Ga naar inhoud

xxKiiki : 14 september 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn naam is Kiki en ik heb 14 september een afspraak staan met Kevin Peters voor een borstvergroting bij de kliniek Diana Gabriels.

 

Dinsdag 8 augustus heb ik een consult met de arts Kevin Peters om alles op te meten en al mijn vragen te stellen.

 

Bij het eerste consult twijfelde ik heel erg tussen 450 cc of 500cc. Nu vond ik 450cc goed maar lees dat veel meiden spijt hebben van de maat en dat het altijd iets kleiner uitpakt omdat de siliconen in je borst gaat en niet in een bh zit voor de borst. Zelf heb ik een cup A kleine B en ben bang dat er niet meer dan 400 cc in past! Op hoop van zegen dat er meer in past. Ik neem ronde protheses Dual plane. Op de foto's heb ik 500 cc in en vond ik het eigenlijk iets tè. Maar denk dat het perfect gaat worden als de protheses tussen mijn borstspier zitten ipv in een bh als pasvorm.

 

Heeft iemand ervaring met Kevin Peters en kan iemand mij helpen beslissen of ik voor een 450cc ga of 500cc. En weet iemand wat voor cup maat dat gaat worden?

 

Ik probeer ook mijn profiel foto te veranderen op mijn iPhone maar dat lukt niet? En foto's kijken in iemand anders album lukt me ook niet! Terwijl ik wel ben toegevoegd.. ik hoop dat het na deze topic wel gaat lukken! 

 

xxx Kiki

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Kikidelange

Hm.. ik zou niet te veel waarde hechten aan het aantal cc dat je geadviseerd gekregen hebt van een consulente.. De pc beslist uiteindelijk wat er in past, en dat kan anders uitvallen. Hoeft niet uiteraard, maar kán dus wel!
De pc moet bekijken hoe breed jouw borst is en wat er dus qua breedte IN past. :) Wacht dus eerst even je consult met hem af, dan kun je daarna een betere beslissing nemen :35: 

Yep, met dit topic (nu je je voorgesteld hebt) kun je ook in albums e.d. Dit staat ook beschreven in de pb die je kreeg toen je je registreerde :) 

Weet je toevallig ook al in welke kliniek je geopereerd gaat worden? Toevallig Bosch en Duin?
Dan kunnen we dat in je titel aanpassen :) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Kikidelange:

Hallo,

 

Mijn naam is Kiki en ik heb 14 september een afspraak staan met Kevin Peters voor een borstvergroting bij de kliniek Diana Gabriels.

 

Dinsdag 8 augustus heb ik een consult met de arts Kevin Peters om alles op te meten en al mijn vragen te stellen.

 

Bij het eerste consult twijfelde ik heel erg tussen 450 cc of 500cc. Nu vond ik 450cc goed maar lees dat veel meiden spijt hebben van de maat en dat het altijd iets kleiner uitpakt omdat de siliconen in je borst gaat en niet in een bh zit voor de borst. Zelf heb ik een cup A kleine B en ben bang dat er niet meer dan 400 cc in past! Op hoop van zegen dat er meer in past. Ik neem ronde protheses Dual plane. Op de foto's heb ik 500 cc in en vond ik het eigenlijk iets tè. Maar denk dat het perfect gaat worden als de protheses tussen mijn borstspier zitten ipv in een bh als pasvorm.

 

Heeft iemand ervaring met Kevin Peters en kan iemand mij helpen beslissen of ik voor een 450cc ga of 500cc. En weet iemand wat voor cup maat dat gaat worden?

 

Ik probeer ook mijn profiel foto te veranderen op mijn iPhone maar dat lukt niet? En foto's kijken in iemand anders album lukt me ook niet! Terwijl ik wel ben toegevoegd.. ik hoop dat het na deze topic wel gaat lukken! 

 

xxx Kiki

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heyhey! 

 

Het is gelukt een topic aan te maken zie ik :) fijn! 

