Jump to content

borstvergroting 475cc rond corse

Recommended Posts

Ik las dat ze verschillende "maten" hebben voor 1 en dezelfde prothese van dit merk?. Begrijp ik het goed dat ze hem verschillend kunnen plaatsen?

ik krijg 500cc maar 85% gevuld van eurosilicone. Ik maak me wat zorgen over de grote. Ben zelf iets zwaarder 58kg en 163 lang en omvang 75.

Wil je graag groot, denk namelijk wel dat het groot uit kan pakken :) maar als dat de wens is dan prima toch! 

Op 16-9-2017 om 23:52 zei sheba:

hallo ik heb een vraag ik ga een borstvergroting doen en ben zelf niet dik weeg net 55 kilo en neem 475 cc rond corse die chirurg zeg dat het heel groot wordt.

heb mensen ervaring mee :P ik hoor het graag groetjes sylvana:rolleyes:

Hoi sylvana, ik weeg hetzelfde als jij en ik heb 550 cc implantaten genomen. Ik ben zelf 3 weken po dus ik weet nog niet wat mijn nieuwe cupmaat is maar ik denk zo rond de d-e. Ik persoonlijk zelf vind ze wel groot maar zeker niet te groot, lees hier van veel meiden dat ze na de operatie achteraf groter hadden gewild en dat is natuurlijk zonde. Tegen mij zei de chirurg ook dat ze heel groot zouden worden maar ik vind het reuze meevallen. Als je past zijn ze groter dan dat ze worden omdat ze op je huid liggen en dat geeft niet hetzelfde weer als het uiteindelijke resultaat.

• 2 weeks later...
Op 21-9-2017 om 18:40 zei Bayou:

Ik las dat ze verschillende "maten" hebben voor 1 en dezelfde prothese van dit merk?. Begrijp ik het goed dat ze hem verschillend kunnen plaatsen?

ik krijg 500cc maar 85% gevuld van eurosilicone. Ik maak me wat zorgen over de grote. Ben zelf iets zwaarder 58kg en 163 lang en omvang 75.

Wil je graag groot, denk namelijk wel dat het groot uit kan pakken :) maar als dat de wens is dan prima toch! 

Op 21-9-2017 om 19:10 zei Michellev:

Hoi sylvana, ik weeg hetzelfde als jij en ik heb 550 cc implantaten genomen. Ik ben zelf 3 weken po dus ik weet nog niet wat mijn nieuwe cupmaat is maar ik denk zo rond de d-e. Ik persoonlijk zelf vind ze wel groot maar zeker niet te groot, lees hier van veel meiden dat ze na de operatie achteraf groter hadden gewild en dat is natuurlijk zonde. Tegen mij zei de chirurg ook dat ze heel groot zouden worden maar ik vind het reuze meevallen. Als je past zijn ze groter dan dat ze worden omdat ze op je huid liggen en dat geeft niet hetzelfde weer als het uiteindelijke resultaat.

ja want ze zeggen tegen mijn dat gaat er maar in 475 cc rond terwel ik veel mensen zie die meer kunnen het gaat om me onttrek zoiets ik zal nog een keer afspraak maken bij de chirurg hihihi 

Op 21-9-2017 om 18:40 zei Bayou:

ik kon maar tot 475cc snap ook niet waarom wil liever 510 cc maar ze doen moeilijk ik zit bij faceland uterecht 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.