Ga naar inhoud

Steffie85 : 5 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Steffie85:

Ja dat dacht ik zeker @tinkerbel80 waarom ik...

maar ja kan er helaas niks aan veranderen. Ik ga zondag op vakantie en hij zegt dat het vanaf 3 weken weg moet trekken. Ik heb ook echt heel internet afgespeurd de afgelopen dagen :wacko: dat is ook geen goed idee hahaha 

ik probeer te vinden of een warme pitten zak of arnica kan helpen, maar kan daar niet zo veel over vinden...

Arnica, magnesium en extra vitamine c, kunnen nooit kwaad! Ik zou dan wel de arnica druppels nemen, die werken beter dan de tabletten. Ik hoop dat je op vakantie heerlijk je rust kunt pakken! Had je al de tijd gevonden om een sportbeha te vinden? Want kan me voorstellen dat je door alles wel wat anders aan je hoofd had. Alvast een heerlijk, ontspannende vakantie toegewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Steffie85:

Kijk zo is de zwelling wel een beetje te zien 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja het is wel goed te zien. Maar je andere borst ziet er veel belovend uit. Dusss komt vast goed. Straks heb je twee prachtige borsten. Hoe is het met de pijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Steffie85:

@Cato @tinkerbel80 ja die andere is echt prachtig :wub:

 

ik hou jullie op de hoogte! 

Pijn is Ok nog wel steken en drukkend gevoel rechts maar niks vergeleken bij wat het was. Me borstband komt morgen binnen dus dat moet het proces ook versnellen :) 

Ben blij voor je dat de pijn mee valt. Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Maar is vast erg mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
12 minuten geleden zei Steffie85:

Hi all, inmiddels weer terug van vakantie en gelukkig is de zwelling iets minder. Hij voelt nog steeds erg hard en ik kan was vandaag een stukje auto rijden maar in ze 1 zetten moest ik met links doen. Maar het gaat gelukkig steeds iets beter....

Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! Ik ging na vier weken pas autorijden en dat schakelen naar zn 1 vond ik ook echt rukkk! Hoop dat je zwelling snel helemaal weg is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Laidies, ik ga in middels als weer richting de 6 weken. Me zwelling is iets minder maar me hele rechter borst is echt keihard. De linker is soepel en zacht. Maar de rechterkant is tonrond helemaal hard rn er zit amoer beweging in :( hebben jullie hier ervaring mee?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Steffie85:

Hoi Laidies, ik ga in middels als weer richting de 6 weken. Me zwelling is iets minder maar me hele rechter borst is echt keihard. De linker is soepel en zacht. Maar de rechterkant is tonrond helemaal hard rn er zit amoer beweging in :( hebben jullie hier ervaring mee?

 

xx

Hoi hoi, heb je geen extra controle gekregen of binnenkort nog een controle? Je genezingsproces is anders verlopen aan de rechterkant, anders gewoon een afspraak maken de de pc ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet voor vokgende week weer een kaatste controle afspraak maken, maar waar ik ook druk een zit geen beweging is en hij is echt keihard helemaal rondom. En hij staat heel hoog. Ik hoopte dat iemand dit misschien ook meegemaakt  heeft en me kan vertellen dat het weg getrokken is :) maar ja afwachten maar na me afspraak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Steffie, wat enorm balen voor je! De andere borst ziet er al prachtig uit:)

Omdat ik ook bij FL langs ga voor een wissel (wil ook DP), ben ik benieuwd hoe ze de nazorg met je doorgesproken hebben. Als het het goed begrijp zeiden ze in het begin dat het iets van 3 weken kon duren toch? Hebben ze gezegd wat zij gingen doen als het nog niet goed was na die tijd?

Ik hoop echt dat er voor jou een goede oplossing komt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12-10-2017 at 11:23 AM, Bosbloemen said:

Jeetje Steffie, wat enorm balen voor je! De andere borst ziet er al prachtig uit:)

Omdat ik ook bij FL langs ga voor een wissel (wil ook DP), ben ik benieuwd hoe ze de nazorg met je doorgesproken hebben. Als het het goed begrijp zeiden ze in het begin dat het iets van 3 weken kon duren toch? Hebben ze gezegd wat zij gingen doen als het nog niet goed was na die tijd?

Ik hoop echt dat er voor jou een goede oplossing komt!

Hoi wat is de reden voor je wissel? Ze zeiden dat de zwelling na 3 weken af moest nemen. Het is wel iets minder geworden toen ik de borstwand ben gaan dragen, Maar ik heb nu niet meer het idee dat het minder wordt. Ik moet voor vokgende week weer een afspraak maken. Dan is het 6 weken. Maar ik weet toch al wat ze gaan zeggen. Ik moet afwachten meer kunnnen ze nu toch niet doen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Steffie,

De reden voor mijn wissel is dat mijn borsten niet meer mooi overlopen tov mijn decolleté omdat ik ze al lang heb. Vandaag heb ik een oriënterend consult gehad bij FL en dinsdag ga ik naar mijn oude kliniek Meduconsult.

Maar voor jou vind ik het zo erg! :/ Afwachten is ruk want je kunt niet echt iets doen of laten doen. Kan je niet iets met warmte packs doen? Dat de boel sneller wordt afgevoerd? Heb je er pijn van?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 13-10-2017 om 21:11 zei Steffie85:

Hoi wat is de reden voor je wissel? Ze zeiden dat de zwelling na 3 weken af moest nemen. Het is wel iets minder geworden toen ik de borstwand ben gaan dragen, Maar ik heb nu niet meer het idee dat het minder wordt. Ik moet voor vokgende week weer een afspraak maken. Dan is het 6 weken. Maar ik weet toch al wat ze gaan zeggen. Ik moet afwachten meer kunnnen ze nu toch niet doen :( 

Hey Steffie85, weet niet of je hier nog weleens komt, maar las je verhaal en jeetje wat rot zeg! Ik ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.