Ga naar inhoud

Sudkart : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Ellen125:

hahaha thanks, ja ik denk het?

op de operatietafel benadrukte hij dat ik smal ben, maar vind dat zelf wel meevallen. Alleen taille is inderdaad nog wel een stuk smaller dan mijn omvang :P 

Ik wil je taille wel in ieder geval :P!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Tittie_chick:

@Sudkart @Mia '82 ik ga jullie volgen! want ik ben 20-12 aan de beurt.

 

ik ben 1.62, weeg 60 kg en bh maat 70b. ik ga voor de motiva high profile 335cc. Ik vond de 350 cc net kanonnen lijken in dat roze hempje, maar de 300 cc was weer net te weinig.

 

Hoi, ik zal je toevoegen aan mijn album. Kun je een kijkje nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

 

ik heb 375 cc gekregen van Motiva en heb ook maat D75, heel soms E75. Zo zie je dat wij niet veel van elkaar schelen, ondanks de cc. Bij iedereen komt het net weer anders uit he. Daarom is die keuze zo moeilijk. 

Ik heb ook zo ontzettend zitten twijfelen. Niet normaal! 

Denk dat als het ooit vervangen moet worden dat we gewoon weer vrolijk aan het twijfelen gaan. Hahah!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mia '82:

@Ellen125

 

ik heb 375 cc gekregen van Motiva en heb ook maat D75, heel soms E75. Zo zie je dat wij niet veel van elkaar schelen, ondanks de cc. Bij iedereen komt het net weer anders uit he. Daarom is die keuze zo moeilijk. 

Ik heb ook zo ontzettend zitten twijfelen. Niet normaal! 

Denk dat als het ooit vervangen moet worden dat we gewoon weer vrolijk aan het twijfelen gaan. Hahah!! 

Had ik ook maar 375cc -_-

Dan had ik denk ik 70E/F :lol:

Wie weet ooit een wissel. Pff erg he deze gedachten na 3,5maand po..

Ja bij een wissel komen ze weer terug. Als je groter gaat: is dit wel groot genoeg, is het dan niet opeens too much, ga je het wel zien, etc.

 

Borstvergroting is gewoon een verslaving denk ik. Heb je groter en hebben we mooie borsten is het niet groot genoeg ^_^

 

3 uur geleden zei Sudkart:

Ik wil je taille wel in ieder geval :P!! 

Hahahaha. Ik wil best een beetje afgeven hoor :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei sabinax:

Anouk ik moet er om 12 u zijn en operatie om 12u45 .

 

Ooh ik zie er zo naar uit!

nog 2 x slapen haha

 

xx

 

Oh om 12 uur ben ik misschien net klaar. Mijn operatie staat namelijk gepland om 11 uur. Wellicht zien we elkaar nog... Dan roep jij maar Anouk en dan roep ik Sabina. :4:

 

Oh echt he! Ik kijk er enorm naar uit en tegelijkertijd schijt ik zowat 7 kleuren stront.:D En dan niet eens zozeer voor de operatie maar voor de tijd erna... het geduld hebben, de rust nemen, hulp vragen, afwachten wat het resultaat wordt... Maar komt goed! The boobs are on their way! :43:

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Anouk12:

 

Oh om 12 uur ben ik misschien net klaar. Mijn operatie staat namelijk gepland om 11 uur. Wellicht zien we elkaar nog... Dan roep jij maar Anouk en dan roep ik Sabina. :4:

 

Oh echt he! Ik kijk er enorm naar uit en tegelijkertijd schijt ik zowat 7 kleuren stront.:D En dan niet eens zozeer voor de operatie maar voor de tijd erna... het geduld hebben, de rust nemen, hulp vragen, afwachten wat het resultaat wordt... Maar komt goed! The boobs are on their way! :43:

 

X

Na ongeveer 45min ben je weer wakker :P 

Ten minste kan me herinneren dat ik 13.20u nog zag en 14.10u lag ik weer in mijn bedje en om 15.15u mocht ik naar huis :) Gaat meestal best vlug bij Verdonck maar is ook geen zware narcose. Je ademt zelf en hebt dus ook geen tube in je keel :) 

 

Haha die spanning is wel normaal hoor. Wordt misschien nog wel erger morgenavond/vrijdagochtend. Maar voor dat je het weet heb je boobs :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Wentel:

@Mia '82 heb je toevallig fotos zou ongeveer dezelfde maat als jou uitkomen iets kleiner mr twijfel nog heb nog een week v men operatie

;)

Hoi Wentel, 

 

ik zal je toevoegen. Er staan foto's in mijn album en op de pagina zelf van een half jaar PO (3 stuks). Ik had geen plek meer in het album. :-) 

 

waar en wat ga je doen? Waar twijfel je over? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Mia '82:

@Ellen125

 

ik heb 375 cc gekregen van Motiva en heb ook maat D75, heel soms E75. Zo zie je dat wij niet veel van elkaar schelen, ondanks de cc. Bij iedereen komt het net weer anders uit he. Daarom is die keuze zo moeilijk. 

Ik heb ook zo ontzettend zitten twijfelen. Niet normaal! 

Denk dat als het ooit vervangen moet worden dat we gewoon weer vrolijk aan het twijfelen gaan. Hahah!! 

Hoiii  mag k bij jou spieken ik heb de 360cc motiva gekregen maar weet niet hoe k ook fotos kan zien haha ..xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Wentel:

@Mia '82 ik ga bij dr verdonck volgende week twijfel over 355 of 385 cc ;) SEBBIN. Ben 1.79cm 70kg.) Super mooi je borsten had je ervoor een A? En welke cup heb je nu?

