Jump to content

even voorstellen

Kirstenk

Recommended Posts

hoi allemaal, 

Ik ben al ruim een jaar lid op deze pagina. Vorig jaar ben ik op consult geweest bij twee klinieken maar door omstandigheden moest ik de operatie helaas uitstellen.

Nu ben ik zover dat ik toch wel heel graag de borstvergroting wil ondergaan. 

Daar er veranderingen zijn vwb de vergoeding van een borstvergroting wil ik eerst weten of ik hiervoor in aanmerking kom.

Ik heb daarom een verwijzing van de huisarts gekregen voor de plastisch chirurg in Nijmegen, RadboudUmc. Mijn zorgverzekeraar heeft aangegeven dat ik naar dit ziekenhuis moet.

Nu heb ik meteen een paar vragen;

- zijn er vrouwen die een ook een consult/ operatie hebben gehad in dit ziekenhuis?

- zijn er vrouwen die een vergoeding hebben gekregen en die verzekerd zijn bij Menzis?

Ik zelf heb letterlijk geen borsten, alleen twee 'opgezette tepels'. Ik vind dit echt verschrikkelijk en voel mij daardoor totaal niet vrouwelijk. 

Ik weet dat, wanneer je voor een vergoeding in aanmerking wil komen dat er maximaal 1 cm klierweefsel mag zitten en de borstplooi moet ontbreken. 

Ik weet nog niet of dit bij mij het geval is, ik heb namelijk wel wat vel over daar ik borstvoeding heb gegeven (toen waren ze wel prachtig haha).

ik hoop hier informatie te vinden en ik vind het mooi om te zien dat zoveel vrouwen zoveel zelfverzekerder zijn geworden. 

Ik hoop dat ik mijzelf binnenkort ook mooi kan vinden:).

Groetjes Kirsten

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.