 

Ik zal gewoon lekker je consult met kevin peters afwachten, hij zal je precies vertellen wat wel en niet kan en dan heb je ook wat meer duidelijkheid en rust. 

De foto's hierboven vind ik er mooi bij je staan! 

 

Ik weer even niet meer zo 1,2,3 hoe je je profiel foto kan veranderen, na zoveel berichten of waarderingen dacht ik .

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hello ladies ;):wub:

 

Ik word donderdag geopereerd en krijg 500cc Dual plane high profile.

 

Hoe kan ik me het best voorbereiden op de operatie? En moet ik nog spullen kopen?

 

zelf heb ik al in huis gehaald:

- zetpil 1000mg

- paracetamol 500 

- ibruprofen 400

- postoperatieve bh 3x

- voedingskussen

- littekencreme + bioloil

- piama jogging broeken gekocht

- vitamine c + multi + magnesium pillen + homeopatische arnica tabletten 

 

Ik heb koel elementen in de vriezer liggen moet je die na de operatie op je borsten leggen? Of aan de onderkant? 

 

Moet ik nog iets mee nemen voor de terug reis ? Nog anderhalf uur rijden erna dat is geen pretje!

 

Ben nog niet zenuwachtig! Denk dat dat pas komt als ik er heen rijd. Misschien ook gewoon omdat ik niet kan wachten dat is eindelijk borsten heb!

 

Iemand nog tips?

 

liefs Kiki, ik heb echt super veel aan dit forum 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kiki!

 

wat spannend, nog een paar nachtjes slapen! Ik ben ook door kevin peters geopereerd, hij is zo vriendelijk! Ben echt tevreden met hem! Zoals ik kan zien ben je al goed voorbereid! Je zal van de verpleegsters waarschijnlijk ook nog een recept meekrijgen dus dat komt helemaal goed! 500cc is een mooie grootte dus ik ben benieuwd voor je! Succes girl :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello dames!

 

Vandaag 3 dagen PO. Ik ben 1.74 weeg 67 en heb 500cc laten zetten.

De verpleging waarschuwde me al. Je gaat pijn krijgen want je heb weinig huid en 500cc was het maximale wat erin paste.

En wat een hell en wat een pijn.

Vandaag de pijn iets minder maar het voelt alsof ze gaan ontploffen!

 

ik vind ze van de zeikant ook echt mega groot! En hoop toch stiekem wel dat ze wat gaan slinken. Ik denk dat als ze eenmaal gezakt zijn dat het nog veel mooier is. Het is toch wel erg opgezwollen en veel vocht hou ik vast. Je kan natuurlijk na 3 dagen nog geen eind resultaten zien maar het is zoiezo al 10 x beter dan wat ik had!

 

iemand tips met omhoog komen als je onderuit gezakt ligt op de bank? Of van bed? Het lukt nog echt voor geen meter en morgen moet mijn vriend alweer aan het werk en komt mijn moeder pas na 13:00 direct vanaf schiphol. 

 

Voorderest iemand ervaring met de borsten insmeren met iets (behalve de wondpleisters) omdat de huid zo strak staat?

 

Vanochtend heeft mijn vriend mijn haar gewassen zat op een stoel in de douche met me hoofd achterover. Er word aan geraden de pleisters 2 weken droog te laten dus ik sta ook niet helemaal onder de douche gewoon wassen en vanaf mijn midden met de douchekop.

 

litteken voelt wel dik aan en het lijkt ook wel alsof er een soort gleuf deuk erbij zit maar dit is vast niet erg want alles moet nog helen en is opgezwollen.

 

vanaf wanneer mag je weer je armen gebruiken om je omhoog te krijgen. Vind het echt een hell om niet zelf omhoog te komen lol haha! Heb om het bed aan het voeteneind al een touw gebonden zodat ik mijn voeten eronder kan klemmen maar dat kan ik nu nog niet gebruiken. 

