Ga naar inhoud

Jules90 : 8 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hi allemaal!

 

Ik stel mezelf ook even voor :) ik ben 27, woon in Rotterdam en ben aan het oriënteren richting een borstvergroting. Nadat ik vorig jaar vrij snel 7 kg ben afgevallen (wilde ik eigenlijk niet, kwam door stoppen met de pil) werden mijn borsten nog kleiner dan dat ze al waren. Ik was eigenlijk wel tevreden met mijn borsten, totdat ik 7 kg afviel. Het afgelopen half jaar merk ik dat ik ze echt niet meer mooi vind en pas ik vrijwel geen BH's meer (70A van de H&M past vaak niet). Voor jullie beeldvorming: ik ben 173 cm lang en weeg nu 56 kg.

Ik ben al een tijdje op zoek naar meer informatie over borstvergrotingen en verhalen van andere vrouwen, om zo te kunnen bepalen wat ik wil. Ik heb al veel topics gelezen en word al mega enthousiast van jullie verhalen en ervaringen!

 

X Jules

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie
12 minuten geleden zei Jules90:

Hi allemaal!

 

Ik stel mezelf ook even voor :) ik ben 27, woon in Rotterdam en ben aan het oriënteren richting een borstvergroting. Nadat ik vorig jaar vrij snel 7 kg ben afgevallen (wilde ik eigenlijk niet, kwam door stoppen met de pil) werden mijn borsten nog kleiner dan dat ze al waren. Ik was eigenlijk wel tevreden met mijn borsten, totdat ik 7 kg afviel. Het afgelopen half jaar merk ik dat ik ze echt niet meer mooi vind en pas ik vrijwel geen BH's meer (70A van de H&M past vaak niet). Voor jullie beeldvorming: ik ben 173 cm lang en weeg nu 56 kg.

Ik ben al een tijdje op zoek naar meer informatie over borstvergrotingen en verhalen van andere vrouwen, om zo te kunnen bepalen wat ik wil. Ik heb al veel topics gelezen en word al mega enthousiast van jullie verhalen en ervaringen!

 

X Jules

Beste Jules, 

lastig he de ene vind de ene kliniek/ praktijk fijn en de ander weer wat anders.

ik ben zelf via Diana Gabriels geweest vanochtend vroeg geopereerd door Dkt K. Peters.

zijn hele lieve mensen en ben zo lief behandeld is tot nu toe echt een aanrader is natuurlijk pas net gebeurt maar nu al zoo blij!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jules90:

Dankjewel @Annette1975!

 

Wauw, 17 jaar! Hebben ze al die tijd goed gezeten? Ik hoor van mensen om mij heen dat 10/15 jaar wel de grens is? Als dat langer is dan scheelt dat enorm. Kost een wissel net zoveel als een vergroting? En hoe was de procedure / na de behandeling voor jou?

Ja al die tijd goed, behalve laatste maanden. Je ziet nu bij mijn rechterborst wel dat de prothese verschoven is en mijn borsten zijn er ook wat overheen gezakt na twee zwangerschappen. Het zal dus echt wel weer heel mooi worden :rolleyes:. Een wissel kost nagenoeg hetzelfde denk ik. Ik betaal nu bijna € 4.300. De nazorg is supergoed. Ik ben echt bijna ieder jaar op controle geweest, dat zit er allemaal bij inbegrepen. Dr Koopmann is ook een hele aardige goede arts. Heb er wederom alle vertrouwen in. En nog maar twee nachtjes....:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jules90:

Hi Rosaliesarah,

 

Lief dat je me een berichtje stuurt! Wauw, hoe is het gegaan vanochtend? Was het een beetje zoals alle verhalen hier? En hoe voel je je nu? Spannend zeg! Hoop dat je blij bent met het resultaat! X

Het ging heel goed en heel snel vond ik vooral. 9 uur moest ik aanwezig zijn en half 10 mocht ik al mee rond half 11 ging ik de operatie kamer in en 10 voor half 12 was ik alweer wakker.

de nacht was wel een ramp heb antibiotica gekregen en tramadol en tramadol moest ik alleen nemen voor als de pijn niet meer te doen was, ik dacht ik neem dat lekker voor ik ga slapen want dan slaap ik wat lekkerder maar ben van de tramadol 2x toe flauwgevallen gelukkig nergens op gevallen ik zat net op de wc. mijn vriend had me op de grond gelegd op mijn rug want mag natuurlijk niet op je zij. Verder kwa slapen was erg wennen en lastig want ben echt geen rug slaper. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Annette1975:

Ja al die tijd goed, behalve laatste maanden. Je ziet nu bij mijn rechterborst wel dat de prothese verschoven is en mijn borsten zijn er ook wat overheen gezakt na twee zwangerschappen. Het zal dus echt wel weer heel mooi worden :rolleyes:. Een wissel kost nagenoeg hetzelfde denk ik. Ik betaal nu bijna € 4.300. De nazorg is supergoed. Ik ben echt bijna ieder jaar op controle geweest, dat zit er allemaal bij inbegrepen. Dr Koopmann is ook een hele aardige goede arts. Heb er wederom alle vertrouwen in. En nog maar twee nachtjes....:o

Ah oké! Wel een fijn vooruitzicht dat het lang goed heeft gezeten, dat belooft wat voor mij eventueel :)

wat fijn dat die jaarlijkse checkup er bij hoort, dat geeft me wel een goed gevoel. Waar zit dr. Koopman? (Standplaats)?

Spannend hoor! Ik ga voor je duimen. Erg fijn dat alles er straks weer goed uit ziet :D Alvast veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Rosaliesarah:

Het ging heel goed en heel snel vond ik vooral. 9 uur moest ik aanwezig zijn en half 10 mocht ik al mee rond half 11 ging ik de operatie kamer in en 10 voor half 12 was ik alweer wakker.

de nacht was wel een ramp heb antibiotica gekregen en tramadol en tramadol moest ik alleen nemen voor als de pijn niet meer te doen was, ik dacht ik neem dat lekker voor ik ga slapen want dan slaap ik wat lekkerder maar ben van de tramadol 2x toe flauwgevallen gelukkig nergens op gevallen ik zat net op de wc. mijn vriend had me op de grond gelegd op mijn rug want mag natuurlijk niet op je zij. Verder kwa slapen was erg wennen en lastig want ben echt geen rug slaper. 

Wat fijn dat het zo snel ging! Alleen enorm balen dat je zo'n last had snachts... dat klinkt echt niet goed! hoe voel je je nu? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Annette1975:

Dr Koopmann opereert in een nieuw centrum in Rijswijk. Voorheen opereerden ze op het kasteel aan de Binckhorstlaan in Den Haag, maar er is nu een nieuw behandel centrum. Consults zijn nog wel in Den Haag.

Ah dat is goed te doen vanaf Rotterdam voor mij. Dankjewel voor de info en nogmaals veel succes! Hoopendat alles naar wens verloopt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-9-2017 om 16:44 zei Annette1975:

Dr Koopmann opereert in een nieuw centrum in Rijswijk. Voorheen opereerden ze op het kasteel aan de Binckhorstlaan in Den Haag, maar er is nu een nieuw behandel centrum. Consults zijn nog wel in Den Haag.

Hoe is je operatie verlopen? Ben heel benieuwd hoe je je voelt en of je al blij bent met het eindresultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zover hoor; ik heb mijn eerste consult gepland! Volgende week dinsdag heb ik een afspraak bij dr. Van Drunen van Bergman Clinics in Den-Haag. Mijn zusje gaat mee voor moral support en als extra paar oren/om kritische vragen te stellen. Ze is de enige met wie ik dit heb besproken en ze is zo positief! Erg fijn om er samen zo in te gaan.

Wie heeft er positieve/mindere ervaringen met dr. Van Drunen? Ik hoor graag jullie verhaal :)

thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jules90:

Hoe is je operatie verlopen? Ben heel benieuwd hoe je je voelt en of je al blij bent met het eindresultaat!

Hoi!! Operatie is goed gegaan en was al na twee dagen pijnvrij, echt super! De prothesen zakken ook heel snel, ziet er al mooi uit vind ik. Foto's staan in mijn album.

 

En jij volgende week eerste consult!! Spannend :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Annette1975:

Hoi!! Operatie is goed gegaan en was al na twee dagen pijnvrij, echt super! De prothesen zakken ook heel snel, ziet er al mooi uit vind ik. Foto's staan in mijn album.

