Ga naar inhoud

Sudkart : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei Sudkart:

 De nacht is eigenlijk verrassend goed gegaan, heb op de bank geslapen half recht met veel kussens. Ik heb 375cc genomen, wou eerst 400 maar dat ging niet zei verdonck. Had een lege kleine A hiervoor door het afvallen. Wat was jouw voorsituatie? Ja we tellen af naar de eerste paar dagen, dat die maar snel voorbij zijn :D xxx

Wat goed te horen!! Heb je toch nog wat uurtjes gemaakt? Hoe is het nu met de pijn? Ik meer een AA hoor. Maar droeg een A (maximizers van de H&M) Ik ook flink afgevallen. Was echt een jongetje . Ik zal nu hopelijk op een 75C uitkomen. Daar zou ik heel blij mee zijn. Maar zou ik jouw leeftijd hebben gehad dan was ik ook groter gegaan hoor. Toch andere fase van je leven ;-). Succes vandaag weer mooie dame...komt helemaal goed met jou en je boobs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste Reactie
53 minuten geleden zei nathaly:

Wat goed te horen!! Heb je toch nog wat uurtjes gemaakt? Hoe is het nu met de pijn? Ik meer een AA hoor. Maar droeg een A (maximizers van de H&M) Ik ook flink afgevallen. Was echt een jongetje . Ik zal nu hopelijk op een 75C uitkomen. Daar zou ik heel blij mee zijn. Maar zou ik jouw leeftijd hebben gehad dan was ik ook groter gegaan hoor. Toch andere fase van je leven ;-). Succes vandaag weer mooie dame...komt helemaal goed met jou en je boobs X

Ja heb toch wel 6 uur aan een stuk geslapen, had men wekker gezet om de Zaldiar in te nemen anders zelfs langer geslapen denk ik :D ja ik hoop toch ook wel op een grote C kleine D uit te komen. Jij ook veel succes! En veel geniet van de boobies binnenkort :wub: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sudkart:

Oh echt bellen ze? Heb ik precies allemaal gemist dat ze dat zeiden. Nee de Zaldiar helpt ook niet bepaald... of mss juist wel en is het normaal nog erger de pijn? Heb jij ook zo die snijdende steken als je rechtkomt of stapt? Voor de draadjes binnen 2 weken ga ik mss naar de huisdokter ik weet het nog niet zeker

 

Ik kan me wel iets herinneren dat de verpleegkundige zei, we bellen morgen even op om te vragen hoe t is. Ik denk dat de Zaldiar wel wat verdoofd maar dat de pijn anders nog erger is, zoals je zegt. Het opstaan is inderdaad pijnlijk, dan hangt het gewicht echt op de hechtingen ofzo :-p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart Hè wat belabberd dat het zo'n pijn doet... Probeer vanuit je buik te ademen! Dat scheelde bij mij heel erg die eerste dagen. 

Inderdaad goed drinken en lekker veel fruit eten. Inspanning afwisselen met rust: luister goed naar je lijf! Het is heerlijk weer vandaag, misschien kan je een klein blokje om?

Sterkte girl, voor je het weet is de dag voorbij, en dan zit je morgen al op dag 3. Kop op!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart. Jeetje wat vervelend dat de pijnstillers niet helpen. Ik had de eerste dagen ook pijn hoor. Ik liep ook als een oud vrouwtje helemaal krom. Maar de eerste dagen had ik tramadol gebruikt. Naast de pijnstillers van het schema zeg maar. Op die manier was 't nog te doen om die dagen door te komen.

 

Het is even doorbijten nu even kut maar straks ben je blij! Beterschap de komende dagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lucy89:

@Sudkart. Jeetje wat vervelend dat de pijnstillers niet helpen. Ik had de eerste dagen ook pijn hoor. Ik liep ook als een oud vrouwtje helemaal krom. Maar de eerste dagen had ik tramadol gebruikt. Naast de pijnstillers van het schema zeg maar. Op die manier was 't nog te doen om die dagen door te komen.

