LisaP1980 Posted September 7, 2017 Share Posted September 7, 2017 Hallo allemaal, Even voorstellen. Ik ben Lisa. 36 jaar en moeder van 2 kinderen. Eindelijk de beslissing genomen voor een Bv en kan niet wachten tot de 21ste! Omdat ik een stollingsziekte heb, mag ik niet in een kliniek geopereerd worden, maar moet het in het ziekenhuis. Vind het heel spannend! Zie vooral heel veel interessante info voorbij komen. Heeft iemand van jullie ervaring met de arts die mijn operatie gaat uitvoeren? Hoor het allemaal wel. Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
visje83 Posted September 9, 2017 Share Posted September 9, 2017 Spannend hoor ;-) Hier ook in het ziekenhuis maar in het Ikazia in Rotterdam. Weekje voor jou aan de beurt maar ook mams 2 en 34. Hoe oud zijn je kinderen? Wat ga je krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LisaP1980 Posted September 12, 2017 Author Share Posted September 12, 2017 Hoi Visje83. Kinderen zijn 8 en 5. Ik krijg 280 cc natrelle dualplane. Jij bent dus morgen al? Spannend!! Wat krijg jij? Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corinne Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Op 7-9-2017 om 11:28 zei LisaP1980: Hallo allemaal, Even voorstellen. Ik ben Lisa. 36 jaar en moeder van 2 kinderen. Eindelijk de beslissing genomen voor een Bv en kan niet wachten tot de 21ste! Omdat ik een stollingsziekte heb, mag ik niet in een kliniek geopereerd worden, maar moet het in het ziekenhuis. Vind het heel spannend! Zie vooral heel veel interessante info voorbij komen. Heeft iemand van jullie ervaring met de arts die mijn operatie gaat uitvoeren? Hoor het allemaal wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corinne Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 Hoi, ik ben 27 juni door dr Lapid geopereerd aan een bv en dit naar volle tevredenheid! Het is een zeer kundige pc. Vanwege een slechte dunne huid door een huidziekte verwachte ik wat complicaties, maar dit is buiten de eventuele normale complicaties, zoals oplosbare hechtingen die niet goed wilden oplossen en dus wat open wondjes veroorzaakten nu volledig dicht! De plaats waar de hechtingen zaten en de littekens zijn volledig verbleekt en nauwelijks nog zichtbaar. Ik adviseer je wel om echt de tijd te nemen om te genezen en precies te doen wat de arts voorschrijft. Als je open wondjes krijgt niet te veel zorgen maken, tenzij dit gaat ontsteken oid. Na een paar weken de littekens lekker een uurtje aan de lucht laten drogen terwijl je op bed licht of zo. Ik ben van f/g naar een mooie d gegaan en voel me top nu na 2,5 maand verder te zijn! Ik wens je veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LisaP1980 Posted September 23, 2017 Author Share Posted September 23, 2017 Dank je wel voor je reactie! De operatie is 2 dagen geleden gebeurd. Zeer geslaagd. Lig op het moment nog in het ziekenhuis, maar mag morgen weer weg. Tot nu toe ben ik heel tevreden en vooral heel blij met mijn nieuwe boobs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
roos789 Posted April 6, 2018 Share Posted April 6, 2018 Op 23-9-2017 om 18:32 zei LisaP1980: Dank je wel voor je reactie! De operatie is 2 dagen geleden gebeurd. Zeer geslaagd. Lig op het moment nog in het ziekenhuis, maar mag morgen weer weg. Tot nu toe ben ik heel tevreden en vooral heel blij met mijn nieuwe boobs! Waar heb je uiteindelijk de borstverkleining laten uitvoeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.