 

Hoop dat het snel beter gaat en al een beetje kan genieten van de resultaten :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey 

1 uur geleden zei xxKiiki:

Hello dames!

 

Vandaag 3 dagen PO. Ik ben 1.74 weeg 67 en heb 500cc laten zetten.

De verpleging waarschuwde me al. Je gaat pijn krijgen want je heb weinig huid en 500cc was het maximale wat erin paste.

En wat een hell en wat een pijn.

Vandaag de pijn iets minder maar het voelt alsof ze gaan ontploffen!

 

ik vind ze van de zeikant ook echt mega groot! En hoop toch stiekem wel dat ze wat gaan slinken. Ik denk dat als ze eenmaal gezakt zijn dat het nog veel mooier is. Het is toch wel erg opgezwollen en veel vocht hou ik vast. Je kan natuurlijk na 3 dagen nog geen eind resultaten zien maar het is zoiezo al 10 x beter dan wat ik had!

 

iemand tips met omhoog komen als je onderuit gezakt ligt op de bank? Of van bed? Het lukt nog echt voor geen meter en morgen moet mijn vriend alweer aan het werk en komt mijn moeder pas na 13:00 direct vanaf schiphol. 

 

Voorderest iemand ervaring met de borsten insmeren met iets (behalve de wondpleisters) omdat de huid zo strak staat?

 

Vanochtend heeft mijn vriend mijn haar gewassen zat op een stoel in de douche met me hoofd achterover. Er word aan geraden de pleisters 2 weken droog te laten dus ik sta ook niet helemaal onder de douche gewoon wassen en vanaf mijn midden met de douchekop.

 

litteken voelt wel dik aan en het lijkt ook wel alsof er een soort gleuf deuk erbij zit maar dit is vast niet erg want alles moet nog helen en is opgezwollen.

 

vanaf wanneer mag je weer je armen gebruiken om je omhoog te krijgen. Vind het echt een hell om niet zelf omhoog te komen lol haha! Heb om het bed aan het voeteneind al een touw gebonden zodat ik mijn voeten eronder kan klemmen maar dat kan ik nu nog niet gebruiken. 

 

Hoop dat het snel beter gaat en al een beetje kan genieten van de resultaten :)

 

xxx

Hey hey,

ik was al ongerust !!

Vervelend de pijn !!!! 

Maar over het opstaan je moet zorgen dat je niet helemaal plat ligt gebruik veel kussens aan de zijkanten,onder je en bij je hoofd dan hoef je niet zover omhoog.

en ik legde mijn benen op elkaar naar de zijkant leek het nog een beetje alsof ik op mijn zij lag.

Je moet proberen in beweging te blijven anders verstijf je.

Ik mocht mijn armen omhoog doen na een week afzetten weet ik eigenlijk niet.

Smeren mocht echt niet pas na 2 weken maar douche wel als ik maar niet lang water op de pleisters deed. Je kan beetje naar voren op je stoel bukken dan water op je borsten dan druppelt het van je borsten af ipv naar beneden. Geen heet water liefst koel water misschien verminderd dan de spaning en de pijn en snel de pleisters droog deppen .veel sterkte en hoop dat je snel pijn vrij bent xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei xxKiiki:

Hello dames!

 

Vandaag 3 dagen PO. Ik ben 1.74 weeg 67 en heb 500cc laten zetten.

De verpleging waarschuwde me al. Je gaat pijn krijgen want je heb weinig huid en 500cc was het maximale wat erin paste.

En wat een hell en wat een pijn.

Vandaag de pijn iets minder maar het voelt alsof ze gaan ontploffen!

 

ik vind ze van de zeikant ook echt mega groot! En hoop toch stiekem wel dat ze wat gaan slinken. Ik denk dat als ze eenmaal gezakt zijn dat het nog veel mooier is. Het is toch wel erg opgezwollen en veel vocht hou ik vast. Je kan natuurlijk na 3 dagen nog geen eind resultaten zien maar het is zoiezo al 10 x beter dan wat ik had!

