Ga naar inhoud

ValerieG : 17 oktober 2017 : Dr. Vanrenterghem : Wilrijk


Aanbevolen berichten

hoi dames,

 

ik wordt 17 oktober geopereerd aan een borstverkleining, ik heb nu een 85 G en hier wil ik wegens rug en nek klachten graag vanaf... ook mentaal is dit moeilijk.

kan mezelf niet in de spiegel kijken zonder dat ik begin te wenen.. vind ze echt verschrikkelijk lelijk, zeker na 2 zwangerschappen. zou graag naar een 85 C gaan.

 

nu wou ik graag eens kijken wie er nog meer geopereerd is door Dr Vanrenterghem in Sint Augustinus in Wilrijk.

hoe is de "revalidatie" verlopen? 

wat met het litteken?

 

ik hoor het graag... 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Valerie,

Alvast heel veel succes met de operatie!

Ik heb zelf morgen mijn eerste consult in het Rijnstate ziekenhuis in Arnhem, vooralsnog informatief omdat ik echt nog niet weet of ik een bvk wil.

Ik herken de klachten heel erg, zowel fysiek als mentaal, en vind het heel goed van je dat je deze keuze gemaakt hebt! Het komt vast goed, en straks heb je hele mooie borsten! :)

Geen ervaring dus met de revalidatie of arts. Een vriendin heeft iets van vier jaar geleden haar borsten laten verkleinen, toen kende ik haar nog niet, maar het ziet er nu heel mooi uit. Je ziet de littekens wel zitten, het zijn immers littekens, maar ze zijn naar haar huid gekleurd en vallen bijna niet op! Als je het advies van je chirurg opvolgt, voor zowel de littekens als het genezingsproces, zal het meevallen en is het allemaal de moeite waard als je straks weer met een goed gevoel naar jezelf in de spiegel kan kijken! Wees geduldig en geef het de tijd, je lichaam krijgt een enorme opdoffer en heeft even nodig om daarvan te herstellen. 

Nogmaals succes, zet 'm op en geniet er alvast van! Laat je weten hoe het is gegaan?

Groeten, Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi, 

de operatie is goed verlopen. Links 500gr en rechts 600gr weggenomen... 

heb eigenlijk heel weinig pijn gehad... nog steeds. 

Dinsdag heb ik 1e controle gehad en alles zag er prachtig uit. 8november mogen de draadjes eruit! Kben echt zo blij met deze beslissing... 

 

 

groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

Thx Lies, ik kijk hier echt enorm naar uit, van mij mogen de solden beginnen :P

ik heb ook geen pijnstillers genomen... nu is alles aan het ontzwellen en dat voelt wel gek... soms al terug wat gevoel in mijn tepels, vooral rechts.

ben zo blij met deze beslissing.. en al helemaal met de nieuwe "ik"

 

groetjes

Valerie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Valerie,

 

ik heb zelf ook 2 weken geleden BVK gehad. Wonden helen goed volgens chirurg en met kleren aan vind ik mezelf er stukken beter uitzien - eindelijk een 'normale' ronding. Toch voelen die borsten nog niet als de mijne : hard, dof en zonder sportbeha heb ik gevoel ze te moeten 'vasthouden' omdat ze zwaar en gezwollen aanvoelen. Vandaag eerste keer gedoucht en vond dat ook een raar gevoel. Hoe stel jij het en hoe ervaar jij het douchen ? Ben je al begonnen met littekens in te smeren en te masseren ?

 

Veel sterkte !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi elle,

 

hier gaat het heel goed heb alles terug hervat en ben zelfs aan onze verhuis bezig... ben vandaag 3weken geleden geopereerd en morgen mogen de draadjes er eindelijk uit dus moest nu nog heel voorzichtig douchen of in bad. 

Ik ben dus ook nog niet aan het smeren of masseren. Morgen ga ik dus ook vragen wanneer ik mag smeren... 

 

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.