Ga naar inhoud

Gezocht: dames met Motiva Full 275cc of 295cc


Aanbevolen berichten

Dag dames! Op 18/10 word ik geopereerd door dr. Verdonck. 

Ik krijg 275cc of 295cc Motiva Ergonomics Full. Beide zullen voorzien worden op de dag van de operatie omdat ik twijfel. 

20cc is echt zo goed als niets en ik heb al veel gelezen dat je bij twijfel best voor het grootste kiest. 

Wie van jullie heeft ook 275cc of 295cc en is gestart met een A-cup?? 

Ik heel erg benieuwd naar jullie resultaten! Ik had graag jullie foto's eens gezien. Wie wil me helpen? Groetjes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Chrissiekrassie:

@Bunny87 ik heb echt precies hetzelfde probleem als jij! Maar 20 cc ga je op het oog niet zien, maat het klinkt natuurlijk wel groter ik krijg ook motiva ergonomix 

Waarschijnlijk zal ik wel voor die 295 gaan. Het is idd geen verschil hé. Afhankelijk van wat dr. Verdonck zegt, maar het zou me verwonderen dat 295 niet zou lukken en 275 wel :-) wanneer word jij geopereerd? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 september 2017 om 07:37 zei Chrissiekrassie:

@Bunny87 eind december! Ben zo bang dat t misschien te groot gaat zijn, maar de pc zei van niet ! Wat is jouw omtrek enlengte als ik vragen mag? @LienV hai meis zou je mij misschien willen toevoegen? Ik kan je foto's nier bekijken:((

 

Ik zou de pc vertrouwen, als hij zegt dat het goed gaat zijn. Komt goed hoor! Het zal prachtig zijn! ;-) ik heb zonet even bij mezelf gemeten en als ik juist gemeten heb is mijn omtrek nu 87cm (onder de oksel van tepel tot tepel). Ik ben 1m71 en weeg 56kg. Het verschil tussen de motiva 255, 275 en 295 is telkens 0,25cm in omtrek (hoogte verschilt telkens 2mm). Dat zijn echt hele lage verschillen he. Daarom ook dat ik voor het grootste ga gaan. Je zal het verschil heus niet zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.