Ga naar inhoud

Gentle : 28 september 2017 : Dr. Klepetko : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames, als we even niet kunnen slapen dan maar mijn verslag schrijven. 

 

Gisteren wat het zover! 11.30 stond mijn operatie gepland. Gelukkig had ik in de ochtend lekker de tijd om de kindjes zelf aan te kleden en naar school te brengen. Afscheid nemen van hun vond ik het moeilijkst. 

 

Thuis de laatste spullen gepakt en ben ik vervolgens met mijn vriend naar de kliniek gereden. Met 40 minuten waren we er. 

 

Ik werd vriendelijk ontvangen, er werden foto’s gemaakt van de troosteloze situatie vooraf. Maar ach, denk dat het goed is ik het vergelijk straks te zien. Daarna mocht ik naar beneden. Hier werd ik opgevangen door Judith, een hele lieve verpleegster. Ik was gek genoeg helemaal niet zenuwachtig. Ik uitte mijn zorgen over misselijkheid en de narcose. Er werd mij nog even stap voor stap uitgelegd wat er ging gebeuren en ze gaf aan dat ze veel tegen de misselijkheid kunnen doen. Dat stelde me gerust. 

 

De anesthesist die vertelde nog even over de narcose. Het was belangrijk er rustig in te gaan zodat ik er ook weer rustig uit zou komen. 

 

Om 12.00 uur kwam dr Klepetko me aftekenen en mocht ik naar de operatie zaal (Jeetje wat is het daar koud) Even goed recht op het bedje gaan liggen, er werd nog een vraagje gesteld en voor ik het wist was ik weg. 

 

Tijdens het wakker worden was ik onrustig. Ik weet hier niks meer van. Dr. Klepetko werkt nog met drains wat ik persoonlijk heel fijn vind zo kan het bloed/vocht sneller afgevoerd worden. Echter heb ik er 1 uit getrokken tijdens het wakker worden dat is wel jammer. 

Toen ik voldoende wakker was keek ik natuurlijk als eerste naar mijn borsten.... 

ik had met het ergste rekening gehouden; te groot, vierkant en niet mooi maar wat waren ze meteen al prachtig!! En pijn had ik niet echt eigenlijk alleen een drukkend gevoel op mijn borst. 

Ik was trots op mezelf dat ik er zo goed doorheen gekomen ben. 

 

Na lekker wat eten en aangekleed te zijn mocht ik naar huis. De drain die moest helaas nog in blijven omdat ik redelijk veel bloed en vocht verloor. Deze mag er dan vrijdag of zaterdag uit. 

 

De weg naar huis duurde iets langer door files maar ging goed. Nu lekker een nachtje bij mijn ouders en morgen naar huis. 

 

Alles bij elkaar valt het tot nu toe erg mee... 

 

Groetjes Gentle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Loumi:

@Gentle 

hi meid, 

Leuk om je verslag te lezen en dat het allemaal mee valt!! Bij mij het zelfde had verwacht dat ik me heel anders zou voelen. Lekker van genieten!! Succes met je herstel!!

Xxxx

Hoe gaat het vandaag met je? De 3edag na de operatie toch? Veel meiden hebben dan het meeste last, jij ook? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Gentle:

Hoe gaat het vandaag met je? De 3edag na de operatie toch? Veel meiden hebben dan het meeste last, jij ook? 

Hi Gentle,

Met mij gaat het echt super goed. Vandaag is de 5de dag, Ik heb gewoon echt geen pijn gehad. Alleen de borsten staan zwaar op spanning. De ene keer zijn ze wat harder dan de andere keer.

Hoe gaat het met jou? Heb jij veel pijn? 

Ik had me echt op het ergste voorbereid. Het is me 100% meegevallen! :)

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Loumi:

Hi Gentle,

Met mij gaat het echt super goed. Vandaag is de 5de dag, Ik heb gewoon echt geen pijn gehad. Alleen de borsten staan zwaar op spanning. De ene keer zijn ze wat harder dan de andere keer.

Hoe gaat het met jou? Heb jij veel pijn? 