 

iemand tips met omhoog komen als je onderuit gezakt ligt op de bank? Of van bed? Het lukt nog echt voor geen meter en morgen moet mijn vriend alweer aan het werk en komt mijn moeder pas na 13:00 direct vanaf schiphol. 

 

Voorderest iemand ervaring met de borsten insmeren met iets (behalve de wondpleisters) omdat de huid zo strak staat?

 

Vanochtend heeft mijn vriend mijn haar gewassen zat op een stoel in de douche met me hoofd achterover. Er word aan geraden de pleisters 2 weken droog te laten dus ik sta ook niet helemaal onder de douche gewoon wassen en vanaf mijn midden met de douchekop.

 

litteken voelt wel dik aan en het lijkt ook wel alsof er een soort gleuf deuk erbij zit maar dit is vast niet erg want alles moet nog helen en is opgezwollen.

 

vanaf wanneer mag je weer je armen gebruiken om je omhoog te krijgen. Vind het echt een hell om niet zelf omhoog te komen lol haha! Heb om het bed aan het voeteneind al een touw gebonden zodat ik mijn voeten eronder kan klemmen maar dat kan ik nu nog niet gebruiken. 

 

Hoop dat het snel beter gaat en al een beetje kan genieten van de resultaten :)

 

xxx

Hoihoi,

 

een tip om omhoog te komen is om

je voeten ergens onder te klemmen als dat lukt en je dan met je buikspieren omhoog te trekken, was bij mij ook echt een ramp, mn vriend hielp me vaak door met z'n hand achter mn rug te gaan en dan te duwen. 

Borsten insmeren deed ik eigenlijk pas na 3/4 week ofzo, en dan alleen de bovenkant en zeikant, onderkant durfde ik nog niet echt haha, de blauwe pot nivea is erg fijn, lekker vettig ook! Maar zal er nog wel even mee wachten. 

 

En dat over je litteken komt me heel bekend voor, ik ben ook door kevin peters geopereerd heb ook 500cc en mn rechter litteken zat een hele erge deuk, hij had dus te strak gehecht maar dat is helemaal bij getrokken gelukkig. Geef t wat tijd, alles gaat nog flink zakken de komende weken.

 

bij mij ging t na dag 4/5 steeds beter, heb dr ook echt last van gehad in t begin! Maar na een week word alles geleidelijk steeds makkelijker.

 

heb je ook foto's? Ben wel erg benieuwd hoe ze er bij jou uitzien, ook omdat je ze van de zeikant echt groot vind, ik vind ze bij mij inmiddels wel een stuk kleiner geworden en stiekem baal ik daar wel een beetje van. Ben nu 2,5 maand po bijna.

 

fijn herstel nog gewenst meid! :)

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jadie:

Hoihoi,

 

een tip om omhoog te komen is om

je voeten ergens onder te klemmen als dat lukt en je dan met je buikspieren omhoog te trekken, was bij mij ook echt een ramp, mn vriend hielp me vaak door met z'n hand achter mn rug te gaan en dan te duwen. 

Borsten insmeren deed ik eigenlijk pas na 3/4 week ofzo, en dan alleen de bovenkant en zeikant, onderkant durfde ik nog niet echt haha, de blauwe pot nivea is erg fijn, lekker vettig ook! Maar zal er nog wel even mee wachten. 

 

En dat over je litteken komt me heel bekend voor, ik ben ook door kevin peters geopereerd heb ook 500cc en mn rechter litteken zat een hele erge deuk, hij had dus te strak gehecht maar dat is helemaal bij getrokken gelukkig. Geef t wat tijd, alles gaat nog flink zakken de komende weken.

 

bij mij ging t na dag 4/5 steeds beter, heb dr ook echt last van gehad in t begin! Maar na een week word alles geleidelijk steeds makkelijker.