 

Het is even doorbijten nu even kut maar straks ben je blij! Beterschap de komende dagen. 

Ja en het “rusten” is hetgeen me nekt, als ik wat rondwandel en in beweging blijf kan in het wat beter uithouden de pijn. Ik tel echt af naar het weekend dan zijn er toch 3 dagen voorbij en hoop ik het ergste te hebben gehad! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Starships:

 

Ik kan me wel iets herinneren dat de verpleegkundige zei, we bellen morgen even op om te vragen hoe t is. Ik denk dat de Zaldiar wel wat verdoofd maar dat de pijn anders nog erger is, zoals je zegt. Het opstaan is inderdaad pijnlijk, dan hangt het gewicht echt op de hechtingen ofzo :-p 

Ja en hebben gebeld! Haha maar ik ga de hechtingen gwn door de huisarts laten verwijderen. Als ik binnenkort echt last heb denk ik wel dat ik een afspraak maak. Ja he! Dat opstaan toch haha en zeker die 1ste 5 minuten als je op bent. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Nicoline_W:

@Sudkart Hè wat belabberd dat het zo'n pijn doet... Probeer vanuit je buik te ademen! Dat scheelde bij mij heel erg die eerste dagen. 

Inderdaad goed drinken en lekker veel fruit eten. Inspanning afwisselen met rust: luister goed naar je lijf! Het is heerlijk weer vandaag, misschien kan je een klein blokje om?

Sterkte girl, voor je het weet is de dag voorbij, en dan zit je morgen al op dag 3. Kop op!!

X

Ja moet er idd op proberen te letten dat ik door men buik leer ademen, automatisch altijd die borst dat ik gebruik nu zonder het door te hebben. Ja aftellen naar morgenavond of zaterdagochtend en dan hoop ik het ergste te hebben gehad :D! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart, ach meis... heb je zo'n pijn? Wat een ellende hè?  Neem je wel goed je medicijnen? Welke medicijnen neem je eigenlijk? Tja... echt.... die eerste dagen zijn voor sommige dames killing. Bij mijn eerste bv had ik er ook zo'n last van. Misschien een beetje hoop voor jou, maar bij mijn wissel heb ik totaal geen last gehad.  Dus over een jaar of tien/ vijftien is het een fluitje van een cent :rolleyes:. Beterschap voor nu, meis. 

 

:53: Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Sudkart, ach meis... heb je zo'n pijn? Wat een ellende hè?  Neem je wel goed je medicijnen? Welke medicijnen neem je eigenlijk? Tja... echt.... die eerste dagen zijn voor sommige dames killing. Bij mijn eerste bv had ik er ook zo'n last van. Misschien een beetje hoop voor jou, maar bij mijn wissel heb ik totaal geen last gehad.  Dus over een jaar of tien/ vijftien is het een fluitje van een cent :rolleyes:. Beterschap voor nu, meis. 

 

:53: Jaydee 

Ja het is best frustrerend aaargh! En bewegen doet me echt goed. Ik neem nu Zaldiar om de 6 uur en ibuprofen. Oh echt? Ja dat geeft me wel weer wat hoop! Ik denk gwn doordat m’n borstspieren vrij gespannen en verkort zijn door het trainen dat ik daardoor wat meer last heb ofzo? Doordat ze nu veel te hard moeten uitrekken... kan me anders echt geen andere reden bedenken. 

 

Dankje wel meid! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

 

nacht 2 zit er ook weer op! Voor dat ze zeggen dat dag 2 en 3 het ergste zijn heb in tot hiertoe best geluk, het gaat beter en beter! Alleen jeukt dat drukverband zoooo hard ik zou me bijna onozel krabben :P maar dat is dan nog het minste. Vind het echt frustrerend dat ik 1 november pas men twins ga zien, wil zo graag weten hoe het eruit ziet enzo. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Sudkart:

Hoi hoi!

