Ga naar inhoud

Dr patrick den doncker vilvoorde


Sle

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren ben ik lid geworden van dit forum.Vind het wel leuk dat de "aanspreektitel" meiden is terwijl ik 66 ben.Een grijze meid dus, maar zeker geen grijze muis.

De reden dat ik het forum opzocht was mijn wens om een borstvergroting cq lift te ondergaan en een gehele buikwandplastiek en vragen heb over de juiste arts.

Inmiddels heb ik een gesprek gehad bij de Boerhave kliniek , die ik als zeer prettig en duskundig heb ervaren.Helaas was 9000 euro voor beide operaties voor mij , hoewel dit een redelijke prijs is een te hoge uitgave.

Dit laatste maakte dat ik op zoek ging naar een evengoede maar goedkopere optie, wat me deed belanden bij dr Patrick den Doncker in Vilvoorde, belgie.

Dit consult is a.s maandag en hoop dat ik er enthousiast over zal zijn. Ik woon in zuid Limburg, de afstand is te doen , maar toch wel een hele rit.

Wil erg graag van jullie weten of en welke ervaringen er zijn met deze arts en hoop,dat je dit wil delen met mij. Verder ben ik benieuwd of er net als ik ook oudere dames mee doen in dit forum en hun ervaringen horen. Ben heel benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.