 

heb je ook foto's? Ben wel erg benieuwd hoe ze er bij jou uitzien, ook omdat je ze van de zeikant echt groot vind, ik vind ze bij mij inmiddels wel een stuk kleiner geworden en stiekem baal ik daar wel een beetje van. Ben nu 2,5 maand po bijna.

 

fijn herstel nog gewenst meid! :)

 

x

Hey Hey Jadie!

 

ja jij was ook echt mijn voorbeeld, onze borsten lijken enorm op elkaar. En ook alles precies het zelfde 500cc high profile Dual plane Kevin peters en Diana gabriels! Ik zal morgen even een foto maken als dat lukt 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi 

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik zit vandaag op dag 3. En ben vannacht om 3 uur met tranen wakker geworden. Ik had gigantische druk boven op mij. Borst en het daardoor mega benauwd. Nu 3,5 uur later merk ik dat ik wat flexibeler ben. Heb zelf een kopje koffie kunnen zetten. 

Ik moet eigenlijk 4 wegen ook een borst band om maar dat voelt zo vervelend dus die probeer ik zo veel mogelijk te dragen. Maar ook hier viel de pijn me erg tegen. Ik heb 550 cc laten zetten. Ze zitten ook erg hoog. Waarschijnlijk daar door ben ik zo benauwd. Ik heb een harde op gezette buik. En een mega vette huid. We gaan straks even proberen te douchen zonder dat de pleisters nat worden. 

 

Ik ben erg benieuwd hoe jij je nu voelt. 

 

Groetjes Nikita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Kietje

 

ik ben nu dag 4 PO en ik merk ook wel dat het minder pijn doet en ik geen zware pijnstillers meer nodig heb.

heb wel een erge pijn in me linker litteken alsof ik hem te zwaar belast heb met opstaan en hij daarom pijn doet. Heb nogsteeds het gevoel alsof ik me rug niet helemaal recht naar achter kan doen omdat ik dan het gevoel heb dat me littekens eruit knappe :') dat kan natuurlijk helemaal niet dus probeer wel te bewegen.

die opgezette buik had ik ook ik kon ook 4 dagen niet naar de wc komt door de morfine die je darmen stil legt. Koffie drinken helpt!

en bizar die vette huid heb ik ook hoe kan dat toch? Ik vond het al zo raar zal ook wel door de morfine komen!

 

Ben wel benauwd geweest maar probeer vooral door me buik te ademen. Als je erg benauwd ben snachts zou ik proberen hoger te gaan liggen veel kussens onder je doen. Het kan ook door de medicijnen komen!

 

wat was jou voor situatie? Had je ook weinig huid waardoor het nu mega strak staat?

 

 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei xxKiiki:

Hey @Kietje

 

ik ben nu dag 4 PO en ik merk ook wel dat het minder pijn doet en ik geen zware pijnstillers meer nodig heb.

heb wel een erge pijn in me linker litteken alsof ik hem te zwaar belast heb met opstaan en hij daarom pijn doet. Heb nogsteeds het gevoel alsof ik me rug niet helemaal recht naar achter kan doen omdat ik dan het gevoel heb dat me littekens eruit knappe :') dat kan natuurlijk helemaal niet dus probeer wel te bewegen.

die opgezette buik had ik ook ik kon ook 4 dagen niet naar de wc komt door de morfine die je darmen stil legt. Koffie drinken helpt!

en bizar die vette huid heb ik ook hoe kan dat toch? Ik vond het al zo raar zal ook wel door de morfine komen!

 

Ben wel benauwd geweest maar probeer vooral door me buik te ademen. Als je erg benauwd ben snachts zou ik proberen hoger te gaan liggen veel kussens onder je doen. Het kan ook door de medicijnen komen!

 

wat was jou voor situatie? Had je ook weinig huid waardoor het nu mega strak staat?

 

 

xx 

Hou leuk dat je zo snel antwoord. 

