Ga naar inhoud

Gentle : 28 september 2017 : Dr. Klepetko : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben nieuw hier! Op 1 april heb ik mijn eerste consult staan voor een BV... dit jaar wil ik me gaan oriënteren en kijken naar de mogelijkheden. Eind van het jaar wil ik een besluit nemen over wat ik ga doen. Ik heb me aangemeld om jullie ervaringen te lezen en ik hoop dat het me helpt een goede keuzete maken. 

 

Groetjes G

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoi,

 

zijn er dames die ervaringen hebben met 255cc? Mijn operatie staat voor eind deze maand in de Velthuis Kliniek in Rotterdam. Nu ik een beetje het forum bekijk twijfel ik ineens of het niet te klein is. Ik ben 1.72 en weeg 58 kilo. De implantaten (anatomisch) worden dual plane geplaatst. 

 

Wie kan mij vertellen waar ik qua cupmaat een beetje op uit ga komen? Ik heb nu zelf een A cup die niet gevuld is. Mijn wens is om een mooie C te krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Gentle:

Hoi,

 

zijn er dames die ervaringen hebben met 255cc? Mijn operatie staat voor eind deze maand in de Velthuis Kliniek in Rotterdam. Nu ik een beetje het forum bekijk twijfel ik ineens of het niet te klein is. Ik ben 1.72 en weeg 58 kilo. De implantaten (anatomisch) worden dual plane geplaatst. 

 

Wie kan mij vertellen waar ik qua cupmaat een beetje op uit ga komen? Ik heb nu zelf een A cup die niet gevuld is. Mijn wens is om een mooie C te krijgen. 

Ik heb 230 cc. Ben 1.58 en weeg 48 kilo. Kwam van 75A nu bh maat 75D. Ik vroeg om een volle B kleine C en zo zien ze er ook wel uit. Mijn albums zijn openbaar dus mocht je willen kijken..

Heb trouwens anatomisch  voor de spier.

Veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Cccccc:

Ik heb 230 cc. Ben 1.58 en weeg 48 kilo. Kwam van 75A nu bh maat 75D. Ik vroeg om een volle B kleine C en zo zien ze er ook wel uit. Mijn albums zijn openbaar dus mocht je willen kijken..

Heb trouwens anatomisch  voor de spier.

Veel succes x

Bedankt voor je reactie. 

Is dat altijd zo dat het kleiner oogt? Je draagt wel 75D maar ziet er niet zo uit. Hoe komt dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-9-2017 om 06:40 zei Gentle:

Bedankt voor je reactie. 

Is dat altijd zo dat het kleiner oogt? Je draagt wel 75D maar ziet er niet zo uit. Hoe komt dat? 

Ja bh maat klinkt altijd heel groot. Dat komt omdat je protheses erin heb zitten. Borsten zijn dat wat breder dan borsten zonder protheses.  Dus vandaar dat je bh maat dan wat groter is zodat het goed aansluit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

Volgende week donderdag is het zover! Ik kijk erg uit naar mijn operatie. Wel de eeuwige twijfel over het aantal cc...

Ik heb nu gekozen voor 295CC, anatomisch, dual plane van mentor. 

Eerder was mijn keuze 255CC maar dat vond ik toch al snel 'normaal' 

Er zit uiteindelijk niet heel veel verschil in, het enige wat ik wil is dat ze zo natuurlijk mogelijk ogen en dat het niet te klein is. De komende dagen denk ik er nog even goed over na... Mocht iemand nog tips hebben dan ontvang ik deze graag :)

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-9-2017 om 22:55 zei Gentle:

Hoi allemaal,

Volgende week donderdag is het zover! Ik kijk erg uit naar mijn operatie. Wel de eeuwige twijfel over het aantal cc...

Ik heb nu gekozen voor 295CC, anatomisch, dual plane van mentor. 

