Ga naar inhoud

Bottoming out


Schandaaltje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Kent iemand 'bottoming out'? Daar is namelijk heel weinig over te vinden. Ik ben nu 5,5weken po en mijn ene borstplooi is echt perfect, zoals bij een natuurlijke borst, maar mijn andere is afgevlakt, dus niet echt een plooi <_< . Op een amerikaanse site noemen ze dit bottoming out...

Weet iemand wat er aan te doen is?

Groetjes Nathalie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ziet dat er dan uit dat bottoming out?

Mijn tepels staan ook licht omhoog..maar het zal extremer moeten zijn voor bottoming out denk ik ? :rolleyes:

nog nooit van gehoord!

Maar na 5,5 week p.o. denk ik dat het een kwestie is van indalen hoor. Even afwachten nog! :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik hoor iedereen altijd maar praten over indalen, en klinkt in mijn oren heel logisch. Maar ik vroeg aan dr de Blecourt hoe het zit met indalen en wat dat dan precies inhoud.. hij zei dat indalen grote onzin is!

Wat moet ik daar nou weer mee!? Neem aan dat jullie het niet zelf verzinnen maar van jullie pc hebben gehoord?

Ik krijg steeds meer het idee dat mijn pc me niet serieus neemt ofzo, omdat ie ookal zei dat achter de spier en dual plane hetzelfde is.., blijkt ook niet zo te zijn. pfff wat moet ik daar nou weer mee.

Mja sry weet niks van dat bottoming out.,

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neenee, bottoming out heeft niks te maken met tepels die op 12u staan of zo :140:

Dat heeft alles met de bortsplooi te maken, dus dat eigenlijk de prothese deels achter de plooi zit waardoor je een bolle borstplooi krijgt en niet zo een diepe groef....

Spijtig dat niemand weet wat er aan gedaan kan worden...

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neenee, bottoming out heeft niks te maken met tepels die op 12u staan of zo :140:

Dat heeft alles met de bortsplooi te maken, dus dat eigenlijk de prothese deels achter de plooi zit waardoor je een bolle borstplooi krijgt en niet zo een diepe groef....

Spijtig dat niemand weet wat er aan gedaan kan worden...

XX

Ooh dacht dat dat dubble bubble was

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Ik heb hetzelfde probleem! mijn borsten zijn zeer verschillend want de ene is perfect en de andere lijkt nu wel groter en dikker aan de onderkant ook is die wat breder en staat mijn tepel meer omhoog en wijkt af van mijn andere tepel waardoor het erg ongelijk oogt. Mag ik je vragen hoe het verder bij jou is verlopen?

Groetjes Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.