Frenchie Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 Hello girls, Wie heeft er ervaring met bv in deze kliniek? En hoe verloopt het herstel? Ik heb een zoontje van 15 maanden die nog veel getild moet worden en ook mijn werk als stewardess houdt veel beweging in en tillen. Ik ben 35 en heb sinds mijn 16de een A-cup die ik niet eens gevuld krijg want mijn BH's gapen altijd open. Ik ben al jaloers op sommige foto's van meiden met een mooie Bcup die een bv willen. Waarom denk ik dan?? Wat de natuur mij niet heeft gegeven wil ik graag laten maken. Ik was zo blij met mijn gevulde BH'tjes tijdens mijn zwangerschap... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junoenbas Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Hoi Frenchie ik ben 4 september geopereerd in Genk, nu een weekje dus. De kliniek is een aanrader! Ik had om 8 uur een afspraak, werd om 9 uur geopereerd en mocht om 12 uur smiddags alweer naar huis. Ook kwamen ze eten en drinken brengen toen ik mn roesje uitsliep op de kamer, die trouwens ook echt luxe is (vergeleken met een ziekenhuis). Als ik jou was zou ik de bv nog ff uitstellen want je mag na 3 weken pas weer tillen! Hopelijk heb je hier wat aan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.