Ga naar inhoud

Loumi : 26 september 2017 : Dr. Peters : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Loumi:

@Rosaliesarah

Haai 

Leuk zeg! Heb er ook super veel zin in!!

Hoor gelukkig alleen maar positieve verhalen over hem. Natuurlijk had ik mij goed ingelezen en bewust voor hem gekozen. 

Wat was jou voor situatie als ik vragen mag? 

 

Xxx

Ja snap dat je er zin in hebt je leeft er vaak al zolang naar toe.

bij m’n hechtingen eruit halen zei die vrouw die mijn hechtingen ook deed van als ik geopereerd word wil ik alleen maar bij hem.

Hiervoor had ik een 70B en heb dus nu van mentor 375cc hp dual plane gekregen. Ben nu bijna 3 weken alweer po maar echt je ziet zo’n verschil het word steeds mooier!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Loumi:

Oké. Hoe gaat het met je herstel? Heb je nog veel pijn? Ben ff nieuwsgierig ;)

 

Heb net wat foto’s gemaakt maar ben nu aan het uitzoeken hoe je een album aan maakt op iPhone want telkens geeft ie een foutmelding aan met laden van de foto’s.

mijn herstel gaat super eigelijk bijna nergens last meer van ben wel nog steeds voorzichtig en moet vanaf maandag weer gaan werken dus dat is wel spannend.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Rosaliesarah:

Heb net wat foto’s gemaakt maar ben nu aan het uitzoeken hoe je een album aan maakt op iPhone want telkens geeft ie een foutmelding aan met laden van de foto’s.

mijn herstel gaat super eigelijk bijna nergens last meer van ben wel nog steeds voorzichtig en moet vanaf maandag weer gaan werken dus dat is wel spannend.

 

xx

Ben benieuwd :) hihihi..

Als Ik het goed heb moet je rechtsboven, 3 streepjes klikken dan bladeren, fotoalbum en dan onderop de pagina afbeelding toevoegen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Rosaliesarah:

Heb net wat foto’s gemaakt maar ben nu aan het uitzoeken hoe je een album aan maakt op iPhone want telkens geeft ie een foutmelding aan met laden van de foto’s.

mijn herstel gaat super eigelijk bijna nergens last meer van ben wel nog steeds voorzichtig en moet vanaf maandag weer gaan werken dus dat is wel spannend.

 

xx

Was iets te snel, fijn dat het goed gaat met je herstel! Spannend dat je maandag weer aan de bak moet! Je je voelt zelf wel aan wat je wel en niet kunt toch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Loumi:

Was iets te snel, fijn dat het goed gaat met je herstel! Spannend dat je maandag weer aan de bak moet! Je je voelt zelf wel aan wat je wel en niet kunt toch 

Jaa dat zeker gelukkig heb ik een hele lieve werkgever die ook dezelfde operatie heeft gehad dus die weet precies hoe ik me voel en wat wel en niet gaat, het is me gelukt met me album maken:D

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Rosaliesarah:

Jaa dat zeker gelukkig heb ik een hele lieve werkgever die ook dezelfde operatie heeft gehad dus die weet precies hoe ik me voel en wat wel en niet gaat, het is me gelukt met me album maken:D

 

xx

Oh wat fijn zeg zo'n werkgever ;)

Heb je foto's bekeken, ziet er super mooi uit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Rosaliesarah:

@Loumi 

lief van je dankjewel.

ben je al beetje zenuwachtig? 

 

Xx

Hoi meid!! 

Om heel eerlijk te zijn ik ben super relaxed. Af en toe zo'n vlaagje van zenuwen die voorbij komt :) 

Maar echt zenuwachtig, nee nog niet. Natuurlijk vind ik het wel spannend, maar dat is gezonde spanning zeg maar hihihi.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Loumi:

Hoi meid!! 

Om heel eerlijk te zijn ik ben super relaxed. Af en toe zo'n vlaagje van zenuwen die voorbij komt :) 

Maar echt zenuwachtig, nee nog niet. Natuurlijk vind ik het wel spannend, maar dat is gezonde spanning zeg maar hihihi.. 

 

Ohh nou beter toch kan het beter op je af laten komen het is alleen maar leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rosaliesarah:

@Loumi is nu echt bijna zo ver:)

weet je al een hoelaat je geopereerd word? 

 

Xx

He meid, morgen ochtend moet ik me melden om 11.15uur.. Ben nog steeds heel relaxed, maar kan wel wat moeilijk eten.. onbewust beetje zenuwen dan toch :)

Super veel zin in!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.