Ik had ooit D toen afgevallen cup mini B maar had wel mega stevige borsten niks hing. En nu zit alles helemaal hoog dus heb ik die band om omstandigheden het zakkende te krijgen. Maar mega strak gevoel heb ik niet heel erg veel last van. 

 

Ik heb een baksteen gevoel in me boven rug. En wel ook echt last aan de zijkant bij me oksels.  

Ik ben onder tussen bij de huisarts geweest. En heb een puffer gekregen en morfine. Omdat ik gewoon niet gewoon adem kon halen meer. Als ik praten wat het als of ik het de marathon gelopen heb. En ze zegt hoesten met gekneusde ribben is gewoon een hel. Ze was daar heel duidelijk in. 

Ik heb net heeeeerlijk geslapen en viel me nu een beetje als of ik de wereld aan kan. Douchen heeft me goed gedaan. Dus ik ben wel erg blij. Leuk dat we zo gelijk lopen. ..

 

Weet jij ook hoe je foto's in je privé album kunt zetten. Kan ik ze showen kan je gelijk spieken als je dat leuk vind 

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kietje:

Hou leuk dat je zo snel antwoord. 

Ik had ooit D toen afgevallen cup mini B maar had wel mega stevige borsten niks hing. En nu zit alles helemaal hoog dus heb ik die band om omstandigheden het zakkende te krijgen. Maar mega strak gevoel heb ik niet heel erg veel last van. 

 

Ik heb een baksteen gevoel in me boven rug. En wel ook echt last aan de zijkant bij me oksels.  

Ik ben onder tussen bij de huisarts geweest. En heb een puffer gekregen en morfine. Omdat ik gewoon niet gewoon adem kon halen meer. Als ik praten wat het als of ik het de marathon gelopen heb. En ze zegt hoesten met gekneusde ribben is gewoon een hel. Ze was daar heel duidelijk in. 

Ik heb net heeeeerlijk geslapen en viel me nu een beetje als of ik de wereld aan kan. Douchen heeft me goed gedaan. Dus ik ben wel erg blij. Leuk dat we zo gelijk lopen. ..

 

Weet jij ook hoe je foto's in je privé album kunt zetten. Kan ik ze showen kan je gelijk spieken als je dat leuk vind 

 

Groetjes x

 

22 minuten geleden zei xxKiiki:

Nou ik probeer ook een privé album aan te maken maar dat lukt mij ook niet! @best_boobie kun je dat ons uitleggen?

 

xx

 

http://www.borstenforum.com/topic/15207-album-aanmaken-en-privacy-instellen-nieuwe-forumsetting-2016/

Deze link staat trouwens ook in de pb die jullie gekregen hebben bij aanmelding hier op het forum ;) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎17‎-‎09‎-‎2017 om 16:33 zei xxKiiki:

Hello dames!

 

Vandaag 3 dagen PO. Ik ben 1.74 weeg 67 en heb 500cc laten zetten.

De verpleging waarschuwde me al. Je gaat pijn krijgen want je heb weinig huid en 500cc was het maximale wat erin paste.

En wat een hell en wat een pijn.

Vandaag de pijn iets minder maar het voelt alsof ze gaan ontploffen!

 

ik vind ze van de zeikant ook echt mega groot! En hoop toch stiekem wel dat ze wat gaan slinken. Ik denk dat als ze eenmaal gezakt zijn dat het nog veel mooier is. Het is toch wel erg opgezwollen en veel vocht hou ik vast. Je kan natuurlijk na 3 dagen nog geen eind resultaten zien maar het is zoiezo al 10 x beter dan wat ik had!

 

iemand tips met omhoog komen als je onderuit gezakt ligt op de bank? Of van bed? Het lukt nog echt voor geen meter en morgen moet mijn vriend alweer aan het werk en komt mijn moeder pas na 13:00 direct vanaf schiphol. 

 

Voorderest iemand ervaring met de borsten insmeren met iets (behalve de wondpleisters) omdat de huid zo strak staat?

