Ga naar inhoud

Wellness kliniek ervaring? Wachttijd?


Gast NP05

Aanbevolen berichten

Na ongeveer 2 jaar heb ik de knoop doorgehakt en ga ik voor een borstvergroting! Ik ben 31 jaar en heb 2 kindjes van 5 en 2 jaar. Ik ben 1.58 en en ben zeer slank van bouw (44 kg). Van mijn borsten is praktisch niks meer over. Ik woon in Nederland en wil mij graag in het wellness kliniek laten behandelen. Iemand hier ervaring met next day surgery? En de wachttijd? Ik wil het liefst zo snel mogelijk :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@liselotje ik heb hele goede ervaringen gelezen over Verdonck en wil hem graag als chirurg vandaar mijn keus om in zijn kliniek geopereerd te worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kim24 Spannend! Laat je wat weten hoe je dr. Zele vindt? Wat zijn je wensen? Mij werd gezegd aan de telefoon dat alleen dr Damen werkt met protheses. De andere artsen voeren de operatie uit zonder prothese. Behalve dr. Visser, die werkt dan wel specifiek met hydrolgel protheses. Daar gaat tot nu toe mijn voorkeur naar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.