 

nacht 2 zit er ook weer op! Voor dat ze zeggen dat dag 2 en 3 het ergste zijn heb in tot hiertoe best geluk, het gaat beter en beter! Alleen jeukt dat drukverband zoooo hard ik zou me bijna onozel krabben :P maar dat is dan nog het minste. Vind het echt frustrerend dat ik 1 november pas men twins ga zien, wil zo graag weten hoe het eruit ziet enzo. 

 

Goedemorgen! Aah bij jou gaat t al beter, mooi! Gelukkig heb ik (nog) geen last van jeuk, dat lijkt me enorm vervelend... voor je t weet is t 1 november joh ;) nu hebben ze nog even tijd om op hun plekte komen haha. Ik heb 2/11 mijn afspraak bij Verdonck! Vind t nu al zo spannend.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Starships:

Goedemorgen! Aah bij jou gaat t al beter, mooi! Gelukkig heb ik (nog) geen last van jeuk, dat lijkt me enorm vervelend... voor je t weet is t 1 november joh ;) nu hebben ze nog even tijd om op hun plekte komen haha. Ik heb 2/11 mijn afspraak bij Verdonck! Vind t nu al zo spannend.. 

@Sudkart  je bent op de goede weg zeg! Goed te horen dat de pijn beter te dragen is. Ook ik last van jeuk van het verband en een vervelende vouw onder mn (toch al pijnlijke) rechterborst die bij het wondje zit te irriteren @Starships  zijn jullie gisteren nog gebeld door de breastclinic? Ik niet iig. Maar ik ga over 2 weken de hechting door mn huisarts eruit laten halen. Als ik geen complicaties krijg ga ik niet weer helemaal naar Diest. Voor mij toch wel een heel eind rijden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei nathaly:

@Sudkart  je bent op de goede weg zeg! Goed te horen dat de pijn beter te dragen is. Ook ik last van jeuk van het verband en een vervelende vouw onder mn (toch al pijnlijke) rechterborst die bij het wondje zit te irriteren @Starships  zijn jullie gisteren nog gebeld door de breastclinic? Ik niet iig. Maar ik ga over 2 weken de hechting door mn huisarts eruit laten halen. Als ik geen complicaties krijg ga ik niet weer helemaal naar Diest. Voor mij toch wel een heel eind rijden...

Ja klopt! Die vouw doet echt wel pijn en zorgt ervoor dat het nog harder duwt he?! Verschrikkelijk is dat. Ik ben gisteren ook nog gebeld geweest maar ik ga het gwn door de huisarts laten verwijderen ook. Die €4 dat ik kwijt ben aan een visite of een uur aan naft komt toch goedkoper uit denk ik :D heb jij wat kunnen slapen? En hoe vlot het met de pijn bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart, wat fijn om te lezen dat het bij jou wat beter gaat. Het zal inderdaad te maken hebben met je getrainde borstspier, dat je zo'n erge last had. Hopelijk zet dit goede nieuws door en gaat het iedere dag beter worden voor je. Rustig aan hè, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart Dat scheelt financieel en in tijd inderdaad wel of je bij je eigen huisarts gaat of naar Diest moet. Ik ga wel bij Verdonck, maar enkel om een juiste sportbh aan te laten meten. Heb er een van Hunkemoller, maar die lijkt me weer te klein.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Sudkart:

Ja het is best frustrerend aaargh! En bewegen doet me echt goed. Ik neem nu Zaldiar om de 6 uur en ibuprofen. Oh echt? Ja dat geeft me wel weer wat hoop! Ik denk gwn doordat m’n borstspieren vrij gespannen en verkort zijn door het trainen dat ik daardoor wat meer last heb ofzo? Doordat ze nu veel te hard moeten uitrekken... kan me anders echt geen andere reden bedenken. 

