Jump to content

Bayou : 29 september 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Heb onlangs mijn eerste consult gehad bij dr Janssen kliniek te Oisterwijk met dr Janssen. Heb nu een A75/A80.  Ben 1.63 lang en 57kg.

Bij het passen zag een maatje kleiner er niet super groot uit 460cc en toen besloten 545cc achter de spier, anatomisch te doen. 

Nu behoorlijk geschrokken, lees bijna nergens deze maat en zeker niet bij mensen die een natuurlijke look willen zoals ik. Heb verder wel een ronde lichaamsbouw zeker na 3 kinderen :).alleen zijn mijn borsten leeg en plat.

weet niet wat nu te doen. Vertrouwen op mn consult of wat gangbaarder gaan naar 360 wat je overal lees.

weet niet de naam/merk van de prothese en heeft ook niet gesproken over hoog of laag profiel 

wat moeilijk 

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Haai zag je had gereageerd bij mijn kalender. ik weet echt totaa niet hoe alles werkt hahaha maar ben al tijdje aan lezen, maar ja ik hou van grote borsten vind dat erg mooi om te zien en vrouwlijk vandaar dat ik groter zou willen maar had totaal geen ervaring in cc enz en pas toen de operatie datum vast stond en ik al betaald had zag ik op bf allemaal andere mogelijk heden kwa pc en over de cc duidelijkheid .ik wou graag een d maar dat het ook oogt als een d maar heb nou begrepen dan een cc d oogt kleiner dus jaa ik vind het super moeilijk .heb al de afspraak staan aan laura moojen wil niet hoger   Dan 500cc dus het word 500cc die cc is echt verwarrend maar mij is verteld dat ik dan uit zou komen op een d/e maar ja dat is dan de siliconen borsten maat zeg maar,ben gewoon bang dat het kleiner uit zal komen wil gewoon dat het niet te klein word omdat veel meiden hier toch groter hadden gewild.door alle verhaal was ik nieuwsgierig geworden voor dr nio maar die is druk en door vakantie kan ik pas in september op consult komen maar ivm kinderen oppas enz is dat al te laat voor mij dus jaa nou stress ik weer of ik de juiste pc heb gekozen. Ik vertrouw haar hoor ze lijkt mij een top pc maar mensen zijn hier ook negatief over haar maar goed hopen dat alles goed gaat.waar zou je op uit willen komen kwa cup? Xxxx

Hay,

Bij mij dus helemaal niet gesproken over een Cup, ik paste van die protheses en dacht "dit is mooi" maar dus later dit forum gevonden en blijken heel weinig mensen boven de 460 te gaan eerder 360 maar dat lijkt me echt veel te klein.

bij dus bij dr Janssen geweest, had er een goed gevoel tot ik hier las en mensen het er over hadden dat hij aantal jaar geleden voor tuchtcollege moest verschijnen en berispt is.

ga nu toch maar op consult bij andere, dacht ook aan dr Nio en aan Bergman of velthuiskliniek. Pff lastig die keuzes, wil die 3D wel eens proberen of je zo beter in kan schatten.

minder dan 500leek mij echt te weinig en wil geen spijt hebben straks.

Ja precies dat heb ik ook!Nio schijnt super te zijn!

En die geeft ook graag grote borsten las ik overal.

Die 3d heb ik idd ook gehad bij Laura M. Maar is ook niet helemaal hoe het zal worden. Ik wou dat ik meer tijd had dan zou ik zeker meerdere concults nemen!

Ik zou lekker rond kijken als ik jou was zijn heel veel goeie pc. En ik zou zeker niet te klein gaan als je grote borsten mooi vind!!! Xxxx

@Bayou je moet eigelijk niet zo veel focusen op andere meiden. Iedereen hebben een andere lichaam en het zelfde antaal ccs wat bij jou past, past niet bij anderen. :)

Gewoon focusen wat bij jou past :) als je de pas sessie hebt dan zie je wat het beste past bij je lichaam en zo kies je de juiste cc :)

Ik ging dus heel erg neutraal naar de afspraak, kwam dus 545cc stond toen echt heel  mooi. Alleen dan ben je thuis en ga je twijfelen. Dus nog maar eens goed passen voor de zekerheid. Ook andere klinieke omdat ik nu geschrokken ben over de berichten van de Janssenkliniek. Al ken ik mensen persoonlijk die wel tevreden zijn. 

Moeilijk een vertrouw de pc vinden met positieve recensies.

wil deze herfst graag geopereeerd worden. 

