ellen001 Posted September 9, 2017 Share Posted September 9, 2017 Een vraag voor dames die al een borstvergroting hebben ondergaan. Het liefst al een tijdje terug... Ik hou van sauna en misschien wel weer net als vroeger topless op het strand liggen... Mijn borstvergroting staat gepland in oktober, maar ik heb nu natuurlijk 100 vragen en twijfels omdat ik het gewoon doodeng vind. Hoe ervaren jullie het om bloot te zijn in het openbaar? Of misschien zelfs met een nieuwe partner? Zijn jullie dan helemaal zeker van de nieuwe borsten? Kunnen andere mensen eraan zien dat je implantaten hebt of lijkt het echt wel heel natuurlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 9, 2017 Share Posted September 9, 2017 Hoi hoi Ik heb mijn implantaten ondertussen al iets meer dan 5 jaar, dus wil mijn ervaring wel met je delen Het eerste jaar was ik redelijk onzeker over 'wat anderen wel niet zouden denken'. Ik ben toen ook niet naar de sauna geweest. Echter.. toen ik zélf gewend was aan mijn boobs (want daar gaat soms wel een tijdje overheen....) heb ik gewoon weer alles gedaan: Sauna, douchen na het sporten enz.. Maakt me niet meer uit of mensen het zien, want als ze het zien, dan heb ik hun borsten/billen/enz enz ook al gezien. Geen idee of je hier iets aan hebt, maar het is een beetje 'schijt aan de rest' hebben hihi xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellen001 Posted September 9, 2017 Author Share Posted September 9, 2017 12 minuten geleden zei best_boobie: Hoi hoi Ik heb mijn implantaten ondertussen al iets meer dan 5 jaar, dus wil mijn ervaring wel met je delen Het eerste jaar was ik redelijk onzeker over 'wat anderen wel niet zouden denken'. Ik ben toen ook niet naar de sauna geweest. Echter.. toen ik zélf gewend was aan mijn boobs (want daar gaat soms wel een tijdje overheen....) heb ik gewoon weer alles gedaan: Sauna, douchen na het sporten enz.. Maakt me niet meer uit of mensen het zien, want als ze het zien, dan heb ik hun borsten/billen/enz enz ook al gezien. Geen idee of je hier iets aan hebt, maar het is een beetje 'schijt aan de rest' hebben hihi xxx BB Ik heb overal wat aan! Haha Kun je er nu dat ook echt wel trost op zijn? Het zou niet fijn zijn als de ene onzekerheid overgaat in een nieuwe onzekerheid... Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 9, 2017 Share Posted September 9, 2017 9 minuten geleden zei ellen001: Ik heb overal wat aan! Haha Kun je er nu dat ook echt wel trost op zijn? Het zou niet fijn zijn als de ene onzekerheid overgaat in een nieuwe onzekerheid... Heb je helemaal gelijk in! Maar ik ben oprecht trots op mijn borsten. In het begin was ik vooral onzeker door het tepelhoogteverschil, maar eerlijk is eerlijk, voor mijn bv was het me niet opgevallen, en toen had ik het ook al. Ook toen ging ik gewoon overal naartoe, ook naakt waar dat toegestaan en normaal is. Dus het zat gewoon in mijn hoofd... Ik ben er eigenlijk ook niet meer zo mee bezig.. Als je je prothesen al een langere tijd hebt, dan is het ook iets van jezelf. Het zijn dan jouw borsten.. Ik zou niet meer weten hoe het zonder prothesen voelde, hoe het eruit zag (gelukkig hebben we de foto's nog).... Het wordt normaal, voor jezelf dan.. Voor mijn man is het nog elke ochtend een cadeau Als ie mijn borsten niet goedemorgen heeft kunnen zeggen, begin zijn dag slecht hahaha xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 Ik heb ze nu 5 maanden, de eerste anderhalve maand vond ik het wel lastig omdat je spiegelbeeld ineens drastisch veranderd en daar bovenop mag je ineens een tijdje niet wat je gewend bent om normaal dagelijks te doen. Ook zat mijn kleding ineens anders, kleding die ik normaal zou laten hangen stond ineens mooi en kleding met laag uitgesneden halsjes stonden anders. Je zág borsten en dat was voor mij denk ik meer zichtbaar dan voor een ander, die waren me gewend met hoog gesloten oversized t-shirts. Bloot in het openbaar doe ik nu veel makkelijker, even omkleden na het sporten.. geen probleem haha vind het zelfs leuk dat je boobbies uit je sportbh "ploppen" als je die uittrekt. Heb gemerkt dat ik toch meer onzeker was over m'n borsten dan ik aanvankelijk dacht, ik dacht dat het wel mee viel maar als ik zie hoeveel zelfvertrouwen ik er nu bij heb en dat ik me gewoon elke dag sexy voel dan ben ik heel blij met mijn beslissing. Heb geen nieuwe partner maar mijn man vind het ook helemaal geweldig, die zegt ze inderdaad ook bijna dagelijks gedag en vind het nogal leuk om ze te wassen Buitenstaanders die mij (privé) niet kennen die denken dat ik met een andere reden zo lang thuis heb gezeten. Die zien geen verschil in formaat (ik was nogal goed in bh's opvullen) en ook veel meiden van sporten die zien het niet. Pas als ze het litteken zien waarbij ik m'n borst ook wel