Ga naar inhoud

noov : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast noov

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei noov:

@oopsnewboobs...dan laat ik jou eerst gaan :rolleyes:....als dan de controle iets méér voorstelt, overweeg ik ook weer de "wereldreis" te maken, oké :P?

 

Ik heb wel gevoel aan de onderkant van mijn borsten. Dat voelt eigenlijk allemaal heel normaal.

Het gekke is dat ik sinds de vorige bv méééga gevoelige tepels had. Manlief hoefde er maar naar te kijken en ik zat al tegen het plafond....maar dan niet van genot :140: :66:. Na november heb ik vreemd genoeg helemaal niet meer last van die gevoeligheid. Ik heb er nog wel gevoel in, maar veel minder! Daar ben ik wel blij mee.....beter zo dan dat niemand eraan mag zitten :141:. Misschien dat dat bij jou ook nog wel verdwijnt @Lavelle!

Ik hoop het echt. Ik snap precies wat je bedoeld. Manlief wil nu al eens voelen maar als hij nog maar zijn hand uitsteekt verkramp ik al helemaal. Hoop zo dat het over gaat. Heb je iets speciaals gedaan hiervoor? Ik heb al gelezen dat je ze net meer moet aanraken om het gewend te worden zeg maar... Maar dat lukt me voorlopig niet. Afdeppen met een zachte handdoek en daarna direct bh terug aan :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

@noov Haha, is goed :4: Ik ga wel eerst. Ben benieuwd of ze snel tijd hebben. 

 

Super fijn dat je er sinds deze bv geen last meer van hebt! Zou ik vreselijk vinden als ik voor altijd zulke gevoelige tepels had. Komt bij jou ook vast goed @Lavelle, Straten is een wonderdokter :) Ik heb ze trouwens niet méér aangeraakt ofzo, heb ik ook nog nooit van gehoord ook. Is uit zichzelf weggegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heee @noov, hoe is het met je? Heb je al gezwommen met je nieuwe bikini's? Ik ben gister naar thermaalbaden geweest en het was zo leuk om in bikini te gaan! Wel nog best onwennig omdat ik nog steeds het gevoel heb dat ze klein zijn of juist dat iedereen kijkt omdat ze zien dat het neppies zijn. Maar veeel leuker dan eerst! 

 

Ik heb trouwens een controle afspraak gemaakt met de kliniek en ik kan pas in april terecht. Misschien dus maar wel alvast plannen? 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2018 om 12:33 zei oopsnewboobs:

@noov Nee, moet ik ook nog doen! Is tegen mij ook gezegd dat ik zelf moest bellen :) Hopelijk wordt dit inderdaad een iets uitgebreidere afspraak, want die eerste ging nergens over. En dan hoefde ik zelfs maar 20 minuutjes met de bus..

 

Met mij gaat het ook prima! Eigenlijk heb ik nergens meer last van, behalve dat ik nog steeds bijna geen gevoel heb aan de onderkant van mijn borsten. Hebben jullie dat ook? Vind het eigenlijk helemaal niet erg, ik voel er toch niks van :lol: 

 

Hi, ik heb dat ook! Totaal geen gevoel meer aan de onderkant van m'n borsten.. Op zich inderdaad niet hinderlijk ofzo, omdat je er toch niks van voelt zoals jij al zei @noov hihi.. :P  Maar vraag me wel af of er eigenlijk nog kans is dat het gevoel wel weer terug komt? Weet iemand dat toevallig?? Ben nu 3 mnd po.

 

Thnx vast! xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov  ik kom heel toevallig net weg bij de eindcontrole. Stond keurig in gebouw C, bleek dat ze verhuisd waren. Had ik niet doorgekregen. 

Als je niet perse op de controle wil/kan komen, mag je het ook via de mail doen. Je krijgt dan een vragenlijst toegestuurd en je moet dan foto’s toesturen. V Straten gaat dit dan beoordelen. Miss iets voor jou!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.