Ga naar inhoud

Aankomen ivm rimpeling


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb 7 jaar geleden nieuwe boobies gehad van 710cc voor de spier. Welk merk weet ik niet maar ik heb juist voor de ronde gekozen zodat ik eindelijk decolleté zou hebben. ( en ik hou een beetje van de p*rnolook). Ik ben altijd heel tevreden geweest met ze, maar een half jaar geleden ben ik ongeveer 10kg afgevallen (stress). Nu zie ik dus overal op mijn borsten rimpeling, niet alleen als ik naar voren buig maar ook als ik rechtop sta. Met beha zie je bovenop ook de deuken en rimpels en zonder beha is het helemaal om te janken. Omdat ik al 2 keer onder het mes geweest ben, vind ik het nogal wat om nu direct voor nog een operatie te kiezen. Vandaar mijn vraag hier, helpt het als je weer zou aankomen? En zo ja hoe doe je dat, want verder ben ik tevreden met mijn lichaam alleen zou ik dan dus bij mijn borst moeten aankomen. Maar hoe krijg ik dat voor elkaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mamsie ik ben een vrouw van 40 en als ik lijn/afval om wat voor reden dan ook dan gaan mijn borsten als eerst :unsure:

 

Zelf ga ik in december pas voor mijn eerste BV, dus vond het wel interessant om te lezen wat jij geschreven had.

 

  • Meestal helpt bij mij melkproducten (melk, yoghurt enz) om weer vollere en grotere borsten te krijgen, misschien werkt dit ook bij jou.

 

Ik ga dit onderwerp wel volgen van jou want ik kan er wat van leren ;)

 

Sterkte ermee :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is het niet mogelijk om plaatselijk vet aan te komen, net zoals dat het niet mogelijk is om plaatselijk vet te verliezen. Dan zul je over je gehele lijf aankomen. Het is deels hormonaal bepaald waar je als eerste aan komt. Hoop dat je een goed advies krijgt waar je iets aan hebt, verder ook geen ervaring mee namelijk! Anders toch eens bij pc informeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

de enige manier om die zichtbare rimpels te verbloemen is inderdaad ‘vetter’ worden of dual plane plaatsen. Ik had het er nog met mijn pc over, en hij zei dat als je met laag vetpercentage voor de spier plaatst je bijna gegarandeerd rimpeling zou gaan zien. 

 

Wat betreft het aankomen.. je komt aan als je simpelweg meer calorieën eet dan je nodig hebt en dat kan helaas niet plaatselijk. Behalve als je het in zou laten spuiten door de pc. 

 

Vervelend zeg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lovefamily
Op 17-9-2017 om 17:11 zei mamsie:

Hallo, ik heb 7 jaar geleden nieuwe boobies gehad van 710cc voor de spier. Welk merk weet ik niet maar ik heb juist voor de ronde gekozen zodat ik eindelijk decolleté zou hebben. ( en ik hou een beetje van de p*rnolook). Ik ben altijd heel tevreden geweest met ze, maar een half jaar geleden ben ik ongeveer 10kg afgevallen (stress). Nu zie ik dus overal op mijn borsten rimpeling, niet alleen als ik naar voren buig maar ook als ik rechtop sta. Met beha zie je bovenop ook de deuken en rimpels en zonder beha is het helemaal om te janken. Omdat ik al 2 keer onder het mes geweest ben, vind ik het nogal wat om nu direct voor nog een operatie te kiezen. Vandaar mijn vraag hier, helpt het als je weer zou aankomen? En zo ja hoe doe je dat, want verder ben ik tevreden met mijn lichaam alleen zou ik dan dus bij mijn borst moeten aankomen. Maar hoe krijg ik dat voor elkaar? 

Hoi,

 

Ik heb 9 jaar geleden 450cc voor de spier laten plaatsen. Nooit last gehad van rimpelvorming. Maar ook altijd wel rond mijn gewicht van toen de operatie gebleven. Nu twee zwangerschappen achter de rug. Beide 23 kilo aangekomen en weer terug op mijn oude gewicht gekomen. Door flinke stuwing nu last van kapselvorming en dus ook wat rimpeling. Of dit nu ook komt door dat mijn borsten slap zijn geworden door de zwangerschap.. Maar toch de keuze gemaakt om een prothese wissel te doen. Ga van 450 cc voor de 600cc. Ben benieuwd, zolang ik op dit gewicht blijf of iets aankom. Moet er niks qua rimpels te zien zijn. Mag alleen niet extreem afvallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor alle reacties, sorry voor mijn eigen late reactie. Ik ben namelijk ontzettend veel afgevallen en mijn mooie strakke ronde boobs, worden alleen maar erger :-( Door een scheiding blijf ik helaas heel veel afvallen, ondanks dat ik wel probeer te eten. Ik denk dat er dan niks anders op zit  om er mee te leren leven, of om toch nu naar een dual plane te gaan. Ik heb ze eigenlijk voor de spier laten plaatsen zodat ik meer de neplook kreeg en meer decollete. Ben zo bang dat als ik het nu ga veranderen, ik ze niet meer mooi vind. Maar ja die rimpeling is niet alleen erg goed te voelen, het is zelfs met de dag beter zichtbaar aan het worden. Moedeloos word ik er van.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.