Jump to content

Eef25 : 6 september 2017 : Dr. Koeijers : Kliniek Veldhoven

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn borstvergroting ondergaan bij Drs. Koeijers via Kliniek Veldhoven. Iets waar ik al jaren naar uitkeek is dan eindelijk werkelijkheid geworden :)

Het hele traject is me tot nu toe goed bevallen. Tijdens het consultgesprek bij Kliniek Veldhoven voelde ik me direct op mijn gemak. Drs. Koeijers en de medewerkers zijn hartstikke vriendelijk en zorgen er direct voor dat je jezelf op je gemak voelt. Gedurende het consultgesprek heb ik al m'n wensen kenbaar gemaakt en al m'n vragen kunnen stellen. Ik wist na het gesprek ook zeker dat ik door Drs. Koeijers geopereerd wilde worden. Wat een lieve arts is dat!!

Gisteren was dan eindelijk de grote dag! De zenuwen vielen gelukkig reuze mee, ik had er voornamelijk HEEL VEEL zin in!! De operatie vond plaats op een externe locatie en ook daar waren ze hartstikke lief voor me. Van het begin tot het eind hebben ze goed voor me gezorgd. De operatie is me uiteindelijk 100% meegevallen. Ik ging lachend de narcose in en kwam er ook weer lachend uit. Dit kwam mede door de vrolijke arts en operatieassistentes. Bewijze van zou ik het zo nog een keer doen. Na de operatie wilde ik alles al zelfstandig doen, maar er werd geadviseerd om rustig aan te doen. Voor mijn gevoel had ik helemaal geen hulp nodig, zo goed voelde ik me. Op de uitrustkamer kreeg ik lekker wat eten en drinken en zodra ik er klaar voor was bracht de verpleegkundige me naar de auto, ze deed zelfs m'n gordel om, dat was zo lief! 

Toen ik thuis kwam ben ik direct in bed gaan liggen, en heb ik me rustig gehouden al had ik bijna geen pijn. Opstaan ging niet makkelijk, maar gelukkig was m'n vriend in de buurt om me te helpen. Tot vandaag toe heb ik nog steeds bijna geen pijn ervaren (als ik me rustig houd tenminste). Het enige wat nog steeds lastig is is het opstaan vanuit m'n bed of de bank, maar gelukkig helpt mijn vriend me hiermee. Ik weet niet of ik nou een geluksvogel ben of dat er meerdere meiden zijn die zo weinig pijn ervaren, maar het valt me echt enorm mee allemaal. En niet geheel onbelangrijk gisterenavond heb ik in de spiegel gekeken het resultaat is nu al SUPERRR MOOI, echt zo blij!! Wauw precies zoals ik voor ogen had. De borsten zijn nog wel gezwollen en hard, maar het resultaat mag er al wezen hoor! Vanochtend werd ik wakker zonder pijn, yesss! want daar was ik wel een beetje bang voor, maar gelukkig nergens last van. M'n vriend moest me wel helpen opstaan, maar verder gaat het prima. Nu één dag na de operatie voel ik me hartstikke goed. Als ik rustig aan de computer zit, voel ik helemaal geen pijn, enkel een drukkend gevoel op de borst maar dat kun je geen pijn noemen.  

Foto's voeg ik later toe. De foto's van voor de operatie ga ik nog opvragen bij Kliniek Veldhoven. 

Liefsss van mij 

Hoi @Eef25,

Wat fijn dat alles goed is gegaan en je bijna geen pijn hebt!

Ik ben van plan om een consult bij Drs. Koeijers in te plannen bij kliniek veldhoven. Goed om te lezen dat het je zo goed is bevallen. 

Ik ben benieuwd naar de foto's, succes met je herstel!

31 minuten geleden zei Aloysa:

Hoi @Eef25,

Wat fijn dat alles goed is gegaan en je bijna geen pijn hebt!

Ik ben van plan om een consult bij Drs. Koeijers in te plannen bij kliniek veldhoven. Goed om te lezen dat het je zo goed is bevallen. 

Ik ben benieuwd naar de foto's, succes met je herstel!