Eerder was mijn keuze 255CC maar dat vond ik toch al snel 'normaal' 

Er zit uiteindelijk niet heel veel verschil in, het enige wat ik wil is dat ze zo natuurlijk mogelijk ogen en dat het niet te klein is. De komende dagen denk ik er nog even goed over na... Mocht iemand nog tips hebben dan ontvang ik deze graag :)

 

Groetjes!

Verschil is van 40cc is minimaal en ga je vaak niet veel van zien. 

Meeste meiden hadden achteraf liever wat groter gehad. Ik denk dat 295cc wel mooi is hoor.

Gewoon erop vertrouwen dat je dat met passen mooi vond en na de operatie nog steeds. Het zal eerder kleiner uitvallen met passen dan groter ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chrissiekrassie:

@Ellen125 ja is toch gek, want ik vond 275 cc motiva gewoon mooi toen paste ik 295 vond ik dat toch net iets te.. Nu twijfel ik dus super erg over 20 cc ook al ga je dat niet zien. Mijn omtrek is 65 heel smal. Misschien toch beter 275?

Hmm ja ik had hetzelfde gevoel. Vond 295 net too much. Nu had ik liever 300+ gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chrissiekrassie:

@Ellen125 meis vond Jij dat ze precies zo zijn geworden zoals de pasprotheses? Of toch anders? Bij sommige denk ik echt Jezus wat zijn die van jou groot met maar 280 cc bijvoorbeeld, daarom ben ik zo bang dat 295 net te groot is 

Nee passen leek groter, maar kan ook komen door het hemdje. Heb het idee dat die ze groter deed lijken.

Zal je toevoegen aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ellen125:

Verschil is van 40cc is minimaal en ga je vaak niet veel van zien. 

Meeste meiden hadden achteraf liever wat groter gehad. Ik denk dat 295cc wel mooi is hoor.

Gewoon erop vertrouwen dat je dat met passen mooi vond en na de operatie nog steeds. Het zal eerder kleiner uitvallen met passen dan groter ;) 

 

xx

Dank je Ellen!

 

Ik hou het ook maar bij 295cc. Ik vertrouw op de ervaringen die ik heb gelezen en dat ik niet te klein moet nemen. Pfff gaat nu dichtbij komen, nog maar 6 nachtjes slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2017 om 08:14 zei Namariax:

Hi Gentle,

 

Wat spannend allemaal! Zelf ben ik afgelopen maandag geopereerd. Wat is het advies van jouw arts? 255 of 295 cc?

Heel veel succes donderdag! 

Ik zie nu je berichtje heel toevallig... had er geen melding van gekregen. 

 

Ik ga voor 295cc, niet echt een advies meer mijn eigen keuze. Mijn arts gaf aan dat beide kan en ik 295 ook heel goed kan hebben. Omdat ik zoveel lees dat meiden achteraf groter hadden willen hebben kies ik 295. Het verschil is maar 0,2mm in projectie dus dat is bijna niks. 

 

Weet jij al wat je gaat doen en heb je al een datum? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Gentle:

Ik zie nu je berichtje heel toevallig... had er geen melding van gekregen. 

 

Ik ga voor 295cc, niet echt een advies meer mijn eigen keuze. Mijn arts gaf aan dat beide kan en ik 295 ook heel goed kan hebben. Omdat ik zoveel lees dat meiden achteraf groter hadden willen hebben kies ik 295. Het verschil is maar 0,2mm in projectie dus dat is bijna niks. 

 

Weet jij al wat je gaat doen en heb je al een datum? 

Op 23-9-2017 om 08:14 zei Namariax:

Hi Gentle,

 

Wat spannend allemaal! Zelf ben ik afgelopen maandag geopereerd. Wat is het advies van jouw arts? 255 of 295 cc?

Heel veel succes donderdag! 

Och jeetje ik heb niet goed gelezen.. je bent al geholpen. Hoe gaat het nu met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.