 

Vanochtend heeft mijn vriend mijn haar gewassen zat op een stoel in de douche met me hoofd achterover. Er word aan geraden de pleisters 2 weken droog te laten dus ik sta ook niet helemaal onder de douche gewoon wassen en vanaf mijn midden met de douchekop.

 

litteken voelt wel dik aan en het lijkt ook wel alsof er een soort gleuf deuk erbij zit maar dit is vast niet erg want alles moet nog helen en is opgezwollen.

 

vanaf wanneer mag je weer je armen gebruiken om je omhoog te krijgen. Vind het echt een hell om niet zelf omhoog te komen lol haha! Heb om het bed aan het voeteneind al een touw gebonden zodat ik mijn voeten eronder kan klemmen maar dat kan ik nu nog niet gebruiken. 

 

Hoop dat het snel beter gaat en al een beetje kan genieten van de resultaten :)

 

xxx

Je hebt nog heel veel zwelling wat nog wel moet bij 3/4 dagen po. Als de zwelling weg is zijn ze ietsje kleiner, maar je borsten veranderen nog heel veel!

 

Omhoog komen met je buikspieren en als het kan een duwtje in je rug van iemand. Dan helpt enorm veel vond ik.

 

Huid kan je insmeren met een bodylotion om te hydrateren. Wel voorzichtig insmeren en niet masseren!

 

Vanaf wanneer je ellebogen boven schouders mogen verschilt per pc, maar meestal toch wel zo'n 6 weken! Je wordt al snel handig met dingen hoor. Je ziet soms hele creatieve oplossingen voorbij komen ;) 

 

5 uur geleden zei xxKiiki:

Hey @Kietje

 

ik ben nu dag 4 PO en ik merk ook wel dat het minder pijn doet en ik geen zware pijnstillers meer nodig heb.

heb wel een erge pijn in me linker litteken alsof ik hem te zwaar belast heb met opstaan en hij daarom pijn doet. Heb nogsteeds het gevoel alsof ik me rug niet helemaal recht naar achter kan doen omdat ik dan het gevoel heb dat me littekens eruit knappe :') dat kan natuurlijk helemaal niet dus probeer wel te bewegen.

die opgezette buik had ik ook ik kon ook 4 dagen niet naar de wc komt door de morfine die je darmen stil legt. Koffie drinken helpt!

en bizar die vette huid heb ik ook hoe kan dat toch? Ik vond het al zo raar zal ook wel door de morfine komen!

 

Ben wel benauwd geweest maar probeer vooral door me buik te ademen. Als je erg benauwd ben snachts zou ik proberen hoger te gaan liggen veel kussens onder je doen. Het kan ook door de medicijnen komen!

 

wat was jou voor situatie? Had je ook weinig huid waardoor het nu mega strak staat?

 

 

xx 

Een vette huid kan nog komen door de narcose. Het beste kun je heel veel water drinken of groene thee. Alles wat vochtafdrijvend is. Die narcose moet uit je lichaam en dat duurt gewoon eventjes.

Hetzelfde met die opgezette buik, komt ook door de narcose ;) 

 

Vanwege de zwelling kan het fijn zijn om wat meer rechtop te slapen. Een schansje maken van kussens en eventueel een voedingskussen scheelt veel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kiki! Ik ben 1m70 en 67 kg en heb 400cc laten zetten. Eerst twijfelde ik nog of ik 425 zou laten zetten maar mijn pc koos uiteindelijk voor 400 (toch wel een goede keus vind ik!!) ik ben zelf nu 5d PO dus we zitten in hetzelfde schuitje!! Vanaf vandaag gaat alles goed eigenlijk! Ervoor ook heel veel last natuurlijk, durfde zelf niet rechtstaan enz... Mijn borsten beginnen te voelen alsof ze echt van mij zijn! De eerste dagen veel krak krak en ksjj skjh geluiden! Vanavond mogen mijn hechtingen eruit dan ga ik langs bij mijn pc. Nog veel succes! Gewoon goed rusten en laat jezelf maar even verwennen door de rest! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei xxKiiki:

