Ga naar inhoud

Borstlift met prothese


Samantha26

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik zou mij graag even willen voorstellen. Ik ben Samantha en ik ben 26 jaar. Ik ben op dit forum gekomen omdat ik op internet weinig Informatie kan vinden over een borstlift met prothese. 

 

Ik hoop dat jullie mij daar wat meer over kunnen en willen vertellen. 

 

Ik heb gisteren een consult gehad bij cosmed clinic, Bosch en duin. Ik heb een consult gehad bij Dr. Schellekens. Ik kwam daar voor een bv. Echter adviseerde hij ook een borstlift te doen. 

 

Ik ben nogal angstig voor de littekens die dan zichtbaar zijn. (zoals eerder vermeld kan ik daarom niet echt wat over vinden). 

 

Ik hoop dat jullie mij daar eventueel meer over kunnen vertellen. 

 

Groetjes Samantha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Samantha26:

Hallo dames,

Ik zou mij graag even willen voorstellen. Ik ben Samantha en ik ben 26 jaar. Ik ben op dit forum gekomen omdat ik op internet weinig Informatie kan vinden over een borstlift met prothese. 

 

Ik hoop dat jullie mij daar wat meer over kunnen en willen vertellen. 

 

Ik heb gisteren een consult gehad bij cosmed clinic, Bosch en duin. Ik heb een consult gehad bij Dr. Schellekens. Ik kwam daar voor een bv. Echter adviseerde hij ook een borstlift te doen. 

 

Ik ben nogal angstig voor de littekens die dan zichtbaar zijn. (zoals eerder vermeld kan ik daarom niet echt wat over vinden). 

 

Ik hoop dat jullie mij daar eventueel meer over kunnen vertellen. 

 

Groetjes Samantha 

Welkom Samantha

Plan meerder consulten maar wat je hier wel leest is dat Dr.Nio werkzaam in parkkliniek Rotterdam en in het OLVG west.

Hij is de PC die voor een maat meer gaat zonder te liften.

Maar ga vooral niet over een nacht ijs en laat je goed informeren.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Samantha26, welkom hier op het forum.

 

Ik heb het zelfde gehad als jou , ik ging naar mijn eerste consult (juni) en kreeg te horen dat een lift echt moest (dat was even schrikken, was hier namelijk niet vanuit gegaan). Ik werd er zelfs emotioneel van, beetje de schrik...

 

Het advies wat ik je kan geven , denk er rustig over na want soms is dat wel de mooiste oplossing en zoek vooral naar borstlift foto's. Als je ze goed verzorgd zullen de littekens mooi verdwijnen.

http://www.southfloridaplasticsurgery.com/before-after-photos/breast-lift.html

 

Ik heb ook meerdere consults gedaan en dus ook bij Dr Nio maar die maakt alleen grote borsten en ja dan kan het zonder liften......dan vult hij alle leegtes op en krijg je grote borsten, ik zou dan 600cc volgens hem moeten hebben:blink:

Nu heb ik een andere arts gevonden die gaat mij over een paar weekjes laten zien via 3D hoe het wordt met lift of zonder lift....hij heeft mij uitgelegd ongeveer nu hoe het met lift eruit ziet en hoe zonder.

Hij adviseert op dit moment 350cc om het resultaat te behalen die ik graag wil.

Zelf ben ik 40 en denk zo van ook al zou je de littekens een beetje zien , wie gaat dat zien .....ja alleen mijn man en verder ziet iedereen mooie borsten in een bikini , bh en kleding ;)

 

Dus kies niet gelijk aub om naar een pc te gaan die alles vult en niet eerlijk is wat het mooiste resultaat oplevert !!!

 

Weet je al wat je graag wenst...?

 

Succes met je zoektocht  en neem er de tijd voor :54:

Mocht je vragen hebben, je weet me te vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

halo zee-bra,

 

Ik ben inderdaad erg geschrokken, en heb er erg slecht van geslapen, dr. schellekens is een eerlijke man, alleen kreeg ik niet echt een heel vertrouwd gevoel bij deze man. hij oogde voor mij erg moe en lichtelijk geïrriteerd.

