Guest NP05 Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Na ongeveer 2 jaar heb ik de knoop doorgehakt en ga ik voor een borstvergroting! Ik ben 31 jaar en heb 2 kindjes van 5 en 2 jaar. Ik ben 1.58 en en ben zeer slank van bouw (44 kg). Van mijn borsten is praktisch niks meer over. Ik woon in Nederland en wil mij graag in het wellness kliniek laten behandelen. Iemand hier ervaring met next day surgery? En de wachttijd? Ik wil het liefst zo snel mogelijk :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liselotje Posted September 30, 2017 Share Posted September 30, 2017 Ik lees graag met je mee. Ben namelijk ook benieuwd naar ervaringen in deze kliniek. Heb je zelf inmiddels meer info kunnen verzamelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NP05 Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 @liselotje ik ben van gedachten veranderd..ga nu naar Verdonck Belgian breast clinic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liselotje Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Vertel! Ben benieuwd naar je ervaringen en waarom je voor een andere kliniek gaat. ik heb zelf inmiddels een afspraak voor een consult bij dr Visser bij de Wellness kliniek. Heb nog nergens een consult gehad overigens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim24 Posted October 7, 2017 Share Posted October 7, 2017 Ik heb aankomende 9 oktober ook een afspraak bij de wellneskliniek bij dr zele. En volgens mij vallen de wachttijden wel relatief mee in de kliniek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pompoen Posted October 8, 2017 Share Posted October 8, 2017 Wat zijn normale wachttijden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NP05 Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 @liselotje ik heb hele goede ervaringen gelezen over Verdonck en wil hem graag als chirurg vandaar mijn keus om in zijn kliniek geopereerd te worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liselotje Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 @NP05 Ik heb inderdaad ook goede ervaringen gelezen en gehoord over dr. Verdonck. Ga je voor siliconen of hydrogel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liselotje Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 @kim24 Spannend! Laat je wat weten hoe je dr. Zele vindt? Wat zijn je wensen? Mij werd gezegd aan de telefoon dat alleen dr Damen werkt met protheses. De andere artsen voeren de operatie uit zonder prothese. Behalve dr. Visser, die werkt dan wel specifiek met hydrolgel protheses. Daar gaat tot nu toe mijn voorkeur naar uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.