Ga naar inhoud

Steffie85 : 5 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi ladies, ik zie dat veel van jullie zich eerst hebben voorgesteld, dan is dat wel zo netjes om dat ook even te doen :)

Toen ik 20 was heb ik bij Boerhaven kliniek mij bosten laten doen 280cc op de borstspier. Mijn linker prothese is niet alleen rond gaan draaien maar ook van achter naar voeren (geloof me dit was wel even schrikken) ik ben toen terug geweest om er wat aan te laten doen, maar ik werd kort daarna zwanger en heb het daarom even laten zitten zoals het was. Nu twee kinderen verder en 2x bijna 8m bv wil ik volgende maand mijn bosten weer laten doen. De twee opties zijn nu Dr Fresow 400cc of Dr van der Weij 425cc beiden dual plain. Ik twijfel nog over de maat en het prijs verschil tussen de twee is het dubbelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Steffie85:

Hoi ladies, ik zie dat veel van jullie zich eerst hebben voorgesteld, dan is dat wel zo netjes om dat ook even te doen :)

Toen ik 20 was heb ik bij Boerhaven kliniek mij bosten laten doen 280cc op de borstspier. Mijn linker prothese is niet alleen rond gaan draaien maar ook van achter naar voeren (geloof me dit was wel even schrikken) ik ben toen terug geweest om er wat aan te laten doen, maar ik werd kort daarna zwanger en heb het daarom even laten zitten zoals het was. Nu twee kinderen verder en 2x bijna 8m bv wil ik volgende maand mijn bosten weer laten doen. De twee opties zijn nu Dr Fresow 400cc of Dr van der Weij 425cc beiden dual plain. Ik twijfel nog over de maat en het prijs verschil tussen de twee is het dubbelen.

 

Haai steffie,  jeetje wat eng zeg! Hoe kan zo iets gebeuren dan? Ik heb zelf een consult bij dr. Weij. Ben zelf heel benieuwd hoe het zal zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze geven als reden dat de pocket waar hij in zit te groot is geworden, omdat ik iets afgevallen ben.

ik heb hem zelf 4 keer terug gedraaid was nog al pijnlijk....

 

Wat betreft Dr van de Weij er aardig en kundige man. Bij Face land heb ik een consult gehad met Dr Bauland, hij kon echter niet op 4 of 5 september opereren dus hebben ze een plekje bij Dr Fresow gereserveerd voor mij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Steffie85:

Ze geven als reden dat de pocket waar hij in zit te groot is geworden, omdat ik iets afgevallen ben.

ik heb hem zelf 4 keer terug gedraaid was nog al pijnlijk....

 

Wat betreft Dr van de Weij er aardig en kundige man. Bij Face land heb ik een consult gehad met Dr Bauland, hij kon echter niet op 4 of 5 september opereren dus hebben ze een plekje bij Dr Fresow gereserveerd voor mij.

 

 

Klinkt ook echt heel pijnlijk! 

Maar hoezo ben je toch van arts veranderd? Maakt me toch een beetje zenuwachtig :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De arts waar ik toen ben geweest werkt niet meer bij de Boerhaven. Ik doe zelf mijn botox bij Face land vandaar dat ik ook bij hun op consult ben gegaan. Het verschil qua prijs is bijna 2000€ en ik moet zeggen dat ik echt een goed gevoel had ook bij Face land. Eigenlijk bij beiden maar ik moet nu echt de knoop doorhakken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Daar gingen we dan me moeder en ik op naar Bauland in Mill, na 1,5 rijden waren we er, één uur te vroeg :)

Om 11 uur werd ik opgeroepen en kreeg ik mijn infuus en korte inleiding over wat er ging gebeuren, wat een lieve mensen daar stuk voor stuk...

Alles liep een beetje uit, maar ik lag wel lekker in dat bed...

Rond 12:00 kwam dr Fresow alles aftekenen en daarna werd ik naar de OK gereden, waar ik de grootste lol heb gehad met iedereen in die zaal.