 

En jij volgende week eerste consult!! Spannend :)

Wauw, wat fijn!! En wat een meevaller. Op de foto's ziet het er ook goed uit zo kort na de operatie. Hopelijk blijf je je zo goed voelen!

Ik krijg er nog meer zin in van al die positieve verhalen en ervaringen, fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2017 om 02:21 zei Annette1975:

Hoi!! Operatie is goed gegaan en was al na twee dagen pijnvrij, echt super! De prothesen zakken ook heel snel, ziet er al mooi uit vind ik. Foto's staan in mijn album.

 

En jij volgende week eerste consult!! Spannend :)

Wat fijn om te horen! Nog steeds alles oké nu we weer een weekje verder zijn? De foto's zien er al goed uit zeg, wat een verschil ook :D 

Mij heb vanavond mijn eerste consult gehad bij Dr. Van Drunen bij Bergman in Den-Haag. Ik heb veel vragen gesteld en uiteraard gepast... Ik ben verliefd geworden op het 3D beeld van mij mét borsten (a) ga er nog goed over denken, maar denk dat ik er toch voor ga! Is helaas pas begin december plek, maar dat overleef ik wel haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Jules90:

Wat fijn om te horen! Nog steeds alles oké nu we weer een weekje verder zijn? De foto's zien er al goed uit zeg, wat een verschil ook :D 

Mij heb vanavond mijn eerste consult gehad bij Dr. Van Drunen bij Bergman in Den-Haag. Ik heb veel vragen gesteld en uiteraard gepast... Ik ben verliefd geworden op het 3D beeld van mij mét borsten (a) ga er nog goed over denken, maar denk dat ik er toch voor ga! Is helaas pas begin december plek, maar dat overleef ik wel haha..

Haha leuk is dat he zo'n 3D. Welke maat kom je op uit? Met mij nog steeds heel goed. Mijn hechtingen gaan er morgen uit, dus weer een stapje verder! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@best_boobie wil je mijn topic verplaatsen? Mijn operatiedatum is 8 december bij de BBC bij dr. Verdonck.

 

Update: Hij heeft me 235 CC aangeraden maar ik ga morgen nog eens passen omdat ik waarschijnlijk groter wil. Bij Bergman werd mij  330 CC aangeraden en via de 3D simulatie zag dat er super uit!

 

mijn voorsituatie:

- 173 cm

- 59 kg

- cup 75A

 

Als ik foto's vergelijk van andere meiden dan neig ik zelf naar Motiva, waarbij dr. Verdonck High profile aanraadde omdat ik weinig borstweefsel aan de bovenkant heb en daarmee wel mooie volle borsten krijg.

 

mijn grootste twijfel is dus de maat. Daarnaast lichte twijfel of ik medium profile moet nemen, maar de kans is groot dat die te breed zijn voor mijn lichaam. Zijn er meiden die een soortgelijke situatie hebben (gehad) en met me mee willen denken? Ik vind het ook erg fijn om voor/na foto's te zien van meiden met vergelijkbare lichaamsbouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jules90:

@best_boobie wil je mijn topic verplaatsen? Mijn operatiedatum is 8 december bij de BBC bij dr. Verdonck.

 

 

Ah super, gefeliciteerd met je datum meid!

 

Ik heb je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Lekker nog ff aftellen.
En goed de maat bepalen.. 1 tip: neem geen medium profile, de projectie is dan ook maar minimaal. Tenzij je maar een B'tje wilt? Dan is medium misschien een optie, maar als je toch een mooie C wilt, ga dan zeker niet over op medium profile :) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei best_boobie:

Ah super, gefeliciteerd met je datum meid!

 

Ik heb je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Lekker nog ff aftellen.
En goed de maat bepalen.. 1 tip: neem geen medium profile, de projectie is dan ook maar minimaal. Tenzij je maar een B'tje wilt? Dan is medium misschien een optie, maar als je toch een mooie C wilt, ga dan zeker niet over op medium profile :) 

xxx BB

Dankjewel voor het aanpassen!

 

lief dat hier hier in mee denkt, dat helpt heel erg. Ik blijf dan bij High profile alleen moet ik de maat nog bepalen. Klopt het dat het verschil tussen 230 CC en 330 CC maar ongeveer een kwart cupmaat is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jules90:

Dankjewel voor het aanpassen!

