"; mijn hubbie en mijn kleindochter". Na de dierentuin nog lekker uit wezen eten met z'n drietjes.... écht een topdag! Lief dat je ernaar vraagt :wub:

 

Xxx Jaydee 

 

 

Klinkt goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi, 

Op 6 november krijg ik ook mijn borstlift met implantaten.

Voordat ik kinderen kreeg had ik maatje 75DD, nu een lege 80C.

Met de lift en de implantaten hoop ik het gevoeld van mijn eigen lijf weer terug te krijgen.

Als implantaten krijg ik ronde 350cc, gedeeltelijk achter de spier.

Het litteken zal ankervormig zijn. Daar heb ik nog wel even over getwijfeld, maar zie gelukkig hele mooi voorbeelden van dames die me voor zijn gegaan.

Nog een goede week en dan is het eindelijk zover. :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Meiske76!

 

Wat toevallig een beetje vergelijkbare situatie, ik krijg ook lift met 350 cc rond protheses dp.

Alleen bij mij zijn de twijfels nog zo groot (wil ik echt een lift met zoveel littekens en wil ik implantaten in mijn lijf??) dat ik mijn operatie even on hold gezet heb. Ik dacht dat ik lege theezakjes heb, maar dat valt eigenlijk best mee, mis wel vulling bovenin maar heb geen lege borsten. Ik vind het gewoon nog zo spannend en slaap er echt slecht van dat ik besloten heb om er nog even heel goed over na te denken.

Ben nogmaals op consult geweest bij dr. Straten, wat een fijne kliniek! Zowel dr. Straten als Tanne hebben hun best gedaan mijn twijfels weg te nemen. 

Door welke arts word jij geopereerd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @jeda

 

Bedankt voor je berichtje. Ik heb mijn operatie idd uitgesteld, té veel twijfels helaas. Ik las net in jouw topic dat het bij jou een tijdje geduurd heeft voor je de knoop doorgehakt hebt. Ben je nog blij met je keuze?

 

Lfs

 

@best_boobie zou je alsjeblieft mijn datum uit de titel willen halen? Ik heb de operatie uitgesteld en nog geen nieuwe datum...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.