Lxxb Posted September 6, 2017 Share Posted September 6, 2017 Ik weet dat ik met dit soort dingen geduld moet hebben, maar ik begin mezelf toch steeds banger te maken dus ik ben toch erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn en wat jullie er van zeggen. 4 weken geleden ben ik geopereerd ik heb 280cc achter de spier. 2 dagen later maakte in een foto en ik zag al gelijk een verschil en dat verschil is eigenlijk alleen maar erger geworden, mijn rechterboob is een stuk kleiner maar voelt wel even zacht aan als de ander. Voor de operatie wist ik dat er een heel klein verschil zat in mn borsten maar meestal wist ik nieteens meer om welke borst het ging, dus daar zal het niet aan liggen. dacht dat dat natuurlijk gewoon tijd nodig had maar vind het toch wel eng omdat ik dat verschil na 2 dagen al opmerkte. Is het mogelijk dat de ene borst groter blijft dan de ander ? Ik zal waarschijnlijk de zoveelste zijn die het vraagt, maar ik hoop toch een beetje gerustgesteld te kunnen worden (of niet) Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted September 7, 2017 Share Posted September 7, 2017 Geen zorgen je bent pas 4 weken PO. Boobies hebben zeker 3 maanden nodig om op de juiste plek te komen en een mooie vorm te krijgen. Al zou ik me in jouw geval geen zorgen maken om de vorm, wat een beauties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.