Dankjwel @Bayou ,600 cc vind ik bij veel meiden ook super mooi maar goed Laura wil max 500cc bij mij plaatsen en ik weet dat zij wel voor natuurlijk gaat dus ben best blij dat ze dat Ze al zover wil gaan bij mij.Maar mijn gevoel zegt dat ik toch  ook even bij nio langs moet gaan puur om te kijken wat zijm advies is.Is via parkkliniek enige plek waar je afspraak bij hem kan maken? Want ik las dat iemand 26july heeft gebeld en volgende dag kon komen maar toen ik belde zeiden ze pas september? Xxx

Vandaag een afspraak gemaakt bij Drs Nio te Rotterdam, ben heel benieuwd naar zijn advies. Wel lange wachttijden maar goed is ook niet dat je even naar de winkel gaat voor een broodje.

op naar 15 sept :D

16 uur geleden zei G0ldy:

En @Bayou ik vroeg laura om 550 te plaatsen bij mij dus ik denk 544 wel zeker min d zal zijn xx

G0ldy een mooie D zou ik helemaal blij mee zijn...ga ook steeds meer nadenken over de vorm en plaatsing. Ik heb maar 2cm dik weefsel boven mn borst en zou dus achter de spier moeten. Gedeeltelijk achter de spier is denk ik mooier.

Ik wou graag ook volume boven dus ik krijg rond voor de spier.Ik zou gewoon lekker rond kijken naar fotos die je aanspreken en naar nio mee nemen en laten zien wat je wil en hij zal het je geven weet ik zeker na alle verhalen die ik over hem heb gelezen staat hij bekend als borsten koning haha komt zeker goed ik ga je blijven volgen xxxxx

• 1 month later...

Hallo,

vandaag 2consulten gehad, eerste bij dr Nio en daar gingen we gelijk voor de 85% gevulde omdat deze meest natuurlijk is. Wij vonden 500cc het mooiste staan.

super tevreden met het advies. Operatiedatum 29 sept

Daarna toch even doorgereden naar Diana Gabriels, daar kwam een heel ander advies. Rond maar 375/400 cc wel net als bij Nio achter de spier dualplane.

zij geeft aan dat 85% rimpels gaat geven als je slank bent.

Dr Nio zei dat ik ook voor de spier kon kwa weefsel maar omdat ik 'groot' ga hij voor de stevigheid achter de spier wil dualplane.

nu ben ik zo gaan twijfelen, hoe komt het grote verschil in cc ... eerder ook bij de Janssenkliniek op consult geweest. Die zei ook 500cc en anatomisch dualplane dit advies ligt dichtbij die van Nio.

diana werkt met menot en Nio met eurosilicone.

kunnen mensen mij miss helpen waar komen deze verschillen door. Die mentor 500cc was echt veeeeel te groot.

Hoi ik weet niet of je er wat aan heb maar ik heb 1,5 week gelden prothese vervanging gehad van eurocilecone 280cc op de spier cohesie 1 naar motiva 400cc coshesive 2 dual plane. Ik heb ze laten vervangen omdat ik door gewichts verlies (niet heel veel) de prothese te zien was en was gaan rimpelen. Mocht je er een foto van willen zien laat maar weten. Verder moet ik zeggen dat ik dacht of 400 misschien wel te groot zou zijn maar valt reuze mee! 

Hoihoi @Bayou

Ik zou eerder van het advies van een plastisch chirurg uitgaan, dan van het advies van Diana Gabriels die niet medisch is onderlegd.. Je leest hier ook wel vaker op het forum, dat zij een advies geeft en dat later de pc door wie je via haar geopereerd wordt iets heel anders adviseert.  

Of je last van rimpelvorming krijgt hangt af van je hoeveelheid borstweefsel en de dikte van je huid. Dus het zou kunnen dat de 85% gevulde bij jou gewoon geplaatst kunnen worden zonder dat je last krijgt van rimpelvorming. Zeker als je ze dual plane krijgt is die kans al kleiner. Ga er maar vanuit dat dr Nio daar beter over kan oordelen dan Diana Gabriels. Hij werkt sowieso erg veel met deze protheses. 

Daarnaast hangt de kans op rimpelvorming ook van de cohesieve van de mentorprothese af. 

Als je blijft twijfelen, dan kan je ook nog een consult bij dr Nio inplannen.

xx

Als het mag zie ik graag hoe het geworden is. Zo moeilijk te bepalen. Zag nu wel dat 500cc 85% veel kleiner is kwa breedte en profile dan bv 500cc van mentor rond. Dat als ik die mentor 400cc doe dat dit niet veel scheelt met die 500cc ttja alleen die rimpels he..liefst ga ik naar Nio maar kan al zo snel geopereerd worden dat ik een beetje twijfel terwijl ik na de afspraak zo zeker was bij Nio. 

Diana Gabriels is niet medisch opgeleid en die geeft wel vaker adviezen die later niet worden opgevolgd door chirurgen.
Zou niet voor haar advies kiezen als ik eerlijk ben. 

Daarbij kan je met mentor ronde protheses ook rimpelvorming krijgen bij een dunne huid. 

Je hebt ook kans dat Nio dus die smallere protheses adviseert omdat je borsten niet breed zijn en dat geeft ook weer meer kans op randen. 
Bel of mail Nio anders nog met je zorgen? 