moet optillen valt het kwartje, het is gewoon niet te zien dat ze nep zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellen001 Posted September 10, 2017 Author Share Posted September 10, 2017 21 uur geleden zei best_boobie: Heb je helemaal gelijk in! Maar ik ben oprecht trots op mijn borsten. In het begin was ik vooral onzeker door het tepelhoogteverschil, maar eerlijk is eerlijk, voor mijn bv was het me niet opgevallen, en toen had ik het ook al. Ook toen ging ik gewoon overal naartoe, ook naakt waar dat toegestaan en normaal is. Dus het zat gewoon in mijn hoofd... Ik ben er eigenlijk ook niet meer zo mee bezig.. Als je je prothesen al een langere tijd hebt, dan is het ook iets van jezelf. Het zijn dan jouw borsten.. Ik zou niet meer weten hoe het zonder prothesen voelde, hoe het eruit zag (gelukkig hebben we de foto's nog).... Het wordt normaal, voor jezelf dan.. Voor mijn man is het nog elke ochtend een cadeau Als ie mijn borsten niet goedemorgen heeft kunnen zeggen, begin zijn dag slecht hahaha xxx Haha die mannen zijn er uiteindelijk toch gewoon blij mee ondanks dat ze zeggen dat het niet per se nodig is. Fijn om jouw ervaring te horen! Hoop dat het zo ook voor mij uitpakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellen001 Posted September 10, 2017 Author Share Posted September 10, 2017 2 uur geleden zei Rocker: Ik heb ze nu 5 maanden, de eerste anderhalve maand vond ik het wel lastig omdat je spiegelbeeld ineens drastisch veranderd en daar bovenop mag je ineens een tijdje niet wat je gewend bent om normaal dagelijks te doen. Ook zat mijn kleding ineens anders, kleding die ik normaal zou laten hangen stond ineens mooi en kleding met laag uitgesneden halsjes stonden anders. Je zág borsten en dat was voor mij denk ik meer zichtbaar dan voor een ander, die waren me gewend met hoog gesloten oversized t-shirts. Bloot in het openbaar doe ik nu veel makkelijker, even omkleden na het sporten.. geen probleem haha vind het zelfs leuk dat je boobbies uit je sportbh "ploppen" als je die uittrekt. Heb gemerkt dat ik toch meer onzeker was over m'n borsten dan ik aanvankelijk dacht, ik dacht dat het wel mee viel maar als ik zie hoeveel zelfvertrouwen ik er nu bij heb en dat ik me gewoon elke dag sexy voel dan ben ik heel blij met mijn beslissing. Heb geen nieuwe partner maar mijn man vind het ook helemaal geweldig, die zegt ze inderdaad ook bijna dagelijks gedag en vind het nogal leuk om ze te wassen Buitenstaanders die mij (privé) niet kennen die denken dat ik met een andere reden zo lang thuis heb gezeten. Die zien geen verschil in formaat (ik was nogal goed in bh's opvullen) en ook veel meiden van sporten die zien het niet. Pas als ze het litteken zien waarbij ik m'n borst ook wel moet optillen valt het kwartje, het is gewoon niet te zien dat ze nep zijn. Wat goed om te horen! Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik wil het eigenlijk al jaren en nu het dichtbij komt heb ik ineens steeds het gevoel dat ik ze gewoon zo moet accepteren. Maar ik word altijd zo jaloers van al die mooie volle borsten op het strand en in de sauna! Die van mij zijn leeg ma drie zwangerschappen. Heb echt 2 cup maten in moeten leveren.. .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 @ellen001 Ja ik ken het gevoel. De weken voor m'n operatie dacht ik steeds "wat als ik het niet mooi vind", "wat als ik er niet aan kan wennen". Maar ben oprecht blij dat ik toch heb doorgezet. Dat gevoel wat je hebt in een paskamer als een simpel shirtje als gegoten zit of wanneer mensen zeggen dat je straalt maar er net de vinger niet op kunnen leggen wat het nu is. Dat is die weken zo dubbel en dwars waard geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted September 13, 2017 Share Posted September 13, 2017 Ik vond het ook eng om er mee naar de sauna te gaan vanwege de littekens. Ik heb nu ruim vijf maanden de monobloc hydrogels en toch zie je de littekens nog wel een beetje. Maar heb toch de stap durven zetten om naar de sauna te gaan en wat ben ik blij dat ik dat toch heb gedaan. Ik ben nu namelijk de hele onzekerheid over mijn borsten kwijt! Naar de sauna gaan is nu eigenlijk veel relaxter geworden. Ik voel mij nu gewoon veel meer vrouw en "sexy" als ik daar loop. Naar het strand gaan idem! Mijn vriend zei ook tegen mij dat je die littekens bijna niet ziet, tenzij ik ga liggen en je heel goed kijkt (ik heb geen hang in mijn borsten). Mijn borsten zien er volgens hem zo natuurlijk uit dat mensen ook niet verwachten dat ze nep zijn en hij is echt heel kritisch en heel eerlijk (soms een beetje tè..), dus dat zegt wel wat. Dus maak je daar niet druk over en ga er vooral lekker mee pronken als het zover is! Enorme boost voor je zelfvertrouwen xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.