Ga naar inhoud

E.V.R : 12 september 2017 : Dr. Heintz : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Morgen onderga ik mijn borstlifting met prothese ik ben 4 jaar geleden 15 kg vermagerd en

mijn borsten zijn serieus beginnen hangen. Lange tijd getwijfeld maar nu het morgen zo ver is zal ik

tevreden zijn dat ik terug 2 mooie borsten zal krijgen.

Zijn er nog mensen met ongeveer hetzelfde verhaal? Ik voelde me direct op mijn gemak bij dokter Heintz nog 2 andere

pc opgezocht maar dat voelde niet goed. Nu ben ik wel lichtjes nerveus aan het worden.

Hopelijk verloopt alles morgen goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lift heb ik drie jaar geleden gehad nu morgen de vulling erin.

37o cc Monobloc voor de spier bij nio.

spannend , laatste uurtjes aftellen.

hoe laat ben je aan de beurt morgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lekker zo vroeg, ik moet de hele dag nog naar de klok kijken..

ik hoor je morgenavond wel hoe het gegaan is, ik denk dat ik pas morgenavond om 20.00 uur thuis ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

hoe ging die vandaag?

ik was pas 21.00 thuis, net effe gelegen maar nu weer klaarwakker!

zo onwerkelijk dat het nu al gebeurd is en telkens effe voelen, o ja er zit echt wat:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

sorry voor het late reageren... eerste dagen heb je echt even nodig om bij te komen van alles, vind je niet?

vandaag acht dagen po! Eerste dagen heb ik echt wel pijnstilling in moeten nemen maar na een dag of vier hoefde dat niet meer.

het resultaat is mooi geworden bij mij. Ik heb Hydrogel 370cc voor de spier gekregen en vanaf gisteren gaan ze eindelijk een beetje zachter worden. Het waren net twee harde ballen! Slaap al sinds een paar dagen beetje op mijn zij want op de rug ging heel slecht.

wel nog vaak moe hoor, moet tussendoor nog veel rusten , maar ja je hebt nou eenmaal een operatie achter de rug. 26 sept moet ik pas op de eerste controle, heb jij die al gehad?

ben benieuwd hoe het bij jouw vergaan is.

liefs donny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.