Boobster Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 Hallo meiden! ik ben nu 4 dagen PO en heb het gevoel of mijn carefix Anna een beetje te los zit en niet de juiste steun bied! In heb een XXL besteld en kreeg een formulier mee van Diana gabriels waarin stond dat je met 500cc een XXL moest bestellen. Ik heb ook de Carefix Mary XL Geleend van mijn stiefmoeder maar deze post operatieve bh zit toch wel strak! Ik kwam zelf van een A cup en mijn omtrek zit tussen de 75/80. Zijn hier nog meer meiden met 500cc? Welke maat postoperatieve bh hebben jullie? xx kusjes
Jadie Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 Ik had de L en de XL van carefix anna. En heb 75 omvang, xxl is echt te groot denk ik hoor! Ik had in t begin vooral de xl aan omdat je ook veel vocht enz nog vasthoud, maar na een poosje kon ik de L ook wel aan, zit wel strakker. Wij hebben echt een maat die tussen de L en XL valt haha
Ellen125 Posted September 18, 2017 Posted September 18, 2017 @xxKiiki wat is strak? Te strak dat de bh erg in je huid staat of gewoon niet gewend strak? Je postoperatieve bh moet namelijk wel strak zitten om ondersteuning te bieden. Nu ben je natuurlijk pas 4 dagen po dus je hebt nog zwelling. Toch denk ik dat de XL goed zou moeten zijn. Hieronder heb ik de tabel bijgevoegd. Je geeft aan omvang 75/80 te hebben en dat zou normaal gesproken een M/L moeten zijn maar je moet 1 maat groter bestellen. Dus zou een XL voldoende moeten zijn en een XXL te groot. https://www.mooihoofd.nl/bh-maat-advies Zeker wanneer de zwelling afneemt heb je de steun van die XL echt wel nodig.
Rocker Posted September 19, 2017 Posted September 19, 2017 Ik had de hema unpadded heavy duty, is wel sluiting aan de achterkant maar die zat wel goed.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.