Hee @Aloysa,

Wat leuk dat je reageert op mijn bericht. Alvast succes met het inplannen van een consult. Bij Kliniek Veldhoven is een consult vrijblijvend en kosteloos, heel fijn want je zit nergens aan vast en het gesprek kost geen geld :). De foto's ga ik binnenkort plaatsen, al vind ik dat wel spannend haha. Zo vreemd om foto's van je borsten op internet te zetten.

Succes met je keuzes!

Hoi @eef25,

ik heb zojuist gesproken met kliniek Veldhoven. Ik twijfel tussen dr. Schiettecatte en dr. Koeijers, over beide heb ik goede dingen gelezen. 

Ik kan bij dr. Schiettecatte op 12 oktober terecht voor een consult, bij dr. Koeijers pas 13 november. Ik hoop de operatie te kunnen plannen rond de kerst, maar met een consult in november zal dat zeer waarschijnlijk niet lukken.. 

Ik heb nu bij beide een afspraak staan, even kijken wat mijn gevoel zegt! Het lijkt mij inderdaad ook heel raar om zo'n foto's op het internet te zetten.. Maar je kunt geloof ik je album op prive zetten en mensen apart toegang geven?

Succes!

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn borstvergroting ondergaan bij Drs. Koeijers via Kliniek Veldhoven. Iets waar ik al jaren naar uitkeek is dan eindelijk werkelijkheid geworden :)

Het hele traject is me tot nu toe goed bevallen. Tijdens het consultgesprek bij Kliniek Veldhoven voelde ik me direct op mijn gemak. Drs. Koeijers en de medewerkers zijn hartstikke vriendelijk en zorgen er direct voor dat je jezelf op je gemak voelt. Gedurende het consultgesprek heb ik al m'n wensen kenbaar gemaakt en al m'n vragen kunnen stellen. Ik wist na het gesprek ook zeker dat ik door Drs. Koeijers geopereerd wilde worden. Wat een lieve arts is dat!!

Gisteren was dan eindelijk de grote dag! De zenuwen vielen gelukkig reuze mee, ik had er voornamelijk HEEL VEEL zin in!! De operatie vond plaats op een externe locatie en ook daar waren ze hartstikke lief voor me. Van het begin tot het eind hebben ze goed voor me gezorgd. De operatie is me uiteindelijk 100% meegevallen. Ik ging lachend de narcose in en kwam er ook weer lachend uit. Dit kwam mede door de vrolijke arts en operatieassistentes. Bewijze van zou ik het zo nog een keer doen. Na de operatie wilde ik alles al zelfstandig doen, maar er werd geadviseerd om rustig aan te doen. Voor mijn gevoel had ik helemaal geen hulp nodig, zo goed voelde ik me. Op de uitrustkamer kreeg ik lekker wat eten en drinken en zodra ik er klaar voor was bracht de verpleegkundige me naar de auto, ze deed zelfs m'n gordel om, dat was zo lief! 

Toen ik thuis kwam ben ik direct in bed gaan liggen, en heb ik me rustig gehouden al had ik bijna geen pijn. Opstaan ging niet makkelijk, maar gelukkig was m'n vriend in de buurt om me te helpen. Tot vandaag toe heb ik nog steeds bijna geen pijn ervaren (als ik me rustig houd tenminste). Het enige wat nog steeds lastig is is het opstaan vanuit m'n bed of de bank, maar gelukkig helpt mijn vriend me hiermee. Ik weet niet of ik nou een geluksvogel ben of dat er meerdere meiden zijn die zo weinig pijn ervaren, maar het valt me echt enorm mee allemaal. En niet geheel onbelangrijk gisterenavond heb ik in de spiegel gekeken het resultaat is nu al SUPERRR MOOI, echt zo blij!! Wauw precies zoals ik voor ogen had. De borsten zijn nog wel gezwollen en hard, maar het resultaat mag er al wezen hoor! Vanochtend werd ik wakker zonder pijn, yesss! want daar was ik wel een beetje bang voor, maar gelukkig nergens last van. M'n vriend moest me wel helpen opstaan, maar verder gaat het prima. Nu één dag na de operatie voel ik me hartstikke goed. Als ik rustig aan de computer zit, voel ik helemaal geen pijn, enkel een drukkend gevoel op de borst maar dat kun je geen pijn noemen.  

Foto's voeg ik later toe. De foto's van voor de operatie ga ik nog opvragen bij Kliniek Veldhoven. 