 

Ik kan  me op dit moment nog totaal niet vinden in een borstlift, mijn vriend heeft vanmorgen foto's gemaakt van mijn borsten nu, en eerlijk, ik vind ze nog niet heel erg "triest"kijken. ja mijn rechterborst hangt heel iets meer dan mijn linker, scheelde iets van 1,5 cm. (op zich niet zo heel veel toch ?)

 

Ik ga straks veldhuis kliniek bellen voor een consult daar. Ik wil natuurlijk wel bij meerdere pc. een consult plannen. En hun mening horen.

Laat ik wel zeggen dat ik voor het mooiste resultaat wil gaan en niet de goedkoopste. En de extra kosten maken mij niet zo veel uit, echter wel het litteken.

 

Ik heb inmiddels gezocht naar foto's van voor en na een borstlift, en op zich ziet het er mooi uit, en inderdaad het enige wie het ziet dat ben ik en mijn vriend. maar ik wil wel alle opties gehad hebben en daaruit een goede en weloverwogen beslissing nemen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Samantha26 ik zal je uitnodigen voor mijn album dan kan je kijken of jou borsten op die van mij lijken.

Ik heb een lege C-cup en wil weer graag een volle D.

 

Ik heb nu eindelijk 2 weken geleden de pc (plastisch chirurg) gevonden die vertrouwde ! Dus nu heb ik een datum dat ik geopereerd word, 11 december (is wel mijn keuze december pas, ivm werk en lekkere maand om op bed te liggen en thuis te hangen ).

Deze chirurg wilt mij laten zien op 13 oktober hoe het eruit ziet als ik geen lift doe, hij zegt dat het best kan met mijn borsten en mijn leeftijd. 

Hij zegt wel dat het mijn keuze blijft wat ik wil, hij geeft alleen advies .

 

Fijn dat je nog even verder kijk !!! En laat gewoon even bezinken wat je nu verteld is .... Ik ben ook dagen van streek geweest en wil echt niet liften maar nu ik verder ben heb ik wel zoiets van als dat het mooiste resultaat is voor de komende jaren dan wil ik het wel laten doen.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai, ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij veldhuis, ik kan er donderdag 14-09 al terecht. Ook ga ik een 3d simulatie doen van Bergman. 

. Zo hoop ik ook te kunnen zien of het er uit ziet zonder lift en aantal cc. 

 

Ik zou graag jou album eens willen zien. Ik zal binnenkort ook eens foto's gaan uploaden. 

 

Alvast bedank. :o

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Samantha26:

@Zee-Bra77. Ik kan nog niets vinden in jouw album.

 

Ik moet nog even uitzoeken hoe het hier allemaal gaat, ook qua album maken. 

 

 

Er was iets fout gegaan , nu kan je kijken bij mij in het album.

Is een lege 80 C en ik ga we naar een volle D (vroeger ook altijd gehad) , dan is het in balans en niet te opvallend.

 

Ik draag nu ook al weken een maximaizer dus heb voor de mensen om mij heen (bijv werk) al een volle D ;) dus zal niet erg op vallen.

Pas van de zomer als ik een bikini aan heb dat mijn familie het ziet :45: maar zijn we al weer 6 mnd verder na de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Zee-Bra77:

 

Er was iets fout gegaan , nu kan je kijken bij mij in het album.

Is een lege 80 C en ik ga we naar een volle D (vroeger ook altijd gehad) , dan is het in balans en niet te opvallend.

 

Ik draag nu ook al weken een maximaizer dus heb voor de mensen om mij heen (bijv werk) al een volle D ;) dus zal niet erg op vallen.

Pas van de zomer als ik een bikini aan heb dat mijn familie het ziet :45: maar zijn we al weer 6 mnd verder na de operatie. 

 

Ik kan je foto's nu inderdaad bekijken, ik zal me vriend zo even lief aankijken of hij goede foto's kan maken voor me. Dan zal ik even uitzoeken hoe ik zei een album kan zetten. 

 

6m.na de operatie zou het er waarschijnlijk erg mooi uitzien. 

 

Ik ben benieuwd naar hoe het er uit gaat zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.