Izora Posted September 7, 2017 Share Posted September 7, 2017 heyy allemaal, Ik heb dit forum gejoind omdat ik zit te denken om een borstvergroting te nemen en meer informatie wil over de mogelijkheden en de beste opties voor mijn lichaam. Ik ben nu al een paar jaar bezig met denken over een borstvergroting, maar ik heb tot nu toe nog nooit echt de stap genomen om er serieus onderzoek naar te doen. Ik vroeg me af of er hier mensen waren die ongeveer dezelfde lichaamsbouw hebben als ik en die de stap tot borstvergroting wel al hebben genomen. Ik ben 170 en weeg zo'n 60 kilo en ik heb nu een A cup. Mijn borsten zijn sinds de eerste groeispurt op mijn 12e/13e nauwelijks meer gegroeid en sindsdien is het altijd een grote onzekerheid van mij geweest. Ik heb erg brede schouders, doordat ik schouderproblemen heb die ervoor zorgen dat die spieren erg groot zijn, ook al sport ik niet. Wanneer ik aankom gaat dit naar mijn armen en buik. Door mijn best wel brede armen en schouders lijken mijn borsten uit proportie en zou ik dit graag willen veranderen. Ik zou dus graag willen horen van mensen die ook brede schouders hebben en weinig borsten en voor wat voor soort borstprothese zij hebben genomen en ik zou heel graag foto's willen zien van hoe hun borsten er nu uit zien. Is er iemand die in hetzelfde schuitje zit of zat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aloysa Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 Hey @Izora! Ik zit er zelf ook al jaren over na te denken, en heb 12 oktober mijn eerste consult! Ik ben ook 170 cm en ongeveer 60 kg en momenteel een B, kleine C cup, maar ik heb het idee dat ik de laatste tijd best veel volume ben verloren. Ook ik heb brede schouders, dus ik kan me helemaal vinden in je verhaal dat je het uit proportie vind. Op de middelbare school tijdens gym kreeg ik een keer te horen van een jongen: 'Zo! Jij hebt een brede gespierde rug, je lijkt wel een vent van achter!'. Terwijl ik toen geen enkele sport beoefende.. Inmiddels doe ik nu een jaar aan paaldansen, wat alleen maar voor meer spieren zorgt Op het moment denk ik aan ronde protheses, dual plane tussen de 300 en 400 cc. Ik zal een update plaatsen zodra ik mijn eerste consult heb gehad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izora Posted September 8, 2017 Author Share Posted September 8, 2017 Dankjewel voor de reactie! Ik zou heel graag jouw journey volgen. Kun je me daarvoor toevoegen? Dat ik er meldingen van krijg en je fotos kan bekijken als je die hebt? Ik ben er gelukkig niet mee gepest, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik nooit hempjes droeg op de middelbare en altijd een pushup of twee bh's over elkaar. Dus het zal veel mensen niet erg zijn opgevallen gok ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aloysa Posted September 8, 2017 Share Posted September 8, 2017 Ik volg jou nu ook! Ik heb nog geen album, maar zodra ik er een heb zal ik je toevoegen Ik ben er gelukkig ook nooit mee gepest, maar zo'n opmerking vergeet je niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izora Posted September 8, 2017 Author Share Posted September 8, 2017 Super! Dankje Nee dat snap ik. Ik kan me zelf nog heel goed een opmerking van een ex herinneren die zei dat mijn borsten leken op die van een iets te zware jongen. Nou dat was ook niet bepaald prettig om te horen. Die heb ik al vrij snel daarna gedumpt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fallcrashburn Posted September 10, 2017 Share Posted September 10, 2017 Hey! Eerst en vooral welkom! Ik heb niet zozeer brede schouders, maar kan me wel terugvinden in het "uit proportie zijn". Ik wilde altijd graag iets groter en wist ook dat dit mooier zou passen bij mijn lichaam. Ondertussen ben ik een goeie 3 weken ver (postop) en ben er erg blij mee! Ik heb ronde protheses dual plane van 240 cc en zou hiermee op een mooie C moeten uitkomen. Groetjes Jane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izora Posted September 10, 2017 Author Share Posted September 10, 2017 Hey, Dank voor je reactie! Ik ben je aan het volgen . Ik denk dat ik ook een mooie C zou willen. Ik ben er net achtergekomen dat ik volgens de hunkemoller sizingsite een 80AA zou moeten dragen, met 80 cm omtrek en 88 cm over mijn borsten. De minimale maat die ik kan invoeren op die site is 90cm over mijn borsten, maar dat heb ik niet eens XD. Dus volgens hunkemoller ben ik eigenlijk kleiner dan een AA. Ik draag vaak een 80A met pushup. of een 75B met pushup, maar dat vul ik niet echt. Jij was een A/B voor je BV toch? Wat is jouw omvang, als ik dat vragen mag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted September 12, 2017 Share Posted September 12, 2017 Ik voel me aangesproken! Heb van shirts altijd L of XL nodig omdat ik er anders simpelweg niet in pas met m'n schouders, ze zijn breed. Borstomvang van bh's is 80 en aangezien dat een rotmaat is om te vinden met bh's droeg ik altijd bh's waarvan de cup toch nét iets te groot was. Want ja 80AA is niet te vinden, dus droeg ik 75B push-up mét kipfiletjes. Verder ben ik 1.68 en weeg ik normaliter 72kg. Dacht voor mijn consult ook aan maximaal 400cc, maar die 400cc viel echt weg bij mijn brede schouders. Heb voor 500cc gekozen, draag nu cup F, maar het toont als een DD/E. Lees anders mijn topic ook even door Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izora Posted September 12, 2017 Author Share Posted September 12, 2017 Ja! Precies dat, ik heb nu ook vaak een 75B pushup met vaak ook kipfiletjes! Dankjewel voor je reactie, ik ga je topic lezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.