Ik had me echt op het ergste voorbereid. Het is me 100% meegevallen! :)

Xxxx

Wat fijn dat het zo goed gaat! Hier net zo... pijn heb ik sowieso niet. Het is inderdaad meer de druk die vervelend is. Mijn linkerborst gaat heel goed maar daar heb ik dan ook een drain zitten. Rechts niet en ik merk duidelijk dat daar veel meer vocht in zit. Er is nu bijna 200cc vocht uitgekomen dus dat is best veel. Ook heb ik super goed geslapen. Het is dan alleen met wakker worden en weer bewegen dat ik dan even last heb en een drukkend gevoel ervaar. Tot nu toe is het mij ook 100% meegevallen. Ik hoor straks of de drain eruit mag anders blijft deze nog tot maandag zitten. Lekker rustig aan doen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gentle:

Wat fijn dat het zo goed gaat! Hier net zo... pijn heb ik sowieso niet. Het is inderdaad meer de druk die vervelend is. Mijn linkerborst gaat heel goed maar daar heb ik dan ook een drain zitten. Rechts niet en ik merk duidelijk dat daar veel meer vocht in zit. Er is nu bijna 200cc vocht uitgekomen dus dat is best veel. Ook heb ik super goed geslapen. Het is dan alleen met wakker worden en weer bewegen dat ik dan even last heb en een drukkend gevoel ervaar. Tot nu toe is het mij ook 100% meegevallen. Ik hoor straks of de drain eruit mag anders blijft deze nog tot maandag zitten. Lekker rustig aan doen!

X

He meis, 

Wat fijn om te horen zeg!! Hopen dat de drain er snel uit mag.

Met het slapen heb ik het zelfde. Zo stijf.  Maar goed als dat alles is hebben wij niks te klagen!!!

Heb je al foto's gemaakt? Ik heb net weer een foto bijgevoegd van vandaag, al zo'n verschil met de 2de dag. Ben zooo blij!!!!:wub:

 

Jij ook lekker rustig aan doen meis, lekker genieten!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Loumi:

He meis, 

Wat fijn om te horen zeg!! Hopen dat de drain er snel uit mag.

Met het slapen heb ik het zelfde. Zo stijf.  Maar goed als dat alles is hebben wij niks te klagen!!!

Heb je al foto's gemaakt? Ik heb net weer een foto bijgevoegd van vandaag, al zo'n verschil met de 2de dag. Ben zooo blij!!!!:wub:

 

Jij ook lekker rustig aan doen meis, lekker genieten!!

Xxxx

Inderdaad, als dat alles is hebben we niks te klagen. Net contact gehad met de kliniek, was weer 70cc bijgekomen dus dat is teveel. Hij blijft tot maandag zitten nu. Ze verwachten dat het dan wel afgenomen is. Gelukkig stoor ik me niet echt aan de drain. 

 

Jeetje meid, ziet er echt al harstikke mooi uit bij jou!!! Ik heb alleen een foto van net na de operatie. Ik durf mijn bh nu niet af te doen vanwege de drain. Ga er zo min mogelijk aan zitten om een eventuele infectie te voorkomen. (Ik weet trouwens ook niet hoe ik een album privé aan moet maken... )

 

Rustig aan en we houden elkaar op de hoogte!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gentle thxxx Meid!! Ben ook zo blij!!

Goed dat je contact hebt gehad met de kliniek. Nog eventjes wachten dus toch de drain eruit mag. 

Idd zo min mogelijk er aan zitten, de foto's komen wel later dan toch. Dan kun je ze bewonderen!! Om eerlijk te zijn is het best gek om me zelf met zulke borsten te zien. Echt even wennen. Hihihi..

 

Hoe je een album kunt maken = 

Rechtsboven Heb je de 3 streepjes, dan naar:

bladeren, fotoalbum

Onder aan de pagina foto toevoegen daar kun je een album toevoegen.

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Loumi:

@Gentle thxxx Meid!! Ben ook zo blij!!

Goed dat je contact hebt gehad met de kliniek. Nog eventjes wachten dus toch de drain eruit mag. 

Idd zo min mogelijk er aan zitten, de foto's komen wel later dan toch. Dan kun je ze bewonderen!! Om eerlijk te zijn is het best gek om me zelf met zulke borsten te zien. Echt even wennen. Hihihi..

 

Hoe je een album kunt maken = 

Rechtsboven Heb je de 3 streepjes, dan naar:

bladeren, fotoalbum

Onder aan de pagina foto toevoegen daar kun je een album toevoegen.

