Ga naar inhoud

Hoeveel weken vrij na een bv duo plane


Cato

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Rocker:

 

Had ik ook inderdaad, maar was er wel even mee bezig haha. Denk dat ik er de eerste keer dat ik het zelf ging doen bijna een uur bezig ben geweest vanaf binnenstappen van de douche en de laatste sok aan hebben. 

Kwam ook door de leefregels niet zozeer door de pijn, maar deed wel extra voorzichtig.

sokken???/ ik leef al twee weken zonder tenzij iemand zo vriendelijk is om ze aan te doen voor me :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama Ja... voordeel wel een beetje van lenig zijn haha. Waren wel hele losse sokken hoor. 

Ik ging op de bank zitten en dan trok ik m'n been naar opzij op, dan kon ik nét m'n sok over m'n tenen krijgen en dan deed ik met m'n andere voet (met behulp van m'n apentenen) de sok omhoog trekken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Rocker:

@gastmama Ja... voordeel wel een beetje van lenig zijn haha. Waren wel hele losse sokken hoor. 

Ik ging op de bank zitten en dan trok ik m'n benen naar opzij op, dan kon ik nét m'n sok over m'n tenen krijgen en dan deed ik met m'n andere voet (met behulp van m'n apentenen) de sok omhoog trekken. 

o mijn god!!! Ik zit hier enorm te griezelen!!!!  Ik haat het als er iets tussen mijn tenen komt!!! manlief heeft net vanmorgen mijn teennagels geknipt... ik zat de hele tijd te miepen terwijl ik geen kik gegeven heb na de bv zelf.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.