Ga naar inhoud

Waarom geen borstband?


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb gisteren een prothesewissel gehad. Van 260cc onder de spier naar 385cc dual plane. Eerste keer wel een borstband en nu niet. Was wel besteld maar Koopmann heeft beslist dat het niet nodig was. Aangezien ik nog heel slaperig was heb ik ook niet gevraagd waarom niet. Weet iemand dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Annette1975:

Hoi, ik heb gisteren een prothesewissel gehad. Van 260cc onder de spier naar 385cc dual plane. Eerste keer wel een borstband en nu niet. Was wel besteld maar Koopmann heeft beslist dat het niet nodig was. Aangezien ik nog heel slaperig was heb ik ook niet gevraagd waarom niet. Weet iemand dat?

Meestal heeft dat te maken met de grootte van de pocket en/of de techniek van de pc om te opereren.
Zal ook wel persoonsafhankelijk zijn hoor. Als een spier niet te strak is, of de huid wat ruimte heeft, is er minder noodzaak voor een band, mijns inziens, dan wanneer een spier de prothese echt flink omhoog kan duwen bij een verkeerde beweging.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.