 

Xxxx

Ik heb een album aangemaakt. Klopt het dat deze privé is? Kan jij nu iets zien of moet ik je uitnodigen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Gentle:

Ik heb een album aangemaakt. Klopt het dat deze privé is? Kan jij nu iets zien of moet ik je uitnodigen? 

Ik zie nog niks, dan heb je het op prive staan idd en moet je op uitnodiging. Ik heb mijne openbaar staan, weet niet precies hoe iemand kan uitnodigingen :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo even een update;

Nu dag 6 en het gaat echt super goed! Ik heb totaal geen pijn gehad, het slapen gaat goed en ik voel me ook redelijk goed. 

Soms nog wat moe maar dat is niet gek. Ik zit sinds gisteren alleen nog op de paracetamol. 

 

Vanmiddag mag eindelijk mijn drain eruit, die heeft de afgelopen dagen 400ml bloed afgevoerd. Dat was best veel, waarschijnlijk zat hij tegen een bloedvat aan waardoor hij af bleef tappen. Vanmiddag kan ik dus ook weer even mijn borsten zien, ben heel benieuwd!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi je foto's! Ik heb precies zelfde bouw gewicht en ook 295cc gekregen dus was benieuwd. Ik hoop dat de pijn snel minder wordt en nu echt geen complicaties meerbij mij.. hopelijk over 2 wkn ook al stiekem een leuke bh kan passen... ze zijn heel mooi bij jou! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Tes33:

Mooi je foto's! Ik heb precies zelfde bouw gewicht en ook 295cc gekregen dus was benieuwd. Ik hoop dat de pijn snel minder wordt en nu echt geen complicaties meerbij mij.. hopelijk over 2 wkn ook al stiekem een leuke bh kan passen... ze zijn heel mooi bij jou! 

Ah wat lief dank je wel! Ik was nu ook voor het eerst echt trots. Het is echt wel even wennen. Ik ben nu 9 dagen po en voor het eerst goed wakker geworden en het gevoel dat ik de dag weer helemaal aan kan. Het heeft echt even tijd nodig! Geduld is een schone zaak...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hee @tante-chan

 

Ik word aanstaande 15 februari geopereerd, ook door dokter Klepetko.

Ik ben zo zenuwachtig, maar wat je hier schrijf over haar heb ik ook!

Het is een super lieve vrouw die heel duidelijk is. Dat is super fijn.

Ik krijg ook precies dezelfde protheses als dat jij heb gekregen.

Heb je veel last gehad achteraf en hoe is het nu?

Zou ik misschien aan je album toegevoegd mogen worden, (als die er nog is hihi)

 

Sorry voor de vele vragen, ben namelijk beetje zenuwachtig:67:

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei saar199621:

Hee @tante-chan

 

Ik word aanstaande 15 februari geopereerd, ook door dokter Klepetko.

Ik ben zo zenuwachtig, maar wat je hier schrijf over haar heb ik ook!

Het is een super lieve vrouw die heel duidelijk is. Dat is super fijn.

Ik krijg ook precies dezelfde protheses als dat jij heb gekregen.

Heb je veel last gehad achteraf en hoe is het nu?

Zou ik misschien aan je album toegevoegd mogen worden, (als die er nog is hihi)

 

Sorry voor de vele vragen, ben namelijk beetje zenuwachtig:67:

 

xx

OW jeetje wat spannend!! Nou je bent echt in goede handen hoor. Ze heeft bij mij twee kunstwerkjes afgeleverd en mijn littekens zijn prachtig.. eigenlijk nu al bijna niet te zien. Het is mij alles 100% meegevallen, pijn heb ik niet gehad. Alleen het drukkende gevoel in de ochtend was even vervelend. En ik had wat problemen met mijn drain, die zat tegen een bloedvat aan waardoor er constant bloed afgetapt werd. Ook hier heeft dr Klepetko mij heel goed geholpen. Neem goed je medicijnen opgezette tijden en juist niet te vroeg stoppen want dan kan je wel pijn gaan krijgen.

 

Ik ben nu 4 maanden po en ik ben zo onwijs blij!! Kan alles weer en kijk vol trots in de spiegel :) 

 

stuur me even een persoonlijke bericht, dan kijk ik even of ik wat foto’s met je kan delen. 

 

Alvast succes voor de 15e!

 

Groetjes Chantal 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.