 

Dankje wel meid! Xxx

Heb je voor de operatie nog flink je borstspieren getraind? Ik ben daar 2 maanden van te voren mee gestopt. Hoor wel vaker dat als je toch blijft trainen dat het wat meer pijn doet na de operatie.

 

3 uur geleden zei Sudkart:

Hoi hoi!

 

nacht 2 zit er ook weer op! Voor dat ze zeggen dat dag 2 en 3 het ergste zijn heb in tot hiertoe best geluk, het gaat beter en beter! Alleen jeukt dat drukverband zoooo hard ik zou me bijna onozel krabben :P maar dat is dan nog het minste. Vind het echt frustrerend dat ik 1 november pas men twins ga zien, wil zo graag weten hoe het eruit ziet enzo. 

 

Die jeuk is vervelend he? Sommigen hebben daar geen last van en ik had dat ook al meteen na de operatie. Hoop dat je het nog ff vol kunt houden. Hoe langer het verband om hoe beter.

Soms is het niet verkeerd dat je niks kunt zien door het verband. De eerste dagen zijn je borsten vaak niet heel mooi door de vorm en hoe hoog ze zitten. En alles is nog heel strak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Heb je voor de operatie nog flink je borstspieren getraind? Ik ben daar 2 maanden van te voren mee gestopt. Hoor wel vaker dat als je toch blijft trainen dat het wat meer pijn doet na de operatie.

 

Die jeuk is vervelend he? Sommigen hebben daar geen last van en ik had dat ook al meteen na de operatie. Hoop dat je het nog ff vol kunt houden. Hoe langer het verband om hoe beter.

Soms is het niet verkeerd dat je niks kunt zien door het verband. De eerste dagen zijn je borsten vaak niet heel mooi door de vorm en hoe hoog ze zitten. En alles is nog heel strak.

Ja heb vorige week nog mijn one rep max getest met bankdrukken en alles eruit gehaald wat erin zat... heeft me wel de das omgedaan denk ik nu. 

 

Ja die jeuk is echt lastig hoop het toch nog even vol te houden, maar het spant ook echt heel hard op men maag dat ik er gelijk misselijk van word en moet overgeven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jaydee:

@Sudkart, wat fijn om te lezen dat het bij jou wat beter gaat. Het zal inderdaad te maken hebben met je getrainde borstspier, dat je zo'n erge last had. Hopelijk zet dit goede nieuws door en gaat het iedere dag beter worden voor je. Rustig aan hè, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Ja ben echt blij met de pijn nu, het is echt draagbaar wat een zaligheid haha :P ik hoop nu idd dat het enkel vooruit gaat en dat men twins mooi kunnen genezen. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Sudkart:

Ja heb vorige week nog mijn one rep max getest met bankdrukken en alles eruit gehaald wat erin zat... heeft me wel de das omgedaan denk ik nu. 

 

Ja die jeuk is echt lastig hoop het toch nog even vol te houden, maar het spant ook echt heel hard op men maag dat ik er gelijk misselijk van word en moet overgeven. 

Oh echt, hahaha! Ik ben twee weken voor mn operatie gestopt met trainen. 3 weken geleden weer opgepakt! Borst train ik nog niet hoor, alleen rug, benen en biceps. Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei tinkerbel80:

Oh echt, hahaha! Ik ben twee weken voor mn operatie gestopt met trainen. 3 weken geleden weer opgepakt! Borst train ik nog niet hoor, alleen rug, benen en biceps. Succes met je herstel!

Haha jaaaa ik vond het zo frustrerend dat ik dan vanaf nu 8 weken niet mag trainen, dat ik toch nog te koppig was om vorige week hard te gaan met borst, oeeeeps :blush: squat en  deadlift ook nog men max gedaan maar daar heb je nu zo niet perse last van na de operatie he. En dan dinsdag de dag voor de operatie deze week nog benen gedaan :D ik dacht ik zal nu borst Maar laten haha. Jaaa dankje! Hopelijk kan ik het trainen ook rap oppakke ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.