Jump to content

Advies borstlift :(

Recommended Posts

Hi lieve meiden, 

Ik heb even behoefte aan jullie mening/ advies. 

Laat ik mijn situatie even beschrijving..

Ik heb van mij zelf een cup 80D. Alleen zijn ze leeg en vrij slap. Mijn wens is dan ook niet perse heel veel grotere, maar wel vollere borsten. 

Ik hoopte dit met prothesen op te kunnen lossen. 

Vanochtend heb ik een consult gehad bij Dr Corion van de Bergman Kliniek over een mogelijke borstvergroting. Hij gaf aan dat omdat mijn tepels lager zitten dan de 'vouw' van mijn borsten, ik wel moet liften om het gewenste resultaat te behalen. 

Ik was hier best teleurgesteld door. Misschien ook naief maar ik had hier niet echt rekening mee gehouden dat dat nodig zou zijn. 

Een lift vind ik nu echt te ingrijpend omdat ik wellicht nog een kinderwens heb.

Nu lees ik op dit forum dat bijvoorbeeld Dr. Nio wel vaak kiest voor prothesen ipv lift. Ik ben alleen bang dat ik dat hele grote borsten krijg met een hele lage tepel (zo zei Dr. Corion het). Zijn er hier dames die ook het advies kregen voor een lift en die het toch op hebben kunnen lossen met prothesen? En wat zijn jullie ervaringen?

Xx Sanne 

• 3 weeks later...

@Sanne86,

Hey meis. Je kunt uiteraard altijd ff een consult inplannen bij dr.Nio. Dan weet je of het mogelijk is zonder borstlift of niet. Als je op consult gaat in het OLVG, dan heb je wel een verwijsbrief van je huisarts nodig. Ga je in Parkkliniek in Rotterdam, dan hoeft dat niet.  Ik heb een double bubble en helaas gaat hij dat bij mij niet weg krijgen met alleen grotere protheses. Ik word 8 december door hem geopereerd en ik krijg dus wel een borstlift i.c.m. grotere protheses. Want alleen dan kan hij me de garantie geven dat mijn double bubble weg gaat. Maar goed... ik ben 51 en ik zit dus niet meer met een kinderwens. Ik hoop er nu gewoon voor de rest van mijn leven vanaf te zijn. Succes met je zoektocht. 

Veel liefs, Jaydee 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.