Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Dr. Steven Klein, sinds kort werkzaam bij Faceland?


Marloesb31

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik vroeg mij af of iemand een borstvergroting heeft laten doen door Dr. Steven Klein, sinds kort werkzaam bij Faceland. Er is weinig over hem te vinden en op de site van Faceland zelf krijgt hij maar een 2,8 van de 5 sterren door mensen die gestemd hebben, niet echt een hoge score. 

 

Eigenlijk zou ik door Dr. Stijn Bauland geopereerd worden, maar hij is dan op vakantie, dus nu stelt Faceland voor om mij te laten opereren door Dr. Steven Klein. Ik kan echter vrijwel niets over hem vinden op het internet en hoop dan ook dat er mensen zullen reageren die ervaring hebben met deze meneer. 

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Marloes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hallo Marloes, 

ik heb binnenkort ook een afspraak staan bij dr steven klein, en ik zit met het zelfde probleem dat ik niet veel over hem kan vinden. Volgens mij ben jij inmiddels al geholpen, kun je mij wat meer vertellen over jou ervaring? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MickT ik ben 6 weken geleden door dr Klein geopereerd en zeer tevreden over hem! Hij is heel kundig in zijn werk en ik heb prachtige borsten gekregen, ik vond het ook lastig dat er weinig over hem te vinden was. Maar ik kan je zeggen dat hij heel netjes werkt en dat mijn littekens er ook super uitzagen na 2 weken.

Succes, is aftellen voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.