Hey @Kietje

 

ik ben nu dag 4 PO en ik merk ook wel dat het minder pijn doet en ik geen zware pijnstillers meer nodig heb.

heb wel een erge pijn in me linker litteken alsof ik hem te zwaar belast heb met opstaan en hij daarom pijn doet. Heb nogsteeds het gevoel alsof ik me rug niet helemaal recht naar achter kan doen omdat ik dan het gevoel heb dat me littekens eruit knappe :') dat kan natuurlijk helemaal niet dus probeer wel te bewegen.

die opgezette buik had ik ook ik kon ook 4 dagen niet naar de wc komt door de morfine die je darmen stil legt. Koffie drinken helpt!

en bizar die vette huid heb ik ook hoe kan dat toch? Ik vond het al zo raar zal ook wel door de morfine komen!

 

Ben wel benauwd geweest maar probeer vooral door me buik te ademen. Als je erg benauwd ben snachts zou ik proberen hoger te gaan liggen veel kussens onder je doen. Het kan ook door de medicijnen komen!

 

wat was jou voor situatie? Had je ook weinig huid waardoor het nu mega strak staat?

 

 

xx 

Hai hai. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Heb je foto's. Mag ik mee kijken. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 17-9-2017 om 16:33 zei Boobster:

Hello dames!

 

Vandaag 3 dagen PO. Ik ben 1.74 weeg 67 en heb 500cc laten zetten.

De verpleging waarschuwde me al. Je gaat pijn krijgen want je heb weinig huid en 500cc was het maximale wat erin paste.

En wat een hell en wat een pijn.

Vandaag de pijn iets minder maar het voelt alsof ze gaan ontploffen!

 

ik vind ze van de zeikant ook echt mega groot! En hoop toch stiekem wel dat ze wat gaan slinken. Ik denk dat als ze eenmaal gezakt zijn dat het nog veel mooier is. Het is toch wel erg opgezwollen en veel vocht hou ik vast. Je kan natuurlijk na 3 dagen nog geen eind resultaten zien maar het is zoiezo al 10 x beter dan wat ik had!

 

iemand tips met omhoog komen als je onderuit gezakt ligt op de bank? Of van bed? Het lukt nog echt voor geen meter en morgen moet mijn vriend alweer aan het werk en komt mijn moeder pas na 13:00 direct vanaf schiphol. 

 

Voorderest iemand ervaring met de borsten insmeren met iets (behalve de wondpleisters) omdat de huid zo strak staat?

 

Vanochtend heeft mijn vriend mijn haar gewassen zat op een stoel in de douche met me hoofd achterover. Er word aan geraden de pleisters 2 weken droog te laten dus ik sta ook niet helemaal onder de douche gewoon wassen en vanaf mijn midden met de douchekop.

 

litteken voelt wel dik aan en het lijkt ook wel alsof er een soort gleuf deuk erbij zit maar dit is vast niet erg want alles moet nog helen en is opgezwollen.

 

vanaf wanneer mag je weer je armen gebruiken om je omhoog te krijgen. Vind het echt een hell om niet zelf omhoog te komen lol haha! Heb om het bed aan het voeteneind al een touw gebonden zodat ik mijn voeten eronder kan klemmen maar dat kan ik nu nog niet gebruiken. 

 

Hoop dat het snel beter gaat en al een beetje kan genieten van de resultaten :)

 

xxx

Zelf op onderzoek uit hoeveel cc ik wil. Bij mijn consult werd ook aangegeven obv postuur en huid tot 400cc te gaan. Maar wil denk ik toch net iets meer. Jouw verhaal helpt me al beetje

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hay!

 

Ik ben benieuwd naar het resultaat, ook al ben je al een tijdje terug geopereerd..

Ik krijg.waarschijnlijk ook 500cc..

Zou k je fotos.mogen.zien? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.