Liefsss van mij 

13 minuten geleden zei Eef25:

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mijn borstvergroting ondergaan bij Drs. Koeijers via Kliniek Veldhoven. Iets waar ik al jaren naar uitkeek is dan eindelijk werkelijkheid geworden :)

Liefsss van mij 

Hey @Eef25 wat fijn om dit verslag te lezen! Het geeft me echt een goed gevoel. Ik ben erg blij voor je dat het allemaal zo goed is meegevallen! Ik word op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck in België. Ik tel enorm af! Kijk er zo naar uit maarheb wel bang voor de operatie, brr :-) ook voor de pijn achteraf enz. Ik hoop dat het bij mij allemaal even goed verloopt als bij jou! 

Welke implantaten heb je gekregen? Hoeveel cc? 

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw foto's! Zou je me ook willen toevoegen aub? Vele groetjes en hou je goed! Geniet van mooie boobs :-D 

Hoi @Aloysa,

Wat goed dat je hebt gebeld. Over Drs. Schiettecatte heb ik ook veel goede verhalen gehoord en hij boekt vast en zeker ook goede resultaten :). Als je in december geopereerd wil worden dan is een consult in november inderdaad kort dag. Slim van je om twee gesprekken in te plannen, dan kun je tegen die tijd bekijken wat je gevoel zegt. Indien het direct goed voelt bij Drs. Schiettecatte kun je het 2e consult altijd annuleren. 

Ja klopt, ik heb inderdaad iets gelezen over albums op privé zetten. Dat is wel interessant.

Succes met de gesprekken!

1 uur geleden zei Bunny87:

Hey @Eef25 wat fijn om dit verslag te lezen! Het geeft me echt een goed gevoel. Ik ben erg blij voor je dat het allemaal zo goed is meegevallen! Ik word op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck in België. Ik tel enorm af! Kijk er zo naar uit maarheb wel bang voor de operatie, brr :-) ook voor de pijn achteraf enz. Ik hoop dat het bij mij allemaal even goed verloopt als bij jou! 

Welke implantaten heb je gekregen? Hoeveel cc? 

Ik ben heel erg benieuwd naar jouw foto's! Zou je me ook willen toevoegen aub? Vele groetjes en hou je goed! Geniet van mooie boobs :-D 

Hoi @Bunny87

Jaa ik ben zo blij! Als iedereen het op deze manier ervaart dan raad ik het alle meiden aan. Oehh 18 oktober, dat is ook al bijna, spannend!! Ik was ook bang voor de operatie, maar uiteindelijk was zo gepiept. Binnen 5 seconde was ik al onder narcose en binnen één uur lag ik alweer op de uitrustkamer.

Ik heb 255 cc en 295 cc, moderate plus profiel, cohesive 3. De foto's zal ik met je delen, zodra ze toonbaar zijn voor het internet haha ;) nu zijn m'n borsten nog gezwollen dus ik wacht nog even met foto's maken!

Alvast veel succes met alles!

@Eef25

Hoi hoi gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb je topics even samengevoegd en de titel enigszins aangepast, dit topic kun je nu verder blijven gebruiken voor alle verdere updates, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

Nu lekker rustig aan doen, pijnstilling op tijd innemen en goed blijven drinken.

Ik wens je een goed herstel.

x

3 uur geleden zei Desert-Rose:

@Eef25

Hoi hoi gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb je topics even samengevoegd en de titel enigszins aangepast, dit topic kun je nu verder blijven gebruiken voor alle verdere updates, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

Nu lekker rustig aan doen, pijnstilling op tijd innemen en goed blijven drinken.

Ik wens je een goed herstel.

x

Hoi @Desert-Rose,

Dankjewel !

Ik zal goed voor mezelf zorgen :)

X

@Chrissiekrassie

Ik had zelf een 75b en wilde graag een grote C, maar volgens mij kom je al snel uit op een D. 

Op dit moment heb ik nog geen idee welke cupmaat ik heb, maar ze zijn wel heel erg mooi. 
Wanneer je smal bent van jezelf worden ze altijd iets groter natuurlijk.

Zodra de zwelling bij mij is afgenomen zal ik voor- en na foto's plaatsen op het forum, dan kun je ze vergelijken.

Succes met je keuze!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.