 

lief dat hier hier in mee denkt, dat helpt heel erg. Ik blijf dan bij High profile alleen moet ik de maat nog bepalen. Klopt het dat het verschil tussen 230 CC en 330 CC maar ongeveer een kwart cupmaat is?

Van welk merk was die 330? En was dat een ronde prothese of een anatomische?
En die 230 is dus motiva high profile?
Dan zoek ik het voor je op :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Van welk merk was die 330? En was dat een ronde prothese of een anatomische?
En die 230 is dus motiva high profile?
Dan zoek ik het voor je op :)

 

xxx

Goede vraag.. Die 330 was high profile bij dr van Drunen van Bergman Clinics. Was mijn 1e consult dus helemaal vergeten te vragen welk merk.

De 230 was High profile van Motiva ja. Morgen wil ik ook meer CC pssen bij verdonck, maar ben dus benieuwd hoeveel het scheelt in cupmaat als ik bijvoorbeeld richting de 300 CC ga.

Alvast bedankt voor het nakijken! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm.. nu wordt het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lastig!
Heb je die 3d nog? en zou je me die in pb kunnen doorsturen?
Ik heb namelijk even gekeken en het merk waar Bergman mee werkt (Natrelle) heeft geen High profile met 330 cc, wel 335 cc... 
Er is van natrelle wel een 330 cc, maar die is medium profile (neem aan dat we het over de ronde prothesen hebben)
Deze prothese is 12,25 cm breed en heeft een projectie van 4,1 cm

De 230 Motiva is echter ook een medium profile! Er is geen 230 bij de high profile.. wel een 235, maar die is nóg smaller... Ik ga dus even uit van de 230 medium van motiva en die is 10,5 breed met een projectie van 3,6 cm

Verdonck staat erom bekend dat hij voorzichtig is qua breedte, dus dat verschil in breedte is daarmee te verklaren.. 
Als ik kijk naar de projectie, dan scheelt dat toch wel een halve cupmaat! Dat kun je dus wel goed zien..

Ga je 1 stapje hoger, dus naar een prothese met een breedte van 10,5 cm, bij motiva, en dan dus bij High profile, dan kom je uit op 275 cc en die heeft een projectie van 4,3 cm. Dit zou dan ongeveer overeen komen met wat je op de 3d gezien hebt bij Bergman....

Helaas kan ik niet specifieker zijn.. Als je specifiek zou weten om welke prothesen het gaat, zou het iets makkelijker zijn. Maar misschien dat het op de 3d wel vermeld staat... 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei best_boobie:

Hm.. nu wordt het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lastig!
Heb je die 3d nog? en zou je me die in pb kunnen doorsturen?
Ik heb namelijk even gekeken en het merk waar Bergman mee werkt (Natrelle) heeft geen High profile met 330 cc, wel 335 cc... 
Er is van natrelle wel een 330 cc, maar die is medium profile (neem aan dat we het over de ronde prothesen hebben)
Deze prothese is 12,25 cm breed en heeft een projectie van 4,1 cm

De 230 Motiva is echter ook een medium profile! Er is geen 230 bij de high profile.. wel een 235, maar die is nóg smaller... Ik ga dus even uit van de 230 medium van motiva en die is 10,5 breed met een projectie van 3,6 cm

Verdonck staat erom bekend dat hij voorzichtig is qua breedte, dus dat verschil in breedte is daarmee te verklaren.. 
Als ik kijk naar de projectie, dan scheelt dat toch wel een halve cupmaat! Dat kun je dus wel goed zien..

Ga je 1 stapje hoger, dus naar een prothese met een breedte van 10,5 cm, bij motiva, en dan dus bij High profile, dan kom je uit op 275 cc en die heeft een projectie van 4,3 cm. Dit zou dan ongeveer overeen komen met wat je op de 3d gezien hebt bij Bergman....

Helaas kan ik niet specifieker zijn.. Als je specifiek zou weten om welke prothesen het gaat, zou het iets makkelijker zijn. Maar misschien dat het op de 3d wel vermeld staat... 

 

xxx

Ik heb je mijn 3D beeld verstuurd!

 

Ik zie dat het om 330 en 345 CC ging.

 

Ik heb vanmiddag nog een consult bij Verdonck dus dan ga ik nog even goed navragen welke maat hij in gedachten had, want ik heb tijdens mijn vorige consult echt 230CC opgeschreven (misschien had hij toen andere prothesen in gedachten?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.