Cato

Hoeveel weken vrij na een bv duo plane

Recommended Posts

Cato    8

Hallo daar ben in weer met een vraagje. Ik ben gastouder en ben benieuwd of hier misschien iemand is die ook gastouder is. 

Hoeveel weken hebben jullie vrij genomen. 

Wanneer Kun je weer een beetje aan het werk na een bv duo plane. 

Na hoeveel dagen ben je niet meer afhankelijk van hulp. 

Wat moet je absoluut niet doen. 

Moet je echt volle 6 weken rust houden. 

Een aantal vragen waar ik erg graag antwoord op zou willen hebben zo dat ik mij zo goed mogelijk kan voorbereiden op de grote dag. Ik heb nog geen datum. Juist nog niet omdat ik alles nog moet regelen en het goed geregeld wil hebben :):) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rocker    460
6 hours ago, Cato said:

Moet je echt volle 6 weken rust houden. 

Je moet je de volle 6 weken aan de voorschriften houden van de chirurg, dus niet tillen/armen boven je hoofd/bukken/springen/rennen/sporten/herhaalde bewegingen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
best_boobie    2008
1 uur geleden zei Rocker:

Je moet je de volle 6 weken aan de voorschriften houden van de chirurg, dus niet tillen/armen boven je hoofd/bukken/springen/rennen/sporten/herhaalde bewegingen. 

je ellebogen mogen niet hoger dan je schouders. (dat is iets specifieker ;)

Anders krijgen we dadelijk weer vragen van meiden die per ongeluk met 1 vinger op hun hoofd gekrabt hebben ;)

xx

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cato    8
1 uur geleden zei best_boobie:

je ellebogen mogen niet hoger dan je schouders. (dat is iets specifieker ;)

Anders krijgen we dadelijk weer vragen van meiden die per ongeluk met 1 vinger op hun hoofd gekrabt hebben ;)

xx

Hahaha. 1 vinger krabben mag geluklig wel :)  

Ja dat dacht ik al wel, 6 weken. Maar lees toch ook dat sommige dames al wel na 3 weken weer aan het werk kunnen. Lichte werkzaamheden.  dacht ook ergens gelezen te hebben niet zwaarder dan 10 kilo tillen de eerste 6 weken. Klopt dit? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
best_boobie    2008
22 minuten geleden zei Cato:

Hahaha. 1 vinger krabben mag geluklig wel :)  

Ja dat dacht ik al wel, 6 weken. Maar lees toch ook dat sommige dames al wel na 3 weken weer aan het werk kunnen. Lichte werkzaamheden.  dacht ook ergens gelezen te hebben niet zwaarder dan 10 kilo tillen de eerste 6 weken. Klopt dit? 

Bij de meeste pc's geldt dat je de eerste 6 weken niet meer dan 2 kg mag tillen, maar dit moet je toch echt even navragen aan je eigen pc. Die is eindverantwoordelijk over jouw boobs ;) 

Was trouwens niet op jou bedoelt he, dat van die ene vinger... Maar soms krijgen we hier vragen...... :P Vandaar dat ik het even aangaf :) 

xxxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cato    8
12 minuten geleden zei best_boobie:

:P 

Heb je verder nog advies, tips of iets wat ik nog kan vragen wanneer ik voor het tweede consult ga. 

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
best_boobie    2008
9 minuten geleden zei Cato:

Heb je verder nog advies, tips of iets wat ik nog kan vragen wanneer ik voor het tweede consult ga. 

X

Ik zou vooral specifiek vragen stellen over wat je wel en niet mag mbt tot je werk en hoeveel weken je dat wel/niet mag hihi

Zou toch echt toespitsen op je eigen situatie, zodat je weet waar je aan toe bent en hoe lang je niet zult kunnen functioneren of iemand in huis moet halen om bepaalde dingen voor je te doen (kinderen in bed leggen, verschonen (weet niet of je aan arbeidsvoorwaarden vast zit mbt gezondheid) enz...)

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
best_boobie    2008
36 minuten geleden zei Cato:

Dank dank. Sorry voor al die vragen hoor. Hihi. Zit er nog al vol van :)

Als ik een specifiek antwoord zou kunnen geven op jouw situatie, gespecificeerd op jouw pc, dan deed ik het. Het is helemaal niet erg dat je veel vragen hebt, goed juist!

Alleen is het gewoon belangrijk om het toch ff aan je pc te vragen :)

Als er vragen zijn waar we eenduidig over kunnen zijn, dan doen er dat zeker :35:

Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
best_boobie    2008
9 minuten geleden zei Cato:

@best_boobie heb jij een idee op welke maat ik uit kom met 240cc/275cc. Heb een 75b. 

Ongeveer ..... helemaal zeker weten we het pas na de bv. Snap ik ;):) 

Zou je me in pb even de preciese prothese willen sturen? Dus merk en profile, rond of anatomisch?
Dan idd ook even erbij zetten wat je huidige cupmaat is, en je postuur :) (lengte/gewicht)
Dan zal ik even voor je kijken :35: 
Doe dat liefst in pb, omdat er vaak aanvullende vragen zijn, en ik dan alles bij elkaar heb staan 

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Cato    8
32 minuten geleden zei best_boobie:

Zou je me in pb even de preciese prothese willen sturen? Dus merk en profile, rond of anatomisch?
Dan idd ook even erbij zetten wat je huidige cupmaat is, en je postuur :) (lengte/gewicht)
Dan zal ik even voor je kijken :35: 
Doe dat liefst in pb, omdat er vaak aanvullende vragen zijn, en ik dan alles bij elkaar heb staan 

xx

@best_boobieHoe stuur ik een Pb? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden