Annesmee Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Hoi meiden, afgelopen week heb ik dit forum ontdekt! Wat fijn om te kunnen lezen over ervaringen van andere vrouwen. Ik zal me kort voorstellen, ik ben 34 jaar, getrouwd, moeder van 3 kinderen en woon in Friesland. Ik ben altijd al bijna plat geweest, draag bh 80a maar vul de voorgevormde cup maar net. Omdat mij cupmaat totaal niet in verhouding is met mijn lengte 1.84 heb ik besloten om mijn borsten te laten vergroten. Al jaren een diep gekoesterde wens. Afgelopen week ben in in Heerenveen bij de Berman Clinic geweest voor een eerste consult. Na verschillende maten passen kwamen we op de protese van 520 cc Anatomisch. Dit klinkt als heel groot vind ik, maar omdat ik groot en lang ben en nu erg plat is het niet eens overdreven groot. De 3D animatie liet een prachtige borst zien, mooi in verhouding met mijn bouw. omdat ik weinig borstweefsel van mezelf heb zal de protese onder de borstspier gezet worden. Ik ben heel benieuwd of hier meer dames zijn die in Heerenveen zijn geweest en wat jullie ervaringen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yaanaa Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Welkom op het forum! Leuk dat je al op consult bent geweest. Heb je ook al een datum geprikt? Of ga je nog op andere consults? Als je in de zoekbalk "Bergman" intypt kom je vast wel wat operatie verhalen tegen van dames die in Heerenveen zijn geweest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.