Ga naar inhoud

Pijn 4 weken po ... help!


Mama0815

Aanbevolen berichten

Hallo meiden

 

Ben 4,5e week po en heb de hele tijd pijn aan mijn rechterborst. Deze borst is ook groter, meer gespannen en voelt nog niet zo rond en soepel als links.

De pijn word alleen maar erger, ik neem nu Naproxen (normaal neem ik nooit pijnstillers alleen als het echt moet). 

Ik voel me ook niet fit, heet/koud/heet/koud.. alsof ik ziek ga worden. Ook voelen mn borsten warm aan.

Gisteren al gebeld met de kliniek omdat ik als de dood ben voor een ontsteking ed.

Maar heb geen koorts, borsten en littekens zien er netjes en rustig uit. Dus ze stelde me gerust.

Alleen vraag ik me af of het normaal is om zo'n pijn te hebben, bijna de hele dag :133:. De kliniek zei dat gespannen borsten normaal is en dat dat nog even duurt maar die pijn... :29: word er een beetje moedeloos van...

Ik hoop echt dat iemand ervaring heeft en mij hopelijk gerust kan stellen. :18:

Zou het liefst langs mn pc gaan maar wil niet voor elk dingetje bellen enz dus probeer het eerst hier.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoi hoi @Mama0815

Mag ik vragen of je je temperatuur gemeten hebt, nadat je naproxen genomen had? Naproxen onderdrukt de temperatuur namelijk..
En wie had je aan de lijn? Iemand die er verstand van heeft, of een secretaresse?

Stuur me anders ff een foto, kijk ik eens met je mee.. Kan je niet beloven dat ik je kan helpen, maar wil wel even kijken of ik iets kan ontdekken...

Wat voor pijn is het precies? Spierpijn? of een soort brandende stekende pijn? Heb je het vooral in rust, of ook als je ergens mee bezig bent? Kun je ervan slapen of niet? 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt voor je reactie @best_boobie!

Ik had mn temp gemeten voordat ik pijnstillers  nam.

Ik ben terug gebeld door de verpleging.

Het is een constante pijn, lastig te beschrijven niet echt steken maar meer constant een steek.. kan er niet van slapen.

Zal je een foto sturen van mn borst en litteken.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, zie ik de foto wel verschijnen. 
Ik zit namelijk aan twee dingen te denken: Spier die niet wil ontspannen, of zenuwpijn... 
Maar daar is het belangrijk voor om eerst idd uit te sluiten of de borst warm/rood/geirriteerd is of dat je temperatuur hoger is. 

Fijn dat je door verpleging terug gebeld bent :35: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei best_boobie:

Of dat je misschien iets van medicatie kunt nemen wat wél helpt ;) 
Heb ff nog wat aanvullende vragen in pb gestuurd hihi

Bedoel je iets sterkers? Want de Naproxan doet wel iets maar doet nog steeds pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Iets dat 'anders' werkt hihi. 
Gaat lekker he, zo een 'antwoordenmarathon' in twee berichten :45: 

Haha ja wel super fijn! 

Ja vond die morfine-achtige ellende helemaal niks vandaag mijn vraag:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.