 

Groetjes

Hoi, 

 

ik had een lege B75 (misschien wel een A, maar dat pakte ik nooit.) en heb nu D75 en heel soms E70. 

 

Spannend, je bent echt al bijna aan de beurt. Ik ken de afmetingen van Sebbin niet uit mijn hoofd, maar als jij die wel hebt kun je ze eens vergelijken met Motiva. Ik denk dat die 30cc te verwaarlozen valt. Al die twijfels...lastig he. Best_Boobie kan ook altijd voor je uitrekenen waar je ongeveer op uitkomt met het aantal cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Babydoll:

Hoiii  mag k bij jou spieken ik heb de 360cc motiva gekregen maar weet niet hoe k ook fotos kan zien haha ..xx

Tuurlijk, ik zal je toevoegen aan mijn album. 

Volgens mij kun je de foto's van een half jaar PO (3stuks) wel gewoon zien en staan die op mijn pagina. Deze paste niet meer in het album. 

 

Wanneer ben je geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-9-2017 om 08:26 zei Sudkart:

dames, ik had eens een vraagje. 

Blijkt dat de sportbeha's van de hema ook goed zijn? Maar dan vroeg ik me af de welke juist? light,medium of heavy? 

Ja de heavy support non padded mag je ook aan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2017 om 19:21 zei Kimk:

Ik heb mijn eerste afspraak bij Dr. Verdonck op 14 oktober. 25 oktober heb ik al gereserveerd om de bv te laten uitvoeren. Ook omdat dit net voor de vakantie valt.

 

 

Hey @Kimk 

ik heb vorige week mijn eerste consult gehad bij Verdonck. En word ook 25 okt geopereerd. Je kan eens op de site van motiva zelf gaan kijken. Daat staat veel uitleg bij :D. Duel plane wil zeggen dat de prothese achter de spier word geplaatst. Dit doet Verdonck het meeste. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Kittty:

 

 

Hey @Kimk 

ik heb vorige week mijn eerste consult gehad bij Verdonck. En word ook 25 okt geopereerd. Je kan eens op de site van motiva zelf gaan kijken. Daat staat veel uitleg bij :D. Duel plane wil zeggen dat de prothese achter de spier word geplaatst. Dit doet Verdonck het meeste. X 

Hey @kitty, en hoe was de consultatie? Ben je er na de eerste consultatie uitgeraakt wat het gaat worden? Prothese, cc? Wat is je noodsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Kimk,

de consultatie was heel goed verlopen. Een vriendelijke man die zijn vak heel goed kent. Het worden motiva prothesen dat weet ik al zeker. En toen ik daar aan het passen was, was ik zeker van mijn stuk het werd 275cc duel plane. Tot wanneer ik weer thuis was en begon te twijfelen. :D Dus een 2de consult gevraagd. En 5 okt om 12.30 ga ik terug voor een pasmomentje. Mijn voorsituatie: ik heb A75, ben 1m58 en weeg 55kg. Wat is jouw voorsituatie? X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kittty:

Hey @Kimk,

de consultatie was heel goed verlopen. Een vriendelijke man die zijn vak heel goed kent. Het worden motiva prothesen dat weet ik al zeker. En toen ik daar aan het passen was, was ik zeker van mijn stuk het werd 275cc duel plane. Tot wanneer ik weer thuis was en begon te twijfelen. :D Dus een 2de consult gevraagd. En 5 okt om 12.30 ga ik terug voor een pasmomentje. Mijn voorsituatie: ik heb A75, ben 1m58 en weeg 55kg. Wat is jouw voorsituatie? X 

Ik ben benieuwd wat het bij mij gaat worden. Ben zelf 1m65, weeg 56 kilo en heb nu B75. Moet jij ook de echo en de punctie laten nemen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimk

ja moet ik ook laten doen die echo. En als ze dan iets afwijkends vinden een punctie. Ik moet maandag eens bellen voor een afspraak te maken. Normaal kan je er hier bij ons binnen de week terecht. Nog 32 dagen en het is mijn beurt. Ben echt aan het aftellen nu. Precies een kind dat aftelt voor zijn verjaardag. :D het gaat hier thuis ook echt elke dag over borsten. Mijn man mag het hebben met mijn gezaag. Haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Kittty:

@Kimk

ja moet ik ook laten doen die echo. En als ze dan iets afwijkends vinden een punctie. Ik moet maandag eens bellen voor een afspraak te maken. Normaal kan je er hier bij ons binnen de week terecht. Nog 32 dagen en het is mijn beurt. Ben echt aan het aftellen nu. Precies een kind dat aftelt voor zijn verjaardag. :D het gaat hier thuis ook echt elke dag over borsten. Mijn man mag het hebben met mijn gezaag. Haha :D

Ik heb de aanvraag voor de echo ook al gekregen van Stephanie via de mail. Mijn 1ste afspraak en de operatie dag volgen nogal kort opeen vandaar. Aftellen...dat is hier ook het geval. Dagelijks kijk ik naar foto's van hoe ik hoop dat het gaat worden. Precies een kind die ongeduldig wacht op de komst van sinterklaas :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, September 21, 2017 om 17:48 zei Mia '82:

Tuurlijk, ik zal je toevoegen aan mijn album. 

Volgens mij kun je de foto's van een half jaar PO (3stuks) wel gewoon zien en staan die op mijn pagina. Deze paste niet meer in het album. 

 

Wanneer ben je geopereerd? 

Nee k moet nog 16 oktober ga ik haha

Is goed dankjewel xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.