11 minuten geleden zei B00bies:

Hoihoi @Bayou

Ik zou eerder van het advies van een plastisch chirurg uitgaan, dan van het advies van Diana Gabriels die niet medisch is onderlegd.. Je leest hier ook wel vaker op het forum, dat zij een advies geeft en dat later de pc door wie je via haar geopereerd wordt iets heel anders adviseert.  

Of je last van rimpelvorming krijgt hangt af van je hoeveelheid borstweefsel en de dikte van je huid. Dus het zou kunnen dat de 85% gevulde bij jou gewoon geplaatst kunnen worden zonder dat je last krijgt van rimpelvorming. Zeker als je ze dual plane krijgt is die kans al kleiner. Ga er maar vanuit dat dr Nio daar beter over kan oordelen dan Diana Gabriels. Hij werkt sowieso erg veel met deze protheses. 

Daarnaast hangt de kans op rimpelvorming ook van de cohesieve van de mentorprothese af. 

Als je blijft twijfelen, dan kan je ook nog een consult bij dr Nio inplannen.

xx

Bedankt voor de reactie, heb bij Nio ook een beter gevoel. Minder chaotisch en geen commercieel verhaal. Nio zei dat ik een kleinere prothese ook voor de spier kon dat ik voelde weefsel heb. Alleen omdat ze "groot" zijn hij ze onder de spier wil dualplane omdat ze dan de prothese ook "vasthouden" en niet gaan zakken.

denk dan dat er eel genoeg weefsel is als ik het zo bekijk om rimpels te voorkomen. Ik kan hem nog eens mailen om dit goed uit te vragen.

ik ben 163cm lang en weeg 58kg gewoon gemiddeld nu omtrek 75cm en cub grote A

Volgens Nio krijg ik een kleine D met deze prothese.

12 minuten geleden zei Rocker:

Diana Gabriels is niet medisch opgeleid en die geeft wel vaker adviezen die later niet worden opgevolgd door chirurgen.
Zou niet voor haar advies kiezen als ik eerlijk ben. 

Daarbij kan je met mentor ronde protheses ook rimpelvorming krijgen bij een dunne huid. 

Je hebt ook kans dat Nio dus die smallere protheses adviseert omdat je borsten niet breed zijn en dat geeft ook weer meer kans op randen. 
Bel of mail Nio anders nog met je zorgen? 

Ga hem nog eens mailen over die vraag mbt rimpels :)

ik wil ook geen borsten die buiten mn borstkast vallen.

Gabriels zei juist dat die 85% breder zijn van onder en je ook breden doen lijken terwijl ik uit de tabellen opmaak dat ze smaller is die 85%. 

Daar schrok ik dus even van toen ze dat zei omdat ik daar bang voor ben maar dat is niet wat de papieren zeggen. 

10 minutes ago, Bayou said:

Gabriels zei juist dat die 85% breder zijn van onder en je ook breden doen lijken terwijl ik uit de tabellen opmaak dat ze smaller is die 85%. 

Daar schrok ik dus even van toen ze dat zei omdat ik daar bang voor ben maar dat is niet wat de papieren zeggen. 

Ja de low profile zijn breder dan die van mentor, dat klopt. Maar denk dat Nio de high profile gaat gebruiken, die is smaller en heeft ook nog iets meer projectie dan de 500cc protheses van mentor. 
Dit zegt genoeg ook weer over de kennis van mw Gabriels. 

Dan mail ik hem even ook om die vraag te stellen. Nio had drie opties. Rond, rond 85% en anatomisch.

anatomisch was niet mooi gaf hij aan. Zouden hangborsten worden, rond noemde hij " het americaansmodel". Hij zei dat voor die 85% bij hem het meeste werd gekozen.

haha kon je maar in de toekomst kijken. Ben bewust niet voor de 400cc gegaan dat zou ik na gewenning te klein vinden.

11 minuten geleden zei Bayou:

Bedankt voor de reactie, heb bij Nio ook een beter gevoel. Minder chaotisch en geen commercieel verhaal. Nio zei dat ik een kleinere prothese ook voor de spier kon dat ik voelde weefsel heb. Alleen omdat ze "groot" zijn hij ze onder de spier wil dualplane omdat ze dan de prothese ook "vasthouden" en niet gaan zakken.

denk dan dat er eel genoeg weefsel is als ik het zo bekijk om rimpels te voorkomen. Ik kan hem nog eens mailen om dit goed uit te vragen.

ik ben 163cm lang en weeg 58kg gewoon gemiddeld nu omtrek 75cm en cub grote A

Volgens Nio krijg ik een kleine D met deze prothese.

Ik zou gewoon je gevoel volgen en niet voor DG kiezen, omdat je daar snel terecht kan. Het is geen broodje bij de bakker dat je koopt. Ook qua nazorg kan je beter naar dr Nio gaan. Ook niet geheel onbelangrijk. 

Als dr Nio dat zegt dan zou ik daar op vertrouwen. Maar hem mailen of een extra consult als je twijfelt kunnen nooit kwaad. 

Klinkt goed! Zal vast heel mooi worden! Ik ben in ieder geval heel blij met mijn Nio's! Hihi 

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.