Ik werd wakker dat ik uit de OK werd gereden, ik was grapjes aan het maken en moppen aan het vertellen kortom een hoop lol weer. Eenmaal op de uitslaap kamer aangekomen kreeg ik een beschuitje en glaasje limonade. iets daarna veranderede mijn gestel, ik werd duizelig en misselijk en trok lijk bleek weg. Daarna zagen ze dat een borst opzwol. Ze konden niet zien of het een bloeding of vocht was en terug naar de OK kon niet omdat ik al gegeten en gedronken had :o

Ze hebben op dat moment besloten dat ik weer nuchter moest blijven en over gebracht moest worden naar het Radboud ZH aangezien de bij Bauland geen nacht opvang hebben. en dr Fresow het geen goed idee vond me zo naar huis te laten gaan, omdat het zo een lange rit was. Met de ambulance ben ik daarna naar Radboud gebracht dat was geen pretje al die hobbels.....

Uiteindelijk hebben ze me daar goed in de gaten gehouden, de zwelling is niet groter geworden dus ze gaan er vanuit dat het geen interne bloeding is. Dus eindelijk om 21:00 mocht ik weer wat eten, wat was dat fijn zeg :)

 Vanmorgen mocht ik gelukkig weer naar huis en vanavond in me eigen bedje. De zwelling is nog behoorlijk, maar hopelijk trekt dat snel weg. ik heb foto's gemaakt alleen zien die er nog niet zo mooi uit met aan één kant een zwelling....

Zodra de zwelling minder is geworden zal ik een album aanmaken.

 

 

Liefs Stef

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Steffie85

 

Hoi hoi , gefeliciteerd met je nw boobs.

Fijn dat ze zo alert waren en je een nachtje hebben gehouden voor de zekerheid, maar nu lekker thuis.

 

Ik heb even je topics samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstprothesewissel.

Verder kun je nu hier in dit topic alle updates etc neerzetten en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker goed uitrusten, op tijd je pijnstilling innemen, en goed drinken.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi even een update, vanmiddag bij dr Bauland geweest, hij kon niet zeggen of het een na bloedig is geweest of gewoon vocht. Ze kunnen het met een naald er uit halen maar dan is er weer een grotere kans op infecties. Dus zijn voorkeur gaat uit naar afwachten en goed rust nemen, zodat me lichaam het zelf schoonmaakt. Volgende week donderdag weer een afspraak maar dan in Utrecht bij Dr Fresow die de operatie heeft gedaan. Al met al was het goed dat het niet groter is geworden, maar voor me gevoel ook niet minder is geworden. Gelukkig is me linker boob een plaatje :wub: en na verloop van tijd zal dat ook wel zo zijn met me rechter.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Steffie85:

Hi even een update, vanmiddag bij dr Bauland geweest, hij kon niet zeggen of het een na bloedig is geweest of gewoon vocht. Ze kunnen het met een naald er uit halen maar dan is er weer een grotere kans op infecties. Dus zijn voorkeur gaat uit naar afwachten en goed rust nemen, zodat me lichaam het zelf schoonmaakt. Volgende week donderdag weer een afspraak maar dan in Utrecht bij Dr Fresow die de operatie heeft gedaan. Al met al was het goed dat het niet groter is geworden, maar voor me gevoel ook niet minder is geworden. Gelukkig is me linker boob een plaatje :wub: en na verloop van tijd zal dat ook wel zo zijn met me rechter.....

Jee toch spannend! Wel fijn dat je elke week op controle kunt komen. Is toch fijn als de artsen er naar kijken! Goed je rust pakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Steffie85:

Weet een van jullie hoe ik een privé album aan kan maken dan kunnen jullie mee kijken waar ik me zo onzeker over voel :mellow: de zwelling is helaas echt nog niks minder :( ik heb vandaag weer foto's gemaakt en vergeleken met de andere 

Momenteel zijn er problemen met het instellen van het album, je kan maar 1 iemand toevoegen geloof ik. Bij mij waren in elk geval alle accounts verdwenen die ik had toegang had gegeven. Ik heb hem daarom van mijzelf even openbaar gezet. Als je graag privé wilt moet je denk ik wachten totdat admin het weer in orde heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat jammer :( even een ander vraagje hebben jullie ook zo een mega stekende pijn aan jullie spier gehad? Ik moest er vanmiddag bijna van spugen. Het is maar aan 1 kant die kant met zwelling. De spier zit ook echt nog te strak op de prothese.

