Ga naar inhoud

Loumi : 26 september 2017 : Dr. Peters : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Even voorstellen, ben 32 jaar, moeder van een prachtige dochter van 3. Al vanaf jongs  af aan erg onzeker geweest over mn borsten. Mn dochter 1 jaar borstvoeding gegeven, echt geweldig. Alleen voor mn borsten niet. Huidige maat is 80a/aa.
Een intake gehad bij Diana Gabriels, bij haar dochter. Het gaat (waarschijnlijk) 400cc anatomisch worden bij Dr. Peters. 7 september consult bij hem en 28 september de grote dag!! Super spannend.

 

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames, 

 

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr. Peters. 

28 september word ik geopereerd. 

Ik krijg mentor rond hp 375&400cc.

 

Nu word het aftellen voor mij!

Super veel zin in maar ook best spannend allemaal. 

 

Gaat mijn droom eeeeeindelijk uitkomen:wub:

 

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed! Waar hoop je na de operatie op uit te komen. Het is nu lekker aftellen meid, laat alles gewoon over je heenkomen, blijft spannend en natuurlijk ook op de grote dag zelf (vooral het moment dat je onder narcose gaat), maar maak je hier vooral niet al te druk om! Ik was dat namelijk zelf wel en mij konden ze garanderen dat het een ontzettend veilige ingreep is, en mijn ervaring was dat het zo voorbij was.

denk aan iets leuks voordat je onder narcose gaat. De eerste paar dagen na de operatie is bikkelen (daar ga ik nu zelf doorheen) maar het resultaat is het voor ons allebei straks dubbel en dwars waard. 

Zorg je er trouwens voor dat er iemand is die je een aantal dagen kan helpen? Mijn vriend heeft een week vakantie genomen en dat vond ik zelf erg fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michellev

Thxxx voor je berichtje. 

Super spannend idd.. zelf ben ik niet bang voor de narcose, al vaker gehad. Dus dat is wel fijn. 

De eerste dagen heb ik mn man bij me en mn moeder en schoonmoeder die me helpen met mn dochter en voor het huishouden als mn man weer aan het werk moet. 

Gister was ik bij de pc en hij gaf me een ander advies dan de consulent die ik eerder had. Daar had ik ergens al wel rekening mee gehouden. De consulent heeft natuurlijk niet de kennis van een pc. Vroeg natuurlijk wel direct waar denkt u dat ik op ga uitkomen? 

Je krijgt grote borsten, hij zei een beetje twijfelachtig op een d. Dus heb ik Best_boobie ff een berichtje gestuurd en zij denkt op een 80C. 

Het gaat mij niet om hele grote borsten te krijgen, maar dat ik dan eindelijk mooie vrouwelijke vormen heb.. 

 

Liefs!!!

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei Anoniems:

Haii ben jij dat op je profielfoto? Het ziet er namelijk super mooi uit. Mag ik misschien weten welke maat dat is?;)

Thxxx meid, idd is dat mijn foto van tijdens het passen. 400cc. Zit nu op een acup hoop op een c/d cup uit te komen over 10 daagjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Anoniems:

Wauw echt mooi! Precies wat ik ook wil:))  ik twijfel zelf ook tussen c en d :)

Thxxx meid!!! Ben ook erg benieuwd hoe het er uit gaat zien na de operatie :)

Heb je zelf al een consult gehad? Of een operatie gepland? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel suc6!

Je wordt al snel geholpen zie ik.

400 cc is een hele mooie maat, niet abnormaal groot, maar zeker niet te klein.

Ben je via Diana Gabriels bij Dokter Peters gekomen?

Wat fijn dat je in Oisterwijk geopereerd wordt, dat had voor mij toen helemaal ideaal geweest, (is hier 20 min vandaan) ik moest toen helemaal naar Vlaardingen.:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Manueeltje

Thxxx meid, Idd snel aan de beurt! Super veel zin in!!

Ik ben idd via Diana bij dr. Peters gekomen. 

Ik had ook in Vlaardingen de operatie gepland maar ze belden of ik niet 2 dagen eerder kon. Voor mij is de afstand even ver, 1 uur en 3 kwartier. Door welke arts ben jij geholpen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 6 november pas mijn consult en 7 november operatie :) Alleen het is nog super lang wachten:/

Ik maak me wel zorgen over mijn situatie. Ik heb namelijk maar 6 vrije dagen kunnen regelen ivm werk. Ik hoop dat ik na 6 dagen in staat ben om te werken. Ik heb gewoon een office job, dus ik zit alleen maar achter een pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Anoniems 

Spannend he allemaal!! Door welke arts word je geholpen? 

Ik snap dat je je zorgen maakt over je werk. Ik kan er niet over meepraten want ik werk niet. Maar je moet het bekijken hoe het gaat, misschien valt het wel mee. Je kunt niet anders dan het over je heen laten komen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Anoniems:

Ja super spannend ik weet ook zeker niet welke cup mij zou passen=] ik zal door dr van zele worden geopereerd in Belgie

Je gewoon laten adviseren. En ga zelf voorbeelden zoeken van wat jij mooi vind en ook wat je niet mooi vind. 

Ik vond het ook spannend met het passen hoor, want je hebt een beeld voor je wat je mooi vind & je hoopt dat het kan. Bij gaat er ook de max in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎9‎-‎2017 om 15:01 zei Loumi:

Hallo dames, 

Ik mag 2 dagen eerder geopereerd worden!! Nog 10 dagen:43:het word nu echt aftellen!! 

 

Mijn datum en de locatie zijn gewijzigd, het word 26 september in de Janssen kliniek oisterwijk.

 

@best_boobie kun je dit voor mij veranderen? 

 

Thxxx alvast

 

Xxx

zeker! Zal ik meteen ff doen

Fijn hoor, twee dagen eerder!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay meiden.. 

Nog 3 dagen en dan ben ik aan de beurt. 

Ben zo super nuchter maar krijg nu wel af en toe zo'n moment dat ik kriebels in mn buik krijg. Zal ik dan toch zenuwachtig gaan worden :)

As. Dinsdag moet ik me om 11:15uur melden. 

Voor nu alles voorbereid, huis schoon, tasje klaar, grote boodschappen gedaan.. 

Ik ben er klaar voor!!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej! 

Wat spannend zeg, jouw dag breekt bijna aan.

Ik zit een beetje in hetzelfde traject, zo te lezen. 

Ik ben eerst ook bij Joanna op consult gegaan en 7 september bij dr. Peters. 

2 november is mijn operatie datum in Vlaardingen (@best_boobie moet ik zelf een topic aanmaken of kan het zo ook?)

 

Ik krijg 350 en 375 rond dual plane geplaatst. Mijn voorsituatie is ook 80 Aa/ a.

Erg benieuwd hoe het eruit komt te zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Romy1

Hi meid, idd heel spannend allemaal! Leuk dat wij zo'n beetje voor het zelfde gaan! Ik zal dinsdag als ik een beetje kan functioneren een foto plaatsen, aangezien we toch (op 25cc per borst meer) voor het zelfde gaan, kun je mooi ff checken :)

Voor jou nog eventjes wachten dus, spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.