Ik wil me foto's btw niet openbaar zetten omdat het niet echt goede reclame is voor FL ook al is dit niet hun fout(ga ik vanuit) maar doe dat dan liever als ze er beiden prachtig bij staan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies hier even een update, het hoge woord is er uit en het gebeurt maar 5x per jaar maar helaas ben ik daar een van, een bloeding van de spier :wacko:

Toch ben ik erg opgelucht ik voelde dat het niet goed zat en dat het niet gewoon vocht was. Helaas is het een complicatie die kan onstaan. Het bloed is nu gestold en moet vanaf 2-3 weken langzaam de spier verlaten. Het kan zijn dat het via mijn wond naar buiten komt of dat me lichaam het verwerkt. Hij heeft geadviseerd een borstband te dragen dit kan het proces versnellen. 

Nu afwachten dus en hopenlijk zijn ze straks beiden prachtig :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Steffie85:

Ladies hier even een update, het hoge woord is er uit en het gebeurt maar 5x per jaar maar helaas ben ik daar een van, een bloeding van de spier :wacko:

Toch ben ik erg opgelucht ik voelde dat het niet goed zat en dat het niet gewoon vocht was. Helaas is het een complicatie die kan onstaan. Het bloed is nu gestold en moet vanaf 2-3 weken langzaam de spier verlaten. Het kan zijn dat het via mijn wond naar buiten komt of dat me lichaam het verwerkt. Hij heeft geadviseerd een borstband te dragen dit kan het proces versnellen. 

Nu afwachten dus en hopenlijk zijn ze straks beiden prachtig :) 

O joh wat vervelend zeg. Gelukkig is geduld en tijd de remedie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja @Henrique daarom en nu weet ik wat het is en waarom het zo een pijn deed/doet en was me gevoel goed. Nu idd afwachten en als de zwelling straks weg ik deel ik wat mooie foto's :) 

ik weet nog wel de eerste x dat ik het liet doen ik even schrok wat groot terwijl ik nu denk nou dag had nog wel cupje groter gekund gahaha, maar dat lees ik wel veel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Steffie85:

Ja @Henrique daarom en nu weet ik wat het is en waarom het zo een pijn deed/doet en was me gevoel goed. Nu idd afwachten en als de zwelling straks weg ik deel ik wat mooie foto's :) 

ik weet nog wel de eerste x dat ik het liet doen ik even schrok wat groot terwijl ik nu denk nou dag had nog wel cupje groter gekund gahaha, maar dat lees ik wel veel...

@Steffie85; wel goed te weten wat t nu is! Ontstaat dat zomaar? Wel erg vervelend zeg...ik hoop dat je snel kunt genieten van je nieuwe boobs! Ik heb gister een nieuwe foto in mijn album gezet. Hou je ons op de hoogte? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tinkerbel80 ziet er echt prachtig uit! Je foto's mag je echt trots op zijn!! 

 

Maar nee ze kunnen niet zeggen hoe het komt het kan helaas gewoon gebeuren net als een ontsteking en nu helaas bij mij dus. In het ergste geval gaat het niet vanzelf weg. Dan moet het alsnog oparatief. Maar daar ga ik niet vanuit..

 

ik hou jullie zeker op de hoogte, ik heb vandaag meteen zo een band besteld hopen dat dat iets helpt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Steffie85:

@tinkerbel80 ziet er echt prachtig uit! Je foto's mag je echt trots op zijn!! 

 

Maar nee ze kunnen niet zeggen hoe het komt het kan helaas gewoon gebeuren net als een ontsteking en nu helaas bij mij dus. In het ergste geval gaat het niet vanzelf weg. Dan moet het alsnog oparatief. Maar daar ga ik niet vanuit..

 

ik hou jullie zeker op de hoogte, ik heb vandaag meteen zo een band besteld hopen dat dat iets helpt..

Dank je @Steffie85! Heb je enig idee wanneer ze kunnen zeggen of het zelf verdwijnt? Of moet je elke week op controle? Je zult wel gedacht hebben; dat heb ik weer...en; "zou het er misschien bijhoren" of "misschien vinden ze me een zeikerd"...hoop ook voor je dat de pijn snel afneemt en de borstband helpt! I wish you all the luck! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik zeker @tinkerbel80 waarom ik...

maar ja kan er helaas niks aan veranderen. Ik ga zondag op vakantie en hij zegt dat het vanaf 3 weken weg moet trekken. Ik heb ook echt heel internet afgespeurd de afgelopen dagen :wacko: dat is ook geen goed idee hahaha 

ik probeer te vinden of een warme pitten zak of arnica kan helpen, maar kan daar niet zo veel over vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.